Het grote GSX-F topic - deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.


haha mag het een keer? :)

urm, vraagje, ik heb hier voor mij liggen... me teller verlichting.... welke kapot is...

Nu had ik al een keer gevraagt hoe dat er uit ziet met die ledjes, en ik was toch van plan om de witte varriant te kopen. Nu duidt de vraag natuurlijk; waar kan ik deze kopen?

In een motor zaak? of automateriale zaak?

Stadslicht ga ik vanmiddag eens kijken bij de action ;)
 
haha mag het een keer? :)

urm, vraagje, ik heb hier voor mij liggen... me teller verlichting.... welke kapot is...

Nu had ik al een keer gevraagt hoe dat er uit ziet met die ledjes, en ik was toch van plan om de witte varriant te kopen. Nu duidt de vraag natuurlijk; waar kan ik deze kopen?

In een motor zaak? of automateriale zaak?

Stadslicht ga ik vanmiddag eens kijken bij de action ;)

in een automaterialenzaak hebben ze dat bijna altijd wel, neem wel een oud lampje mee er zijn nog al wat verschillende maatjes
 
NL kreeg een vrije bal, alleen van Bommel speelde door... Dat vond de scheids niet leuk...
Ik dacht al: Yes tis af gelopen *O* huh niet :? :? uhmm WAT gele kaart :o maar wij krijgen vrije trap :? :? WTF oke nouwja het zal wel :+
Stond zelf al een camera man in het veld op dat moment :P
 
ook een totaal overbodige kaart. Denk niet dat er iemand wakker van ligt.

Wettenschappelijk nieuws: met een gsx600 houd ik geen fzr 1000 bij
 
Ik hoop trouwens dat t Nederland - Duitsland wordt en dat wij dan uiteraard winnen!
En dan met z'n alle de motoren oranje spuiten met Oranjefeestspuitbussen als we door de eifel gaan touren :]
Weet nog wel dat ik dat vroeger deed met m'n Tomos. (Alleen dat oranje spuiten he)
 
ook wel leuk trouwens. Misschien ook wel handig voor bepaalde gsx rijdsters
full
 
Gaat er hier interesse zijn in:

Voor de f 98-07

Knipperlichtensetje

Aangepastzadel met een duozitcover

een aangepaste hugger van sv650, pasgemaakt voor de F
 
Zo ik kom ook weer even kijken. Ik ben nog steeds te druk om veel op mf te kijken. Nog een paar weekjes en mijn paleisje is af. Dan heb ik hier ook weer wat meer tijd voor. Onder tussen ben ik nog wel lekker aan het rijden alhoewel ik het daarvoor soms ook best warm vind.
Net wel deze even klaar gezet, aangezien dit topic vol begint te raken.

Het grote GSX-F topic deel 6 maar eerst deze netjes vol maken.
 
Geen interesse in duozitcovers :/ of hugger :/

Dacht dat ie wel populair zouden zijn. Ga me motor inruilen dus ga die dingen er gewoon afhalen. Zullen weinig extra waarde zijn bij inruil
 
Geen interesse in duozitcovers :/ of hugger :/

Dacht dat ie wel populair zouden zijn. Ga me motor inruilen dus ga die dingen er gewoon afhalen. Zullen weinig extra waarde zijn bij inruil

Ik heb het oude model F, dus aan je spullen heb ik weinig. Net als vele hier met mijn.
 
Tot je hem wilt kopen, dan staat meneer de verkoper te vertellen wat er allemaal niet extra op zit.

En die gaat weten dat er voor een F een seatcover bestaat en een hugger.

Verders ga ik hem ruilen op een scooter, die is toch minder waard dan me motor. Heb hem ook al eens aangeboden voor inruil zonder hugger en duozit, en bij motorport zij die dat dat geen meerwaarde had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan