Jonathan Rea topic

Even dit topic wakker schudden!

a190a6937bd80949dc0832918849494c.jpg


:}

Een goed begin is het halve werk! Hopen dat onze held dit vast kan houden gedurende de races en het gehele seizoen. Go Johnny, Gooooooo!
 
En dat is 1! Go Johnny, goooooo! *O*
Dit belooft wat voor de rest van het seizoen!
 
Raar dat niemand hier reageerd na de 2 "met 2 vingers in de neus" gewonnen manches in theeland :+

Was niet spannend,maar zette de rest van de courreurs wel te kijk :P .
Alleen Haslam mocht nog wat toeschouwen hoe Johnny zijn rondes draaide :)
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft is het wel duidelijk: Rea is altijd al een maat te groot geweest voor zijn teamgenoten bij Ten Kate Honda, en is nu de grootste titelkandidaat.
 
Raar dat niemand hier reageerd na de 2 "met 2 vingers in de neus" gewonnen manches in theeland :+

Was niet spannend,maar zette de rest van de courreurs wel te kijk :P .
Alleen Haslam mocht nog wat toeschouwen hoe Johnny zijn rondes draaide :)

Het is in dit topic al vanaf het begin redelijk stil (zacht uitgedrukt)
Had nog even de hoop dat er vanaf dit jaar wat meer leven zou komen hier. Gewoon al 3 overwinningen! Go, Johnny Goooooooo! :}

En niet te vroeg juichen, maar toch erg mooi om te zien dat een coureur waar ik altijd al vertrouwen in gehad heb en die door velen al lang afgeschreven was, het zo goed doet :Y
 
Wat mij betreft is het wel duidelijk: Rea is altijd al een maat te groot geweest voor zijn teamgenoten bij Ten Kate Honda, en is nu de grootste titelkandidaat.

Ja voor een groot deel eens. Echter blijkt Haslam toch ook een uitzondering te zijn. Maar die heeft bij Suzuki ook bewezen dat hij echt wel kan sturen :Y
 
Sykes rijdt ook op dat groene speeltje en heeft hem mee ontwikkeld.
Was in 2013 nog wereld kampioen er mee en vorig jaar bijna.
Als je,tot nu toe,kijkt wat Rea er dit jaar uit haalt,is het verschil tussen hem en sykes toch opvallend :)
 
Sykes rijdt ook op dat groene speeltje en heeft hem mee ontwikkeld.
Was in 2013 nog wereld kampioen er mee en vorig jaar bijna.
Als je,tot nu toe,kijkt wat Rea er dit jaar uit haalt,is het verschil tussen hem en sykes toch opvallend :)

Juistem :^

Je omschrijft het mooi: Het verschil is opvallend. Je geeft hiermee nog geen waarde oordeel maar het valt inderdaad wel op :Y
 
Toen Rea tekende bij kawasaki was de keus van Micheal Laverty nog makkelijker om voor motoGP te gaan, die beweert nu al dat Rea makkelijk kampioen gaat worden, zei die tegen de pers.
 
Sykes heeft al aangegeven dat hij moeite heeft met het aanpassen op de fiets met de nieuwe regels. Hij kan niet rijden zoals voorheen.
Rea komt van een hork van een fiets af dus die komt lekker los op een goede fiets nu :)
 
Sykes heeft al aangegeven dat hij moeite heeft met het aanpassen op de fiets met de nieuwe regels. Hij kan niet rijden zoals voorheen.
Rea komt van een hork van een fiets af dus die komt lekker los op een goede fiets nu :)

Ik vraag me af wat Sykes zijn verhaal geweest zou zijn als Baz nog netjes op een seconde achter hem gezeten had, in plaats van Rea er tien seconden voor. Sykes wijst wel vaker naar de motor / combinatie / setup, en heeft zijn kampioenschap natuurlijk met consistent in de top rijden bij elkaar geharkt - het waren niet altijd overtuigende prestaties.

Zou hij zonder Rea gezegd hebben dat dit het maximum van de motor is en dat hij op andere circuits wel voor winst gaat? Hij moet nu immers wel naar zichzelf kijken - z'n teamgenoot laat zien dat het veel en veel beter kan...
 
Wat mij betreft is het wel duidelijk: Rea is altijd al een maat te groot geweest voor zijn teamgenoten bij Ten Kate Honda, en is nu de grootste titelkandidaat.
Doet me denken aan Stoner die van Ducati naar Honda ging, was hetzelfde verhaal.
 
Er zijn reglementswijzigingen geweest en daardoor heeft de Kwaak blijkbaar een ander karakter. Voor Sykes pakt dat niet goed uit, Rea is er blij mee (net als Haslam met de Appie). Maar ongetwijfeld zien we Sykes dit seizoen nog verder van voren..of het verschil met Rea kleiner maken.~[/quote]
 
Overwinning nummer zoveel van Rea. Echt zo gaaf. Het is hem echt gegund :Y :} *O*
 
Johnny, amazing! Voor het kampioenschap misschien saai. Maar ik heb echt een smile op mijn gezichtje :Y :} *O*
 
Laatst bewerkt:
Kijk en dat is waarom Rea het verdient! Altijd oog voor de fans :}
 
No worries, ik geniet van het moment! Heb altijd al vertrouwen in Rea gehad. En nu alleen maar meer. Wat de toekomst brengt? We gaan het mee maken in de komende races :Y

Dat zowiezo ;) ,ik hoop ook dat ie het wordt :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan