Het grote GSX-F topic - deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt dat je motor enkel op pri wilde starten nadat hij lang stil gestaan heeft?
dan is waarschijnlijk ook de benzine uit je carbs verdampt geweest, maar had ie uiteindelijk ook wel gestart als je benzine kraan gewoon op on had gestaan.
Staat dat er niet dan? :P Maar op on had het na een tijdje vast ook wel gelukt ja :P

En editten is voor mietjes!
 
Nog even een bandenvraag.
Morgen gooi ik er een nieuwe band onder.
Moet voor en achter van t zelfde type band zijn?
Voor en achter zijn Macadam banden. Als ik de achterband moet vervangen, moet dit dan weer een Macadam zijn of kan ik ook een ander merk nemen. zo ja... wat raden jullie aan?
Ik ben op zich wel een tourder maar houd ook van sportief rijden.
 
lekkerste rijd vaak 2 dezelfde soort banden, ken macadam sowieso al neit.. ik zou er een bridgestone onder gooien en dan hopen dat je voorband ook niet al te lang erna moet odat je daar ook een bridgestone kan doen.
 
lol mijn voorband zat er volgens mij net nieuw onder toen ik m kocht :P heeft dus nog maar 3.000 kilometer gedraaid :P
Dus deze laat ik er wel op. Ik ben nog student dus wil geen geld verspillen, maar ik denk wel aan mijn eigen veiligheid. Dus een schroef in de band=vernieuwen. Ik wil geen risico's nemen als ik de eifel in ga. :)
 
Zijn er modellen bekend van rond '95 waarvan de benzie kraan niet aangesloten zit?
Had de meter namelijk al ver in het rood staan zonder hoeven om te schakelen op reserve (voor de zekerheid alle 2 de standen geprobeerd). En toch maar eens in de tank gekeken waarna er nog maar een heel klein plasje benzine zichtbaar was (stond bijna droog) :?
eens als die bijna leeg is, tank aftappen. en kontact aanzetten zie je gelijk hoever die terug valt wanneer die echt leeg is. en er 5 liter ingooien wat ze aangeven als reserve. zie je gelijk hoever die in het rood staat.
(bij mij staat ie bijna onder het rood voor die op reserve moet)




lol mijn voorband zat er volgens mij net nieuw onder toen ik m kocht :P heeft dus nog maar 3.000 kilometer gedraaid :P
Dus deze laat ik er wel op. Ik ben nog student dus wil geen geld verspillen, maar ik denk wel aan mijn eigen veiligheid. Dus een schroef in de band=vernieuwen. Ik wil geen risico's nemen als ik de eifel in ga. :)
met een macadam kan je m over nog eens 3-4 als nog vervangen |( ze cuppen nogal snel helaas.
had ze er standaard ook onderzitten maar die dingen zijn al 10 jaar oud ofzo kwa ontwikkeling.
(na 8k voor zwaar ge-cupt en achter vierkant omdat je bij vochtig weer alleen maar weg kan rijden op zn antiliaans :P )
 
Avond!
Hier een simpel zieltje na een zwaar weekend!
Weer heelhuids geariveerd vanuit de TT!
Moet zeggen dat de race niet zo heel bijzonder was op wat inhaalmanouvres na, zelfs de commentator was spontaan verdwenen bij het begin van de 250cc :?
Op de camping was het ook niet meer echt wat het geweest is. ieder jaar wordt het steeds een nettere camping.
Verders wel genoten in Assen zelf en aan het overvloed van meergranendrankjes :9

@ bramC. Heb volgens mij je fiets zien staan gisteravond op J&B na de races. ver achterin geloof ik. stonden nog een of twee fietsen naast je tegen de tent aan. zag alleen geen volk rond de tent dus ben maar doorgegaan.


Ook ik ben weer helemaal bijgekomen

Was een zwaar maar leuk weekend, races waren niet heel geweldig, maar pedrosa had toch netjes gereden.

Op de camping toch wel weer wat typische TTcamping dingen( onder andere een vrouw die dr vriend/man stond te p**pen terwijl die beste man bezig was met een serieus gesprek met een maat van m) gezien maar minder als andere jaren, was helaas te verwachten.

Nacht van Assen in de stad was wel weer top!


@Johan: Da kan kloppen, stond langs een CBR1000F, wij waren pas erg laat terug van t circuit dus vandaar dat er daar niemand te vinden was, volgende keer beter.

Heb nog schade erbij gekregen op de camping. Der is een bus haarlak ontploft uit een stookton ergens en boven op mijn tank geland. Deukje en stuk lak eraf...:(
 
De band zit er op, maar wat een geld :S

Ook heb ik nog nieuwe handschoenen gescoord.(Alpinestars) Ik had alleen nog gevoerde en dat is met dit weer niet te doen :)
handschoenen.jpg
 
Laatst bewerkt:
Continental :S maat 160 breed. (ik kreeg een goede deal. voor 200 alles inclusief en erop leggen) bridgestones enz. waren 230 excl. btw. Werd mij te gek als student zijne.
Ach ik heb nog niet veel ervaring en alles is beter dan Macadam.
Wat stuurt dit al anders!!
Terwijl ik nu rustig aan doe, blijft t al veel beter plakken.
 
Continental :S maat 160 breed. (ik kreeg een goede deal. voor 200 alles inclusief en erop leggen) bridgestones enz. waren 230 excl. btw. Werd mij te gek als student zijne.
Ach ik heb nog niet veel ervaring en alles is beter dan Macadam.
Wat stuurt dit al anders!!
Terwijl ik nu rustig aan doe, blijft t al veel beter plakken.
dealers vragen echt absurde prijzen voor banden.
als je op internet besteld betaal je gemiddeld zo'n 130 euro voor een achterbandje.

tijdje terug eens wezen vragen wat bij de dealer nou een setje MPR2 koste, 500 met montage :W
 
Liever een mietje dan m'n eigen post niet kunnen lezen :+
Nee, mijn reactie staat echt goed. Laatste regel *D


Zo, er ligt nu aan de voorkant ook een BT023 op. Morgen eens kijken hoe dat rijdt (zal wel glad zijn :+). Aan het profiel te zien lijkt hij wel verkeerd om te zitten, maar de pijltjes zeggen toch echt wat anders. Weer bij motorbanden-quickservice. Na de wedstrijd werd ik terug gebeld of ik niet vanavond wilde ipv donderdag, omdat die band er gewoon lag. Dus ik ben na het eten even aan het schroeven geweest en langs gegaan.

Dit keer deden ze de naam quickservice wel eer aan. Ipv de opa en oma die elkaar voor rotte vis uitscholden stond er nu een jonger paar (?) die als de brandweer tegelijk bezig waren. Stond zo weer buiten.
Oja, opletten: die hebben dus dat andere hondje binnen staan, en die bijt :')

Meteen maar eens kijken wat voor remblokjes ik kwijt kan, ze zijn niet heel lang meer goed als ik het zo bekijk.


wahaha @ RichardF. En nee, op de uitlaat plakken lijkt me niet zo handig ivm warmte?
 
Laatst bewerkt:
Nee, mijn reactie staat echt goed. Laatste regel *D


Zo, er ligt nu aan de voorkant ook een BT023 op. Morgen eens kijken hoe dat rijdt (zal wel glad zijn :+). Aan het profiel te zien lijkt hij wel verkeerd om te zitten, maar de pijltjes zeggen toch echt wat anders. Weer bij motorbanden-quickservice. Na de wedstrijd werd ik terug gebeld of ik niet vanavond wilde ipv donderdag, omdat die band er gewoon lag. Dus ik ben na het eten even aan het schroeven geweest en langs gegaan.

Dit keer deden ze de naam quickservice wel eer aan. Ipv de opa en oma die elkaar voor rotte vis uitscholden stond er nu een jonger paar (?) die als de brandweer tegelijk bezig waren. Stond zo weer buiten.
Oja, opletten: die hebben dus dat andere hondje binnen staan, en die bijt :')

Meteen maar eens kijken wat voor remblokjes ik kwijt kan, ze zijn niet heel lang meer goed als ik het zo bekijk.


wahaha @ RichardF. En nee, op de uitlaat plakken lijkt me niet zo handig ivm warmte?
hehehe lekker klantvriendelijk een bijtend hondje in de winkel te hebben!
 
Zojuist lekker aan het hannessen geweest met de zumo te monteren.
moet zeggen dat het een handig systeem is wat erbij zit. vind hem enkel wel een beetje hoog zitten eigenlijk. maar volgens mij had ik weinig andere opties.
Heb hem dus aan het remhandvat bevestigt. Voor de meegeleverde u-klem had ik niet bepaald plek op het stuur :?
Kan me eens een foto van madnessy herinneren , maar kon m zo snel niet meer vinden.
Ook heb ik vast het kabeltje van de accu naar het stuur gelegt met het omvormertje netjes vastgetapet in het vakje naast de accu.
Hoe hebben jullie de kabel aan de accu bevestigd? Volgens instructies moet je de kabeltjes steeds loskoppelen van de accu als je de zumo niet gebruikt. iedere keer accu boutjes los en weer vast draaien is ook zo wat. ( ben een lui mens :+ )

van de week nog eens uitpluizen hoe ik routes erin kan zetten en dergelijken. zal ook nog wel even een gedoe wezen.

full


edit... zit trouwens een spelfout op de garmin.. tjek schermpje :+
 
Laatst bewerkt:
volgens mij zit er op de kont na zeer weinig evrschil in de 600 en 750.
Heb dan eigenlijk de tellers van de 600 nog nooit gezien ook. dacht dat dit ze waren :?
Toen ik deze fiets kocht zat er ook al kuipwerk op van de katana 750
gast had een schuivertje gemaakt en van de 750 precies dezelfde kappen gevonden.
 
Haha de tellers van de 600 zijn 3 ronde klokken (even groot) naast elkaar
de 750 heeft 2 grote en 1 kleine.
Die van de 750 is wel mooier!
Goede tip! Mocht ik er 1 tegenkomen met ong. dezelfde kilometerstand....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan