Triumph Speed Triple deeltje 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W
Goeie Moggel @all

Het gaat weer een heerlijke dag worden :Y wel jammer voor de mensen die MOETEN werken })

Ik zal aan jullie denken O-)
 
Maagdelijk rood, wit, zwarte pinstripes

(nog) helemaal standaard

máár

nu al ZOOOOOOOOOOO mooi :9~

eind volgende week niet meer standaard *D



[afbeelding]
Heel mooi!
Je hebt wel de stickers nog op de tank hangen...

Wat ga je allemaal aanpassen dan?
Als je het al eens gezegd hebt, ik ben een weekend weg geweest en heb niet alles bij gelezen :$
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi!
Je hebt wel de stickers nog op de tank hangen...

Wat ga je allemaal aanpassen dan?
Als je het al eens gezegd hebt, ik ben een weekend weg geweest en heb niet alles bij gelezen :$

Hoi Bramme,

Stickers klopt, foto is gemaakt in de werkplaats net nadat de Speed bij de dealer is aangekomen, kenteken zit er nog niet op. Verder wordt de SE identiek aan mijn witte Speed opgebouw, voor wat betreft carbon onderdelen, BOS uitlaat, Titax, mapping e.d.
Zodra ik de SE thuis heb staan, komen de foto's en pose ik wel wat.
 
Hoi Bramme,

Stickers klopt, foto is gemaakt in de werkplaats net nadat de Speed bij de dealer is aangekomen, kenteken zit er nog niet op. Verder wordt de SE identiek aan mijn witte Speed opgebouw, voor wat betreft carbon onderdelen, BOS uitlaat, Titax, mapping e.d.
Zodra ik de SE thuis heb staan, komen de foto's en pose ik wel wat.
Nice! Ik hou het voorlopig op de (nog steeds niet geleverde :( ) Arrow slip-on's.
 
heb jij een bus dan?

2

full
 
Rijdt dat nog veel anders tov een S3 :?
Er is inderdaad wel wat verschil. De CB stuurt lichter, en heeft een veel kleinere draaicirkel. De vermogensafgifte is een stuk vriendelijker, eigenlijk kan je dat van de hele fiets zeggen. Hij is een stuk vriendelijker, de S3 een stuk meer hooligan })
Wel is Ten Kate aan het proberen om een Fireblade blok in een CB te bouwen, en als dat nog eens zou lukken... *D
 
Kijk, dat schiet al aardig op :Y :P
Ik was vandaag ook nog van plan om te gaan gummenrijden, maar had niet de kracht om uit het zwembadje te komen O-)
We hadden een rit van de club die Swifty voor moest rijden, dus we hadden niet veel keus. Als het onze rit niet was geweest, dan hadden we ook thuis gebleven denk ik :Y
 
We hadden een rit van de club die Swifty voor moest rijden, dus we hadden niet veel keus. Als het onze rit niet was geweest, dan hadden we ook thuis gebleven denk ik :Y
Het wel weer echt "Hollands" he, is het een keer mooi weer, ist weer nie goe _O-
Midden op de dag heb je gelijk, niet lekker :N in de namiddag is het heerlijk !!!
Ik ben trouwens errug te spreken over mijn zomer outfit: Kushitani doorwapperjas met bij behorende handschoenen en een kevlar spijkerbroek *O* *O*
Als de temp daalt onder de 17 graden heb ik het gewoon koud :Y

p.s.

Hoor jij niet bij die club van Swifty :?
 
Laatst bewerkt:
Hoor jij niet bij die club van Swifty :?
het is de motorclub waar we allebei lid van zijn, waarvoor ik deze keer de rit moest voorbereiden ;)


sinds dit jaar hebben ze middagritten bedacht bij de motorclub, dus pas vertrekken om 12.30 uur. wij zouden liever ochtendritten doen, 9 uur weg, 14 uur terug :/

maar we hebben toch even leuk gereden hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
Het wel weer echt "Hollands" he, is het een keer mooi weer, ist weer nie goe _O-
Midden op de dag heb je gelijk, niet lekker :N in de namiddag is het heerlijk !!!
Ik ben trouwens errug te spreken over mijn zomer outfit: Kushitani doorwapperjas met bij behorende handschoenen en een kevlar spijkerbroek *O* *O*
Als de temp daalt onder de 17 graden heb ik het gewoon koud :Y

p.s.

Hoor jij niet bij die club van Swifty :?
Rit was van 12:30 tot 17:30 ;)

En ja, we zijn lid van MC Zuiderzee :]
 
het is de motorclub waar we allebei lid van zijn, waarvoor ik deze keer de rit moest voorbereiden ;)


sinds dit jaar hebben ze middagritten bedacht bij de motorclub, dus pas vertrekken om 12.30 uur. wij zouden liever ochtendritten doen, 9 uur weg, 14 uur terug :/

maar we hebben toch even leuk gereden hoor ;)
Het wel weer echt "Hollands" he, is het een keer mooi weer, ist weer nie goe _O-
Midden op de dag heb je gelijk, niet lekker :N in de namiddag is het heerlijk !!!
Ik ben trouwens errug te spreken over mijn zomer outfit: Kushitani doorwapperjas met bij behorende handschoenen en een kevlar spijkerbroek *O* *O*
Als de temp daalt onder de 17 graden heb ik het gewoon koud :Y

p.s.

Hoor jij niet bij die club van Swifty :?
Rit was van 12:30 tot 17:30 ;)

En ja, we zijn lid van MC Zuiderzee :]
-O-

Ok nu snap ik m helemaal !!!!!! Toch altijd leuk een toggie sturen he !?!?
 
:W
Goeie Moggel @all

Het gaat weer een heerlijke dag worden :Y wel jammer voor de mensen die MOETEN werken })

Ik zal aan jullie denken O-)


Dank u MDS :} maar het zal nog wel vaker zo zijn }) })

en bij zomerse temperaturen gewoon doorwaai goed aan :P Bij 17 graden sterf ik af en niet zo langzaam :(

geld te weinig :? of maand te veel :? Ook wel last van dat ik op het einde van mijn geld maand overhoud |(

*D :W
 
Laatst bewerkt:
:W

Moggel @all

:W
Goeie Moggel @all

Het gaat weer een heerlijke dag worden :Y wel jammer voor de mensen die MOETEN werken })

Ik zal aan jullie denken O-)

en bij zomerse temperaturen gewoon doorwaai goed aan :P Bij 17 graden sterf ik af en niet zo langzaam :(

geld te weinig :? of maand te veel :? Ook wel last van dat ik op het einde van mijn geld maand overhoud |(

*D :W

Joe hept wel vaker lekker weer daaro :( wij motten er echt van genieten want voor je het weet zitten we weer 3 maanden in de sneeuw _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
He Brian, stond er nog iets op het cameraatje van zaterdag?
of was ie gedraaid tijdens de rit.


ja dat is een filmpje van ongeveer 20 min
vanaf het eetstopje tot iets voor bij het offroad stukje, incl het gedeelte dat de tractor herr brumby niet laat passeren

beeld trilt te veel
ik had hem strakker vast moeten zetten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan