Het grote GSX-F topic - deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijft een super mooie motor :) Had misschien nog wat voor mij geweest al had ik die andere niet gezien die ik overigens zaterdag ga ophalen *O*

Oww ja enne GIPS IS ER AF *O* *O* *O*


Je ken nog terug



:+




Maar ik weet niet of er veel interesse gaat zijn. Ik heb hem ook op MP gezet dus hoop dat het een beetje vlot. 23 juli ga ik op vakantie. Stiekem hoop ik dat ie dan verkocht is. Maar goed dat zien we dan wel.
 
Mijn super mooie Fje met wat schade was ook binnen wat was het 1.5 week verkocht :) op MP maak je vaak het meeste kans :)

Haha nee sorry ik ben helemaal verliefd op die triple *O* is een soort van droom motor voor mij :)
 
Street triple vind ik ook steeds mooier op te zien. Als ik in het zuiden/oosten van NL woonde had ik ook zeker een naked bike willen hebben. Alleen ik woon 5km van de kust en dan is 4-5 uur met je bakkes vol in de wind om richting de Eifel en verder te komen gewoon niet leuk.

KTM Superduke
CB1000R
Street Triple
K1300R

Zijn toch wel mijn favo nakeds. Zit nu meer te orienteren naar een 1000cc Toersport zoals de Fazer FZ1. Alleen wil ik redelijk wat koppel beschikbaar hebben bij lagere RPM en juist de FZ1 moet je op toeren houden. Als ik mijn wensenlijst bekijk kom ik redelijk snel op een Bandit/GSXF 1250 uit alleen vind het gewicht gewoon TE veel. Als Yamaha het kan beperken tot 220kg moet Suzuki ook wat aan die 260kg kunnen doen. En om nu weer precies dezelfde motor/frame te kopen met dezelfde negatieve punten (remmen/vering).

Kijken of de 2011/12 FZ1 met Crossplane R1 blok voor wat meer pit bij lage toeren zorgt. Heb nog even de tijd. :)
 
Mijn super mooie Fje met wat schade was ook binnen wat was het 1.5 week verkocht :) op MP maak je vaak het meeste kans :)

Haha nee sorry ik ben helemaal verliefd op die triple *O* is een soort van droom motor voor mij :)

Oww okee dacht dat je voor een andere F ging kijken. Triples gaan voor uiteraard :9
 
Mijn super mooie Fje met wat schade was ook binnen wat was het 1.5 week verkocht :) op MP maak je vaak het meeste kans :)

Haha nee sorry ik ben helemaal verliefd op die triple *O* is een soort van droom motor voor mij :)
Mooi dat je gips eraf is.
En geweldig van je nieuwe Triumph natuurlijk!
En volgens mij is het nog vakantie ook. ;)

Veel plezier in ieder geval, kom een keer een bakkie doen! ;)
 
ga je hem dan ook boven je bed hangen??
:+
:Y :Y tuurlijk :) (de foto dan ;) ) moet ik straks weer terug naar het ziekenhuis en dan gaan ze vragen wat is er met jouw gebeurt??
Oww viel een motor op mij toen ik sliep :+


Oww okee dacht dat je voor een andere F ging kijken. Triples gaan voor uiteraard :9
Ja was ook de bedoeling maar ik zag al heel snel deze en toen ben ik eigenlijk verliefd geworden en de rest uit het hoofd gezet *D


Mooi dat je gips eraf is.
En geweldig van je nieuwe Triumph natuurlijk!
En volgens mij is het nog vakantie ook. ;)

Veel plezier in ieder geval, kom een keer een bakkie doen! ;)
Ja, Ja en Nee :P

Heb geen vakantie :X omdat ik gips had heb ik mijn afstuderen moeten verlengen tot begin september B| maar goed ik kom wel een keer in het weekend langs voor een bakkie :)

En rijdt je moeder ook al motor? :)
 
Wel me verkoop topic omhoog kicken heahh, en de gsxf daarin aanprijzen :9





Kiek eens wat 'n geweld




ZDjgvV8AG7V8AiZZ0wXQQw==.jpg


g0aRBTg3dn8I1gz70jfPfQ==.jpg


m6FUFGnXUV0n8u6ep1amDg==.jpg


PoV07qxldS43NI6qfXVv2g==.jpg


F0tOZHKcp7ZunWB2jRnKzg==.jpg



Kopeh? :+
 
Laatst bewerkt:
Neuh, die pirellis zaten erop toen k ze plakte.

Maar het was ook een suzuki motogp sticker set dus liet ze maar zitten :Y
 
Ja, Ja en Nee :P

Heb geen vakantie :X omdat ik gips had heb ik mijn afstuderen moeten verlengen tot begin september B| maar goed ik kom wel een keer in het weekend langs voor een bakkie :)

En rijdt je moeder ook al motor? :)
Oké, op die manier.
Ja, kom inderdaad is in een weekend buurten. ;)

Moeders is nog flink aan het worstelen met voertuigbeheersing.
Maar het gaat vooruit. :)
 
Wel me verkoop topic omhoog kicken heahh, en de gsxf daarin aanprijzen :9





Kiek eens wat 'n geweld




[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Kopeh? :+
Zucht B| je bent je achtervelg vergeten te poetsen !!!!!!!!! *O* ;) haha

Oké, op die manier.
Ja, kom inderdaad is in een weekend buurten. ;)

Moeders is nog flink aan het worstelen met voertuigbeheersing.
Maar het gaat vooruit. :)
Ja zodra ik de motor weer helemaal onder controle heb kom ik een keer langs *O*

Oke dat is mooi dat het vooruit gaat :)
 
Zucht B| je bent je achtervelg vergeten te poetsen !!!!!!!!! *O* ;) haha

B|


Gister een bod van 1800 euro, vandaag een bod van 2000 euro. Gaat de goeie kant op. Over exact 5 dagen verkoop ik hem dus voor 3000 :+

Nee wil er wel minimaal 2400 voor hebben :Y alles wat ik er mee uit haal komt mooi uit
 
Laatst bewerkt:
Zo, ben weer terug in Nederland. Gisteren vanuit Kopenhagen via een omweg terug gereden naar huis, dik 850km op een dag. Helaas heb ik het zuidwesten van Noorwegen over moeten slaan, omdat ik geen zin had in alleen maar regen. Ben uiteindelijk via Zweden en Denemarken terug gereden. Ik wil wel nog een keer terug naar Noorwegen, maar dan alleen het fjordengebied en bij voorkeur met zon :). Het was een mooi avontuur, maar heb nu wel even genoeg van motorrijden voor een paar dagen :D.
 
Middag :W

@johan, heb je ook een mailadres? Geloof niet dat het PM-en me erg goed afgaat.

jooohan84@live.nl
Zo, ben weer terug in Nederland. Gisteren vanuit Kopenhagen via een omweg terug gereden naar huis, dik 850km op een dag. Helaas heb ik het zuidwesten van Noorwegen over moeten slaan, omdat ik geen zin had in alleen maar regen. Ben uiteindelijk via Zweden en Denemarken terug gereden. Ik wil wel nog een keer terug naar Noorwegen, maar dan alleen het fjordengebied en bij voorkeur met zon :). Het was een mooi avontuur, maar heb nu wel even genoeg van motorrijden voor een paar dagen :D.
Veilig thuis!
Zonde van het weer.
Hoe beviel het met het verhoogde stuur?
Mooie foto,'s gemaakt? Blondjes gescoord? :+
 
B|


Gister een bod van 1800 euro, vandaag een bod van 2000 euro. Gaat de goeie kant op. Over exact 5 dagen verkoop ik hem dus voor 3000 :+

Nee wil er wel minimaal 2400 voor hebben :Y alles wat ik er mee uit haal komt mooi uit

Ja gaat goed komen :) en als het vast loopt moet je het zeggen dan doe ik weer een bod om het aan de gang te krijgen *O*
 
Middag :WVeilig thuis!
Zonde van het weer.
Hoe beviel het met het verhoogde stuur?
Mooie foto,'s gemaakt? Blondjes gescoord? :+

Stuur beviel prima, nadeel is alleen dat de kuipruit niet bedacht is op de hogere zithouding, dus daar moet ik nog een keer een verhoogd exemplaar van kopen. Maar voor rustig toeren (<100kmh) zit het heerlijk. Ga je de snelweg op, dan wordt de wind wel heel hinderlijk.

Heb bijna 500 foto's gemaakt, worden momenteel ge-upload naar mijn picasa.
En geen blondjes gescoord (heb er al een thuis ;)), maar wel een hele hoop mooie dames gezien. Helaas was het merendeel de helft van mijn leeftijd (kut is dat, oud worden). Wat wel fijn was, was dat blijkbaar de hele korte broeken in waren voor dames in Scandinavie :).
 
Stuur beviel prima, nadeel is alleen dat de kuipruit niet bedacht is op de hogere zithouding, dus daar moet ik nog een keer een verhoogd exemplaar van kopen. Maar voor rustig toeren (<100kmh) zit het heerlijk. Ga je de snelweg op, dan wordt de wind wel heel hinderlijk.

Heb bijna 500 foto's gemaakt, worden momenteel ge-upload naar mijn picasa.
En geen blondjes gescoord (heb er al een thuis ;)), maar wel een hele hoop mooie dames gezien. Helaas was het merendeel de helft van mijn leeftijd (kut is dat, oud worden). Wat wel fijn was, was dat blijkbaar de hele korte broeken in waren voor dames in Scandinavie :).
Volgens mij zwerven er hier genoeg hoge kuipruiten rond :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan