Gestolen: MV-DZ-92, Kawasaki ZX6-R 2005, Rijswijk

Sontje

Rookie
13 apr 2010
17
0
Den Haag
Nooit gedacht dat het mij zou overkomen, maar mijn nachtmerrie is uit eindelijk uitgekomen.
Gisteravond had ik me motor nog afgedekt samen met me broertje. Rond kwart over 7 vanochtend kwam ik erachter dat m'n motor niet meer voor de deur stond.

Waar: Strijplaan, De strijp in Rijswijk
Wanneer: Vermoed in de nacht op zondag/maandag. 's ochtends kwam ik erachter dat de motor weg was.
Kenteken: MV-DZ-92 (het is me 2e kenteken, dus er staat een 1-tje bij.)
MF sticker: Nee, nog niet
Kleur: Zwart
Extra's:
Akrapovic slip-on
Goud rimstriping
LED achterlicht
Kentekenplaathouder
Valdoppen
Donkerkuipruitje

Je kan me bereiken via mail : ms_lacroes@hotmail.com of telefonisch: 0641586914

Natuurlijk zeggen foto's meer dan woorden:

full

full



Ik hoop dat die op 1 of andere manier weer voor m'n deur komt te staan.
Het is me eerste motor ;( Give me my bike back ! :(
 
Laatst bewerkt:
klote man -O- , hoop dat je goed verzekerd ben, suc6 met afhandelen
mijne is ook nu een maandje ontvreemde en nog geen spoor :r
 
Laatst bewerkt:
klote man -O- , hoop dat je goed verzekerd ben, suc6 met afhandelen
mijne is ook nu een maandje ontvreemde en nog geen spoor :r

Ja, hij is verder goed verzekerd, maar ik moet nu 30 dagen wachten om te kijken hoeveel geld ik terug krijg enz.

Heb jij al iets gehoord van je verzekering over een bedrag?
 
Sterkte met de afhandeling...


:? Ik zie geen foto's, of ligt dat weer aan mij. :/


Kan zijn dat je een dunne balk ziet als foto, moet je volgens mij op klikken en krijg je de ware grootte.

Moet nog wennen aan het manier van toevoegen op de forum.
 
Ja, hij is verder goed verzekerd, maar ik moet nu 30 dagen wachten om te kijken hoeveel geld ik terug krijg enz.

Heb jij al iets gehoord van je verzekering over een bedrag?


Dammm het zijn de minder leuke dingen die het klote maken. Maar een goede verzekering zegt ook niks. Je komt er altijd slechter van af en het duurt echt een mega tijd voordat ze gaan uitbetalen. Heb zelf ook nog steeds mn centjes niet. Oke is dan wel een andere situatie(ben onderuit gegaan) Maar dat was vorige maand.

Fijt is wel dat de verzekeraar er erg lang over doet tot ze over gaan tot uitbetaling. KNMV is er niet snel mee kan ik zeggen. 19-04 gemeld en vandaag is het 17-05 ofwel we zijn een maand verder en nog niks _O_

Ik zeg heel veel suc6 met de afhandeling van de papierwinkel.
 
Das goed waardeloos. Ik hou het in de gaten in Delfgauw.

@Jermo: moet je wat vertellen? Na je Honda en Husqvarna nu toevallig een Kawa zx6r uit 2005????
 
Klote, succes met de afhandeling.

Wellicht ten overvloede: Het kan handig zijn om wat advertenties op te zoeken van gelijkwaardige motoren, zodat je tegenover de verzekering ook kan laten zien wat hij waard is. Je staat dan wat sterker in het onderhandelen over de dagwaarde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan