T-MAX 08+ SC Project Evolution uitlaat

D0

Die hard MF'er
31 mei 2006
302
0
SC Project Full system Evolution 2-1, zit er nu 200 km onder.
Bovenkant foto vervaagd om privacy redenen.

Geluid is echt geweldig, bij stationair een klein beetje gas geven is als een oude Norton 500 zo zwaar. Over vermogenswinst durf ik me niet uit te laten. Ik merk wel dat de motor beter oppakt en sneller op toeren komt.

Uitlaat is de E goedgekeurde versie met katalysator. Op de foto zit ook de dB-killer erin :j .

Nieuwprijs was vorige maand was 550 euro. Ik vraag er 400 euro voor *O* .

15p6fld.jpg
 
Omdat er een andere pleziermotor aan komt en ik deze alleen voor woon-werk ga gebruiken?

Deze niet goed genoeg als plezier motor? Op treffens kom ik ook wel eens mensen tegen die zeggen een T-Max te hebben,maar enkel voor woon werk,alsof ze verlegen zijn zich op treffens te laten zien met een T-Max.Ik gebruik hem voor beiden en binnenkort 55000km in Twee jaar, niet slecht he?
 
Deze niet goed genoeg als plezier motor? Op treffens kom ik ook wel eens mensen tegen die zeggen een T-Max te hebben,maar enkel voor woon werk,alsof ze verlegen zijn zich op treffens te laten zien met een T-Max.Ik gebruik hem voor beiden en binnenkort 55000km in Twee jaar, niet slecht he?

Niet goed genoeg :? Rij er ongeveer 15000 km per jaar mee, woon dan ook dicht bij het werk. Het is ronduit de beste motorfiets die ik gehad heb. Maargoed, ik hoef me toch niet te verantwoorden?
 
SC Project Full system Evolution 2-1, zit er nu 200 km onder.
Bovenkant foto vervaagd om privacy redenen.

Geluid is echt geweldig, bij stationair een klein beetje gas geven is als een oude Norton 500 zo zwaar. Over vermogenswinst durf ik me niet uit te laten. Ik merk wel dat de motor beter oppakt en sneller op toeren komt.

Uitlaat is de E goedgekeurde versie met katalysator. Op de foto zit ook de dB-killer erin :j .

Nieuwprijs was vorige maand was 550 euro. Ik vraag er 400 euro voor *O* .

[afbeelding]


Ik wil er 350,00 voor geven mits in goede staat.

Groet BlingBling
 
SC Project Full system Evolution 2-1, zit er nu 200 km onder.
Bovenkant foto vervaagd om privacy redenen.

Geluid is echt geweldig, bij stationair een klein beetje gas geven is als een oude Norton 500 zo zwaar. Over vermogenswinst durf ik me niet uit te laten. Ik merk wel dat de motor beter oppakt en sneller op toeren komt.

Uitlaat is de E goedgekeurde versie met katalysator. Op de foto zit ook de dB-killer erin :j .

Nieuwprijs was vorige maand was 550 euro. Ik vraag er 400 euro voor *O* .

[afbeelding]

heb je hem nog te koop?? hoe oud was ie?
grt ber
 
Terug
Bovenaan Onderaan