Aprilia RSV dubbele titanium SP uitlaat (ruilen of bieden)

Evert

Die hard MF'er
22 mei 2009
343
0
Kesteren
Ik heb prachtige SP dempers onder mn RSV zitten. Er zit echt waanzinnig geluid in! *D
Ook vind ik dit tot op heden de mooiste uitlaat voor op een Mille maar ik neem nogal eens een duopassenger mee. Dan is die mono ophang niet zo handig ;)

Uiteindelijk toch maar besloten om deze brulpijp te verkopen. Of ruilen tegen een titanium slip-on demper waarbij de duosteunen kunnen blijven zitten.
Ik ben wel te porren voor een Akra, Mivv of Termignoni :9~ Als je nog wat anders heb; ik hoor t graag.

De uitlaat past op de oudere modellen RSV ('99-'03) en Tuono (tot '05).

Inclusief originele ophangbeugel. Zonder E-prom.

Rechts naast de beugel op de bovenste pijp zit een beschadiging. Het is een licht deukje met wat krassen. Zie foto hieronder.
Verder zijn de dempers in mooie staat.

full


full
 
Laatst bewerkt:
Ferme demper, heb er ooit ook zo een gehad, komt heel machtig geluid uit.
Heb toen laten bussen maken en daar een lange bout in zodat er toch een duo mee kon
 
Et geluid is idd geweldig!

heb het wel geprobeert met originele voetsteun maar dan moet de uitlaat ook een stukje zakken. ik denk met wat duw en trekwerk en evt de beugels iets naar beneden dan zou et moeten lukken maar dat komt er volgens mij allemaal niet zo schön uit te zien...
 
Ik heb wel interesse om em te ruilen tegen mijn titanium evo slipon. Origineel van Aprilia en de oude versie, dus met het grote gat aan het uiteinde. Eerlijkheid gebied te zeggen dat er wat krasschade aan het begin van de demper zit, van een langzame schuiver. Het valt mij niet op, en ik weet dat het er zit. Als je daar mee kan leven. :)
Je kan het op de foto nog net zien.
img0015xh.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse om em te ruilen tegen mijn titanium evo slipon. Origineel van Aprilia en de oude versie, dus met het grote gat aan het uiteinde. Eerlijkheid gebied te zeggen dat er wat krasschade aan het begin van de demper zit, van een langzame schuiver. Het valt mij niet op, en ik weet dat het er zit. Als je daar mee kan leven. :)
Je kan het op de foto nog net zien.
[afbeelding]

Het is niet mn eerste voorkeur maar zou kunnen. Is dat met of zonder eprom? En zou je een fotootje kunnen mailen met die krassen? mail: evanengelenhoven at hotmail . com Dan kijken we wel of we tot elkaar kunnen komen.

edit: zit de krasschade op de ophangbeugel? kan et zo niet goed zien...

thnx!
 
Laatst bewerkt:
Het is niet mn eerste voorkeur maar zou kunnen. Is dat met of zonder eprom? En zou je een fotootje kunnen mailen met die krassen? mail: evanengelenhoven at hotmail . com Dan kijken we wel of we tot elkaar kunnen komen.

edit: zit de krasschade op de ophangbeugel? kan et zo niet goed zien...

thnx!

Ik zie toch maar af van de ruil, helaas. Succes met de verdere verkoop!
 
Hierbij nog n piccie van de beschadiging boven op de dempert

full


Verders istie toch wel erg sexy *D

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan