Gestolen Den Haag: MX-DB-10GSX-R 1000 K5

Ron SuperDude

Die hard MF'er
14 jul 2008
430
22
Den Haag
In de nacht van 20/5 en 21/5 is mijn Gsx-r 1000 K5 gestolen in de Hekkelaan in Den Haag.
Deze motor was nog geen week in mijn bezit.
Kenteken is MX-DB-10
Foto is niet van mijn motor die had ik helaas nog niet gemaakt.
Foto is wel identiek aan de mijne.

Gr Ron :(

 
Auw man, das echt zwaar k*t. Zeker omdat je er nog niet eensvan hebt kunnen genieten. Hopelijk vinden ze m terug. Sterkte.
 
Wat enorm ruk! Sunt van die waanzinnig mooie motor. Ik hoop voor je dat ze hem in goede staat terugvinden.
 
'Gestolen in Den Haag mijn Gsx-R 1000 K5' > 'Gestolen Den Haag: MX-DB-10GSX-R 1000 K5'
 
Klote dit |(

ik weet wat je voelt want de mijne is ook vorige maand gestolen |(

succes met de verzekering ;)
 
hoe stond ie? binnen neem ik aan? wat voor sloten?

---------------------------------------------------------------------------------------
Nee stond buiten bij mijn buurman voor de deur .
Kettingslot door voorwiel om een paal heen-schijfremslot voor-schijfremslot achter en stuurslot.
Hoe moet je hem dan op slot zetten ????????????????? ;(
 
Hangmokro's uit het speeltuintje? Handjes eraf zeg ik!

---------------------------------------------------------------------------------------------
Hee Evil
Ja jij kan de buurt is jouw ouwe wijkie toch.
Ben al beetje door spoorwijk-laakkwartier en dergelijke heen gereden ,helaas zonder resultaat.
Gr Ron
 
Hoe moet je hem dan op slot zetten ????????????????? ;(

Goeie vraag. Die van mij heeft nu een schijfremslot met alarm. Als je aan het stuur komt (bijvoorbeeld om van stuurslot te halen) gaat er 110 DB door de straat heen, Achteraan ligt 'ie met een ketting vast aan een stuk veel te zacht metaal wat in de grond zit. Maar er zit ook nog een alarm op de motor zelf inclusief startonderbreker etc.

Je kan het ding in ieder geval niet ongemerkt meenemen.
 
---------------------------------------------------------------------------------------
Nee stond buiten bij mijn buurman voor de deur .
Kettingslot door voorwiel om een paal heen-schijfremslot voor-schijfremslot achter en stuurslot.
Hoe moet je hem dan op slot zetten ????????????????? ;(


Veel sterkte met de afhandeling. -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan