MF Gooi en Vechtstreek deel * 73 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geloof me: het is gezonder voor X dat ie naar de Chinees gaat, dan wanneer hij wacht op wat ik hem voor ga zetten _O-


Goed bezig, Plex! *D

Klinkt niet verkeerd, PP. :)

Ahhh en wat eet je zoon dan elke keer ?? toch niet alleen maar brengservice en uit de muur ?? Moet X wel een beetje verwennen hoor.
 
mja hehehe ik had mijn reactie al half klaar staan.. zit ondertussen Ranking the Stars te kijken dus dan wil het nog wel eens gebeuren dat ik wat later op het verzond knopje druk hehehe
 
Mm, ritje gemist. Tijd vliegt, ik zit hier net m'n bordje eten naar binnen te schuiven.

Maar het is wel gelukt. In de Schuberth zit nu een setje helmspeakers.

Ben het hele dorp afgeweest op zoek naar een klein tasje met transparant schermpje voor op de handlebars. Helemaal niets. Ze bestaan wel, bij Conrad.nl kost zoiets €15 maar in het dorp wist niemand waar ik het over had en via internet bestellen duurt weer een paar dagen terwijl ik NU een oplossing wou.

Oplossing gevonden thuis. Iemand had een oude koptelefoon laten slingeren. Dat bracht me op het idee van helmspeakers dus ik ben de garage ingedoken en heb een paar koptelefoons tevoorschijn getrokken.

Koptelefoontje uit elkaar getrokken tot alleen de speakertjes en bedrading over bleef, voering van de helm los en het mes erin, èt voila.

Maar...ik ben ik niet als er niet sowieso iets fout gaat. Alle koptelefoons vooraf gecontroleerd en alles werkte, ook na het slopen van de behuizing. Eenmaal gemonteerd en dichtgenaaid eens aangesloten op de stereo. Verdomme, de linker doet het niet meer. Dus weer alles losgetrokken en een andere koptelefoon geofferd. Nu doet helemaal niets het meer?

Even het stekkertje een beetje heen en weer draaien, de bus op de stereo is gewoon rot. Dus, ik beken. Het is niet foutloos gegaan, weer niet.

Maar nu werkt het. En is de batterij van de telefoon leeg, dus kan ik nog niet rijden. :')
 
Vanmiddag weer lekker gereden *D was nog best fris eigenlijk..
Zal het hier ff in de gaten houden wat ritjes betreft, eerdaags een x mee.

Zie ik net een reclame met Andre Hazes - Wij houden van oranje op de achtergrond... Krijg nu wel erg veel zijn in het WK *O*

Klote Spookz0r!! Nu hopen dat je hem begin volgende week weer hebt man :Y
 
@ Maan84, dat hoop ik ook. Baal als een stekker, Zit nu al 5 weken zonder motor begint wel heel vervelend te worden ondertussen :/ Beetje rond zitten kijken voor uitlaten maar ik kan nog niet echt wat leuks vinden met een beetje een normale prijs
 
Laatst bewerkt:
@ Maan84, dat hoop ik ook. Baal als een stekker, Zit nu al 5 weken zonder motor begint wel heel vervelend te worden ondertussen :/ Beetje rond zitten kijken voor uitlaten maar ik kan nog niet echt wat leuks vinden met een beetje een normale prijs

Geloof ik zeker, gaat toch best een tijd overheen.
Weet niet of het een beetje normale tijd is?

Ik ben via marktplaats bij een jongen terecht gekomen die verschillende uitlaten verkocht voor een 600rr.
Heb daar een gebruikte(zag er als nieuw uit) Leovince sbk titanium gekocht voor een mooie prijs.
Maar carbon zou er ook zeer goed onder staan.
 
Linkje van marktplaats toevallig?

Heb het liefste carbon idd omdat de hele motor straks zwart is :) Maar die leovince met het grijze eindstukje begin ik ook mooi te vinden. Uitlaat heeft geen haast iig.

Weet ook niet of het een normale tijd is. Eerste keer dat ik ongeluk heb gehad. Hoop meteen de laatste keer :)
 
Laatst bewerkt:
Linkje van marktplaats toevallig?

Heb het liefste carbon idd omdat de hele motor straks zwart is :) Maar die leovince met het grijze eindstukje begin ik ook mooi te vinden. Uitlaat heeft geen haast iig.

Weet ook niet of het een normale tijd is. Eerste keer dat ik ongeluk heb gehad. Hoop meteen de laatste keer :)

Dit is de link van die jongen:
Jeff uit Hapert - Advertenties op Marktplaats.nl
Zijn ouders hebben daar een motorzaak, vandaar dat hij er zoveel te koop heeft.

Heb nog even verder gekeken en kwam deze ook tegen:
Jeff uit Hapert - Advertenties op Marktplaats.nl
Hm zie net pas dat er geen e-keur op zit -O-

En idd rustig verder kijken, eerst prio is dat je weer lekker rond rijdt straks *D
 
Laatst bewerkt:
Ga hem hier ook uitzetten... ga nog even wat voor de tv hangen en dan lekker slaapie slaapie doen.

Fijne avond nog en slaap lekker voor later.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan