Remleiding nieuw R6

Status
Niet open voor verdere reacties.

chR6s

Die hard MF'er
26 apr 2007
827
0
Hallo MF-ers,

Ik heb hier nog een compleet setje (3 delig) ongebruikte (dus nieuw) stalen remleidingen (Goodridge) liggen voor de R6 '03.

Nieuwprijs 145 euries.
Vaste MF prijs 100 euries (105 incl. verzending).

full
 
Durf ik zo niet te zeggen of ze op het type '00 passen. Daar zou je eerst de lengte moeten meten en de stand van de banjo's vergelijken.
En met complete set bedoel ik dus 1 leiding voor achter en 2 leidingen voor voor vanaf de rempomp. Inclusief alle nieuwe ringetjes en boutjes.
 
Toch maar even de maten nagemeten:

Achter: 59cm hoh met 2x banjo's op 20 graden
Voor#1: 64,5cm hoh met 1 banjo op 20 graden en 1 rechte.
Voor#2: 74,5cm hoh met 1 banjo op 20 graden en 1 rechte.
 
Nee gaat ook niet hard omdat het setje in de winkel 85,- kost :+ Tans ik heb er bij MCH dat voor betaald ;) En dan zaten er bij mij ook nog eens de RVS banjo's bij. Was eigenlijk voor mn oude R1 maar passen op de R6 prima ;)
 
Laatst bewerkt:
Nee gaat ook niet hard omdat het setje in de winkel 85,- kost :+ Tans ik heb er bij MCH dat voor betaald ;) En dan zaten er bij mij ook nog eens de RVS banjo's bij. Was eigenlijk voor mn oude R1 maar passen op de R6 prima ;)

Tja, ik heb er 140 mogen dokken. En omdat de banjo´s zwart zijn houdt niet in dat ze niet van RVS zou zijn.
En bij de weg......er staat ook nog t.e.a.b.........als je weet wat dat betekent.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan