TK akrapovic uitlaat kawa Z750

HetIsMij

MF veteraan
16 sep 2002
1.086
0
Vleuten
img0072es.jpg


Te koop aangeboden, komt van 2005 kawasaki Z750 model af, maar past ook op nieuwere modellen als het goed is.

nieuwprijs was 475, vraagprijs nu is 250 euro.

edit - prijs verlaagd -
 
Laatst bewerkt:
nice, wat is de aansluit diameter op de bochten als ik vragen mag, misschien wat voor een fighter project.

E-keur, DB-killer ?
 
Doorsnede is 4 cm.

Zit een DB killer bij, en met DB killer erin ook Ekeur, maar de papieren daarvoor die heb ik denk ik nergens meer (verloren gegaan in de verhuizing).
 
Doorsnede is 4 cm.

Zit een DB killer bij, en met DB killer erin ook Ekeur, maar de papieren daarvoor die heb ik denk ik nergens meer (verloren gegaan in de verhuizing).
4cm?
Dat kan toch niet.
Het uit einde van de voorste bochten is 58mm en daar moet de linkpijp overheen met een pakking ertussen
 
Hm, een vriend van me heeft wel interesse krijg ik net via de mail, ik stuur even de link door ;)
 
Beste HetIsMij.

ik ben de vriend van Denko.
Heb heel veel interesse.
Ik wil vandaag komen kijken.
Ik zit niet de heledag achtermijn pc. dus als je dit leest stuur even een E-mail naar mijn PDA
anwbram@gmail.com
dan neem ik zsm contact met je op

gr Bram
 
Beste Maarten,

Ik heb nog eens naar de prijs gekeken.

Ik heb diverse nieuwe uitlaten op internet gezien, die prijzen liggen ook rond de 250,00

Voordat ik in de auto naar Eindhoven rij, vraag ik je om een bod van 215,00 te accepteren.

Dit vindt ik zowel voor mij een mooie prijs en voor jou een goede deal.

Als je akkoord gaat met mijn bod, geef dan even een belletje. Dan rijdt ik vanavond nog langs.

Mvg Bram
 
Terug
Bovenaan Onderaan