Spyball Alarm met universeel Interfacekabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Bastard

MF veteraan
24 feb 2008
13.317
1
Almere
Spyball 6527 NLA & Spyball SBCA0329 Interface kabelboom:

Compleet waterdicht motorfiets alarm met scm/tno mf04 goedkeuring, dit systeem voldoet gehaal aan de technische specificaties van de m1 en m2 normering van scm.
De spyball SB6527-NLA wordt op afstand in-en uitgeschakeld door middel van 2 radiografische handzenders, voorzien van de unieke spyball ghost-code(anti-scan voorziening).
Deze voorziening zorgt ervoor dat na elke aan/uitschakeling automatisch een nieuwe code wordt gekozen.
De spyball is voorzien van een 115 dB elektronische sirene met noodstroomvoorziening. Na het uitzetten van het contactslot zal, indien vergeten word het alarmsysteem te activeren,
het alarmsysteem automatisch de dubbele motorblokkering in werking treden. De "sleepfunctie" verlaagt het stroomverbruik na 5 dagen van 3.15 mA naar slechts 0.4 mA.
Het systeem heeft een LED-melder voor in- en uitschakelen en voor een testfunctie(massacontactdetectie, bewegingsdetectie en stroomonderbrekingscircuit).
Indien alle functies correct werken word dit bevestigd door het knipperen van de LED.
Via de handzender is spyballs unieke gepatenteerde bewegingsdetector uit te schakelen of de gevoeligheid met 50% terug te brengen(bij bijv. zeer sterke wind).
De spyball is uiterst compact(65x65x50mm), zodat vakkunidge montage geen enkel probleem is.
Noodzakelijk bij de spyball is de universele interface kabelboom, deze is geschikt voor alle type motorfietsen en heeft een waterdichte connector.

Prijs is 280
full
 
http://cgi.ebay.nl/COBRA-SPYBALL-CAT-1-MOTORBIKE-MOTORCYCLE-ALARM-/300348939671?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item45ee311d97

O-)


het nut hiervan? Dit is een biedingen site.
koop maar waar jij hem wilt kopen maar laat een ander zun verkoop doen.
hier zit nog een jaar garantie op.
 
Laatst bewerkt:
vind m ook vrij duur, ff reactie plaatsen zodat ik t topic makkelijk in de gaten kan houden...
Misschien zakt de vraagprijs nog... 8-)
 
Laatst bewerkt:
vind m ook vrij duur, ff reactie plaatsen zodat ik t topic makkelijk in de gaten kan houden...
Misschien zakt de vraagprijs nog... 8-)


vraag me af aan wat voor prijs jij dan zat te denken?
ik heb hem net nieuw gekocht, zit nog in de verzenddoos met bon erbij
en daar zit nog een jaar garantie op. Deze prijs is inclusief verzendkosten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan