MF ** Zuid - Holland topic ** III

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tex

pyromaan
18 mrt 2009
60.931
0
Er zijn van allerlei 'lokale' topics (en dan volgde een opsomming van allerlei lokale topics, maar goed, die vinden jullie zelf wel :) )

maar nog niet een echt Zuid Holland topic. Bij deze dus. Wellicht leuk om eens wat te bundelen :] , al is het maar voor een leuk ritje af en toe . .

Zuid Holland, laat je horen ;)

Enne, dit is geen "ksssst, dit is mijn topic"- topic, iedereen is welkom :Y

Mocht je je willen inlezen:
Deeltje 1: MF ** Zuid - Holland topic ** ...... Tex
Deeltje 2: MF ** Zuid - Holland topic ** II ... Tex
Deeltje 3: MF ** Zuid - Holland topic ** III .. Tex

De vaste stamposers:
chduijntje haar Buell XB9sx uit 2005
full

(wil zogenaamd nog steeds een foto van zichzelf op een motor)

Jagertje
ab102f70559ed21e7fa03cc7ac1d84be

594d09163423cbddd8625047ad513712


Phyllis
full


MacReal
250320101761.jpg

160220101647.jpg


Denser
F650GS6.jpg


Henkes
full


TdB 85
full


Bloemm
bike19.jpg


tuffer
MFMM200809140381.jpg


fabstar81

hsnijder
foto6.jpg


GSX-steR
da97112e50772d320724f3279e82c701


Tex ;)

MissTR46
full



Kom gezellig ff buurten ;)
 
Laatst bewerkt:
oh, voor een vraag kan je dit ? tekentje gebruiken


O-)

PS: Ik heb ook vakantie
 
Slotje is aangevraagd.
Samenvatting laatste pagina's topic:


Meubels van IKEA
Eten van IKEA
Airwolf
A Team
Fijne collega's
Vakanties
MacGyver/Real ;)


nog wat vergeten?
 
Oh ja, Duijntje zoekt een nieuwe mobiel :Y
 
@tex, kijk ook stiekum naar de N97 mini. De N900 net ff bekeken hiero. Ziet er ook gezellig uit! Morgen maar even de stad in....alleen kijken hoor O-) Vodafone heeft een leuke aanbieding. Bellen/sms/internet, 1ste jaar 50% korting



Oja, ik ook heb met een Nokia 3300 gesjouwd en tot mn verdriet niet kapot te krijgen! Was dat ding na 3 jaar zooooooo zat!
 
Hoi ik ook hier :W, als Hagenees moet ik me hier natuurlijk ook melden!


En hoeveel gaan er nou vanuit Zuid-Holland naar Utrecht zondag?
 
Laatst bewerkt:
Thanks, die site ken ik nog niet. Ik heb tot nu toe verlengd bij telecom.nu en heb net een offerte opgevraagd bij gsmweb.nl, omdat telecom.nu zijn site niet meer heeft geupdate sinds februari.
 
Laatst bewerkt:
Hoi ik ook hier:W, als Hagenees moet ik me hier natuurlijk ook melden!


En hoeveel gaan er nou vanuit Zuid-Holland naar Utrecht zondag?
:W Welkom!

Wil je nog passen? Of gaat hij definitief niet mee?
 
:W Welkom!

Wil je nog passen? Of gaat hij definitief niet mee?

Nee hij gaat niet mee, maar toch bedankt in ieder geval !

Motortje vandaag een beetje gepoets, nog effe voltanken dan is ie klaar voor zondag, ik rij als nog lekker vooraan, ja niet helemaal vooraan anders rijden jullie met mijn gevoel voor richting ineens in Limburg ofzo :P
 
dontwalk zal wel voorop rijden
maar je kan het niet missen hoor
A12, afslag 23, dan linksaf onderaan de snelweg en dan zie je onder het viaduct de McD al.
 
De Giro komt door / langs Veenendaal die dag. Geen idee wat er is afgesloten.
 
Thanks, die site ken ik nog niet. Ik heb tot nu toe verlengd bij telecom.nu en heb net een offerte opgevraagd bij gsmweb.nl, omdat telecom.nu zijn site niet meer heeft geupdate sinds februari.

Ik heb nog nooit via een website een gsm+abo besteld...vind dat een beetje.....eng....Bevalt jou wel?
 
Welkom YaKuZa :W

wanneer komt hier nou iemand met de naam Piet of Teun!? Moet telkens terugscrollen om te zien of ik de naam wel goed schrijf
 
Ik heb nog nooit via een website een gsm+abo besteld...vind dat een beetje.....eng....Bevalt jou wel?
Tot nu toe via Telecom.nu geen enkel probleem. Zelfs bij hun overgestapt van provider MET nummer behoud. Dus dat gaat prima. Hun aanbiedingen zijn over het algemeen goedkoper dan bij de provider zelf.

GSMweb kende ik wel (zit op hun mailinglist), maar is de eerste keer dat ik bij ze bestel. Ze reageren supersnel met een eerste offerte, maar wacht nu op hun antwoord of ik ook bij hun kan overstappen naar een andere provider, en of zij dat kunnen regelen.

Bevalt mij an sich dus prima. Geen gedoe met geregel met je provider, maar heel snel antwoord en je hebt ook heel snel je toestel in huis (dat was dus bij telecom.nu).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan