GESTOLEN: Honda NX-250 '91, ML-89-LX, Nijmegen Oost

Xtrahairy

MF'er
25 feb 2005
54
0
Nijmegen
Hallo,

Vanochtend kwam ik tot de trieste conclusie dat mn Honda NX-250 voor de deur weg is gekaapt. De motor reed al een tijdje niet meer (startmotor kaduuk, luiheid..) maar nu hij weg is mis ik hem wel :(. Ik heb er nooit een foto van gemaakt, het was immers niet echt een praalwagen, maar ik heb er wel goede tijden mee beleefd en als iemand iets van deze motor heeft gezien hoor ik het graag.

Type: Honda NX250
Kenteken: ML-89-LX
Eigenschappen: gele zijkapjes, mist uitlaat, startmotor, nieuwe banden

Foto van google maps (beetje korrelig, maar de kapjes springen in het oog):

full


Info: xtrahairy@hotmail.com!

Alvast bedankt voor het opletten, en laten we hopen dat deze Nijmeegse misdaadgolf snel ten einde is!
 
Bedoel je dat de startmotor ook mist of niet?

Vet balen dat ze haar mee hebben genomen...
 
Laatst bewerkt:
heb je al uitgesloten dat een of andere gemeentedienst het ding niet heeft weg gesleept aangezien hij daar dus kennelijk stond weg te rotten?
 
Nijmegen zij je toch he?! Ik blijf daar heel ver uit de buurt denk ik. Is nr tig al die ze daar weg plukken.

Wat een klootzakken. !@#$

suc6 met de afhandeling.
 
ik heb mijn motor vaak in nijmegen staan.. ga dit nu echt niet meer doen. ik zoek wel een andere manier om naar mijn vriendin te gaan de motor blijft thuis veilig in de schuur met een heel groot slot ;)

stelletje klootzakken! :(
tis echt niet meer normaal in nijmegen
 
Een NX gejat? Dat is al bijna net zo onwerkelijk als toen ze mijn ouwe, ouwe XL meenamen vorig jaar!

Voor de Excelwielen die er bij mij inzaten, snap ik het nog wel maar dit gaat nergens meer over.

Weet je zeker dat deze niet is meegegaan in een of ander wrakkenplan van gemeente of politie? Wellicht dat de buren geklaagd hadden dat de motor er al een tijd ston zonder dat hij gebruikt werd. Wel vreemd dat ze je dan niet even gebeld of aangeschreven hebben??

Dit is niet bedoelt om je motor af te zeiken hoor maar, wellicht kun je hem zo weer makkelijk terug halen. Het is nu niet de meest gangbare motor voor onderdelen of verkoop lijkt mij.
 
He Joris, jij ook hier! :) Mag hopen dat jouw bolides er nog staan? Risicovolle straat waar je in woont, zoals je ziet :(

Hoewel mijn bolide het al even niet meer deed, stond hij daar in goed overleg met de complexbeheerder. Ik heb het hem gevraagd en bij hem is er niks bekend over een opruimactie, daarnaast zou ik dat voor zo'n mooie tweewieler ook gewoon beledigend vinden. Ik neem aan dat een motorfiets, die niet geschorst en gewoon verzekerd is, niet zomaar door de gemeente wordt weggehaald zonder de eigenaar aan te schrijven? Zeker niet midden in de nacht.

Allen bedankt voor de steun, en hij ergens opduikt hoor ik het graag!

Groetjes,
Piet
 
Ik wil mijn motor best een nachtje of 3 op straat zetten daar. Wel met de voorwaarde dat er 4 of 5 mensen continue zicht op mijn bike hebben en de straat kunnen afsluiten met auto's.
 
Ik help mee hoor.
Heb nu mijn nieuwe motor (bmw f650) ook in Nijmegen staan, bij deze beschikbaar gesteld als lokmotor.
 
ben hier niet zo lang lid maar het lijkt wel dat alleen motoren gestolen worden van MF leden?
los van het geval van mijn rijschool (nijmegen oost, 2 motoren begin dit jaar).. :?
 
Schijtzooi in Nijmegen. Het is inmiddels pas nieuws als er een dag GEEN motorfiets gestolen wordt in Nijmegen!
 
bij mijn ouders in de straat ( dan wel in malden ) zijn al 4 brommers gestolen in 1 week tijd!
gaat echt te hard met het stelen van de 2 wielers hier in de buurt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan