zx7r meeting

kawahenrie

Die hard MF'er
27 nov 2005
760
1
beste superseven rijders,we zullen eens kijken of we een meeting kunnen organiseren

wanneer 12 juni rond 14.00 uur,

waar AC de Meern

en natuurlijk graag massaal aanmelden,want de laatste meeting was alweer in 2006,ik zal even een lijst maken voor degenen die van plan zijn om te komen :}


1 kawahenrie
2 ChristianK
3 Sjoerdje
4 Yu-San
5 Daren
6 FLYCUTTER41 ovb
7 H8TER
8 Danelli ovb
9 zx7lautje
10 Snelle-Jelle
 
Laatst bewerkt:
Kawahenrie,

Kun jij een mededeling maken in de evenementenkalender van dit forum?
Met een linkje naar deze topic. Er zullen vast wel meer ZX7R rijders zijn die niet op deze meeting terecht komen omdat ze misschien een paar dagen het ZX7R topic niet gelezen hebben. Misschien zijn er ook nog mensen die zo een apparaat hebben, die helemaal niet op het forum komen, maar vrienden van deze wel...

The bigger, the better

Just throwing this out there...
 
Kawahenrie,

Kun jij een mededeling maken in de evenementenkalender van dit forum?
Met een linkje naar deze topic. Er zullen vast wel meer ZX7R rijders zijn die niet op deze meeting terecht komen omdat ze misschien een paar dagen het ZX7R topic niet gelezen hebben. Misschien zijn er ook nog mensen die zo een apparaat hebben, die helemaal niet op het forum komen, maar vrienden van deze wel...

The bigger, the better

Just throwing this out there...



dat heb ik zaterdag al gedaan,staat er tussen
 
gisteren nog 2 superseven rijders gesproken bij nol bikker,misschien melden ze zich nog :}
 
misschien dat er daar iemand in de buurt nog een leuke route weet,ik ga wel mee :Y
 
Rollen klinkt goed, al die pk's hebben we natuurlijk niet voor niks.
Paar mooie foto's kunnen er ook nog bij.
Iemand een cam voor op de helm/tank misschien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan