MF Gooi en Vechtstreek deel * 73 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een berichtje van Jantah; die jongen heeft het zwaar :/
Spierpijn van het lachen, hele dag droog gehad, écht lekker gereden, morgen nog een rondje, het verzoek om niet te veel te posten, want hij heeft daar geen internep en kan dus pas na terugkomst bijlezen. Verder groetjes van hem :W

*edit: toppie. Bijpassend plaatje:

Foto-48MY6KOF.jpg


Foto-6DG3VXLQ.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zijn erg mooie pijpen maar ook wel aan de prijs. Nog een beetje beschaafd met killer erin?

Op mijn vorige motor 2004 CBR 600 RR zat een BOS uitlaat zonder DB-killer, maar van die motor heb ik maar van 3 maart tot 16 maart kunnen genieten!!
Die maakte wel een mooi geluid best beschaafd niet heel bijzonder.

Zelf ben ik erg blij met mijn Yoshimura RS-5 uitlaat!!! Die maakt echt een heel erg mooi geluid!!! Zit geen DB-killer in. En valt buiten de categorie beschaafd voor de meeste! Maar zeker een aanrader om een keer naar te kijken!!
 
@ Rabasa: die maken ze nu dus helaas niet meer :/

Yoshimura heb ik ook naar zitten kijken vooral de rs-5 maar die is absoluut niet e-keur en zonder killer best hard geluid:
Verder ook nog aardig aan de prijs

Klopt mijn RS-5 heeft geen e-keur, maar doen ze hier echt niet moeilijk over!!
In mijn uitlaat kan geen DB-killer, maar in die nieuwe RS-5 kan die wel!!
Boven de 8.000 toeren gaat die echt janken super mooi geluid!!
 
Samen uit samen thuis :P Ze wachten ook wel op je gok ik :)

Jwel, ik laat hun ook lekker gaan, ik hobbel er rustig achteraan en kom ze vanzelf weer tegen, zelf ook n stuk voor gereden en dat ging heel niet onaardig moet ik zeggen :]

@ Jego: Wow...hoe kom je erop, knap hoor, tja goedkoop en effectief he!

@ Lankho: Mag ik lachen? :$ Nja jij doet het gewoon, ik vind dat veels te eng om mn helm even open te slopen daarvoor :X

@ Mooi groen is niet lelijk...nja dat dus :9


Ik ga lekker mn bedje in duiken, morgen drukke dag :) :W *O*
 
leuk karretje, veel plezier ;)
Nou ben weer terug.
Lekker gescheurd, NOT.

Ben nog geen KM van huis op de gooimeerdijk .
Dikke rookwolk uit de lucht uitlaat en een enorme stank.
Ik schatte al dat het de koppeling was.
Toch maar omgekeerd om voorzichtig naar huis te rijden en morgen te bellen.
Wat denk je helemaal niets meer , koppeling weg.

Sta je dan met je boxter. :')
Trekt wel de aandacht z'n auto.
Uurtje moeten wachten en heb nu een Boxter S

Ieder nadeel heb dus ze voordeel *O*

Wel balen natuurlijk maar goed heb hem nog twee dagen.
Hoorde van de chaufeur dat de bewuste boxter mee was geweest met iemand die er 2200 KM mee had gereden en er waren al 3 bekeuringen binnen. Gewoon afgeracht dus :N
Ik snap het niet krijg je zoiets mee en dan rag je het maar meteen af O-)
 
Laatst bewerkt:
Nou ben weer terug.
Lekker gescheurd, NOT.

Ben nog geen KM van huis op de gooimeerdijk .
Dikke rookwolk uit de lucht uitlaat en een enorme stank.
Ik schatte al dat het de koppeling was.
Toch maar omgekeerd om voorzichtig naar huis te rijden en morgen te bellen.
Wat denk je helemaal niets meer , koppeling weg.

Sta je dan met je boxter. :')
Trekt wel de aandacht z'n auto.
Uurtje moeten wachten en heb nu een Boxter S

Ieder nadeel heb dus ze voordeel *O*

Wel balen natuurlijk maar goed heb hem nog twee dagen.
Hoorde van de chaufeur dat de bewuste boxter mee was geweest met iemand die er 2200 KM mee had gereden en er waren al 3 bekeuringen binnen. Gewoon afgeracht dus :N
Ik snap het niet krijg je zoiets mee en dan rag je het maar meteen af O-)

Woeps....tis ook wel n heel ander caliber leen-auto dan normaal..ik denk altijd aan zo'n peugje 1007 ofzo :X


Oeh btw net onderweg wel ff n mooie Vette gespot *D 8-) Kwas helemaal heppie *O*
 
Klopt mijn RS-5 heeft geen e-keur, maar doen ze hier echt niet moeilijk over!!
In mijn uitlaat kan geen DB-killer, maar in die nieuwe RS-5 kan die wel!!
Boven de 8.000 toeren gaat die echt janken super mooi geluid!!

Klopt ja had ik gezien bij die uit de USA kunnen er db-killers in maja kosten hier 750e de carbon versie. In het buitenland zijn ze 50% goedkoper :/

2e hands misschien?
En nieuw is die $549 dus zeg maar €440!! Niet heel goedkoop maar het geluid is het zeker waard kan ik je zeggen!!

invoerbelasting+btw+inklaringskosten nog :)
 
Laatst bewerkt:
Een berichtje van Jantah; die jongen heeft het zwaar :/
Spierpijn van het lachen, hele dag droog gehad, écht lekker gereden, morgen nog een rondje, het verzoek om niet te veel te posten, want hij heeft daar geen internep en kan dus pas na terugkomst bijlezen. Verder groetjes van hem :W

*edit: toppie. Bijpassend plaatje:

[afbeelding]

[afbeelding]


Is dat vlak bij Krov en Wolff in duitsland ?
 
En schapie numero dos is ook weer binnen! Terug van een flink stuk dijk :]
Naar mijn idee ging het lekker. Thnx CF en Rabasa! :Y


@Lankh: ...

@Allemaal: :W :W :W :W


Nu snel mn bed in hier.. Morgen om 6 uur weer een wekker die staat te piepen.. -O-

Truste vast allemaal! :z
 
Uber-prutsert nog mee?

:N Tijd even vergeten.

@ Lankho: Mag ik lachen? :$ Nja jij doet het gewoon, ik vind dat veels te eng om mn helm even open te slopen daarvoor :X

Het is goed te doen, het dichtnaaien van de voering heeft me het meeste tijd gekost. Échte helmspeakers zouden waarschijnlijk wel een beter resultaat geven, maar allah. Achter het stofje zit gewoon piepschuim, dus even wegsnijden/wegkrabben en speakertje neerknallen is geen moeite. :)
 

Bier graag, ben ik wel aan toe.

@Jego, mooi voorbeeld van de communicerende vaten in de praktijk. Heel goed opgelost en het werkt.

@CF zorgen dat je, als je schade hebt aan het koekblik hem in herstel bij Exelent in amsterdam zuidoost brengt. Ze hebben alleen maar luxe leen auto's en de service is top. :Y
 
Is een mooie ja maar mijn voorkeur gaat echt uit naar carbon :P Mede omdat de motor straks helemaal zwart is :P

Full system rs-5 720e omgerekend. Is gewoon niet eerlijk dat wij er zoveel voor moeten betalen :(
 
Morph, balen van de leenauto. Aan de andere kant, je bent er nog eens op vooruit gegaan. ;)

Is de brommer nou al klaar Spook?

Vwb ritje morgen denk ik wel even aan te haken, al betekent het waarschijnlijk dat ik jullie bij kruispunten eens tegenkom. :+ Maar misschien knal ik morgen zelf even een route in de navigatie om wat uit te proberen, kom er morgenochtend wel op terug.

Fijn dat de rijders vanavond genoten hebben en weer veilig thuis zijn. :Y

Barrt, dacht dat je gisteren zei dat die RS-5 in de toekomst omgeruild zou worden voor iets anders? Of haal ik nou dingen door elkaar?
 
Is een mooie ja maar mijn voorkeur gaat echt uit naar carbon :P Mede omdat de motor straks helemaal zwart is :P

Full system rs-5 720e omgerekend. Is gewoon niet eerlijk dat wij er zoveel voor moeten betalen :(

Klopt echt niet eerlijk!!!
Ik wil een volledig Akrapovic Evo Systeem van titanum!! Die is bijna €2200 bij de dealer en bijan €1900 bij www.power-point.nl

goed blijven zoeken naar mooie carbon uitlaat dan!! Ik zal mijn ogen ophouden!!




Slaap lekker allemaal
 
Laatst bewerkt:
Bier graag, ben ik wel aan toe.

@Jego, mooi voorbeeld van de communicerende vaten in de praktijk. Heel goed opgelost en het werkt.

@CF zorgen dat je, als je schade hebt aan het koekblik hem in herstel bij Exelent in amsterdam zuidoost brengt. Ze hebben alleen maar luxe leen auto's en de service is top. :Y

Kheb al enige tijd schade en de auto mag ook her en der bijgewerkt worden...maar t geld is n beetje op helaas :X :P


En schapie numero dos is ook weer binnen! Terug van een flink stuk dijk :]
Naar mijn idee ging het lekker. Thnx CF en Rabasa! :Y


@Lankh: ...

@Allemaal: :W :W :W :W


Nu snel mn bed in hier.. Morgen om 6 uur weer een wekker die staat te piepen.. -O-

Truste vast allemaal! :z
Het was weer zeer vermakelijk ;)

Truste :W
 
:N Tijd even vergeten.Het is goed te doen, het dichtnaaien van de voering heeft me het meeste tijd gekost. Échte helmspeakers zouden waarschijnlijk wel een beter resultaat geven, maar allah. Achter het stofje zit gewoon piepschuim, dus even wegsnijden/wegkrabben en speakertje neerknallen is geen moeite. :)
Hebbie alleen in de voering gestikt/gesneden of ook in het piepschuim? Dat laatste had ik persoonlijk niet gedaan :X Iets over 'n structuur/opbouw van de helm.


@morph.. Lekker bezig man, iig nu een S versie onder je reedt. Nou vlug afraggen en weer net alsof doen dat het niet jouw schuld is :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Even snel bijgelezen; JeGo en Pa :} Echt super mooi wat jullie steeds weer weten te maken :Y


Ik ga zo maar mn bedje opzoeken... uitslapen lukt me niet meer de laatste dagen :? Dan moet ik maar wat eerder naar bed om bij te slapen. Gaap me het ongeluk de hele dag door :Z



:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan