MF Gooi en Vechtstreek deeltje 74. "De Zeikende Hortensia"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het al vaker getypt....

Ga er vanuit dat ze je niet / slecht kunnen zien.
Maak eens een zijdelingse verplaatsing op je eigen rijbaan, rij zeker niet dicht voor of achter een auto.
. . . :)
Ook bij veiligheidsrijopleidingen zeggen ze: blijf NIET constant op dezelfde plek op de weg rijden.
 
En weer terug.... het wordt morgen echt een baal dinsdag. ;) Wat een leuk weekend en wat een mooie omgeving! Nog even en de buiten wanden van de koffers zijn 'minder geschikt' om water in vast te houden. :$

[afbeelding]
Strak piccie hoor.


Plat zat naar mijn idee, die vangrails geven verdomd weinig mee :N
 
Ja dat wel maar ben UFC gewend, daar gaan ze wel wat langer door wat dat betreft :) Boven het oog ook dus doorgaan is dan inderdaad niet verstandig.
 
Was dan met mij/ons meegegaan: Lek- en Rijndijk aan de zuidkant (niet eens druk) richting Arnhem. Vervolgens over de Veluwe naar Apeldoon, Ermelo, Amersfoort en toen weer naar huis: 230 km.
Ik gisteravond via Werkhoven, Lekdijk op richting N'gein. Van daar naar Vianen, daar Rijnbanddijk op tot Kesteren, brug over Lek naar Rhenen, vlak voor tankstation in richting Elst rotonde rechtsaf gegaan omhoog en ergens halverwege linksafslaan in smalle bochtige bosweg a la Eifel, 1 richtingsweg uitkomende de N weg tussen Veenendaal en Elst. Van Elst naar huis over N225. Dat was lekker :]
 
4 keer out en nog door willen :+


Mooi :Y















@ Terror: kinderbedtijd joh
 
Zeker zeker ging er hard aan toe. Waren allemaal wel mooie gevechten.

I have a time machine in my bedroom. It has a nice comforter and fluffy pillows. Once I enter the machine and close my eyes I am transported 6-8 hours INTO THE FUTURE! I haven't figured out how to go back in time yet. . . .

Ik ga in mijn tijdmachine liggen :W

Truste :)
 
Zo gaat wel erg hard hier!!! Ben ff werken en alweer een nieuw deel :P
Wie zijn er morgen vrij en gaan rijden?? Ik ga denk ik tussen 12 en 1 rijden!! Andere liefhebbers??
Ik lees het morgen ochtend wel slaap lekker!!
 
:W






Zeker zeker ging er hard aan toe. Waren allemaal wel mooie gevechten.

I have a time machine in my bedroom. It has a nice comforter and fluffy pillows. Once I enter the machine and close my eyes I am transported 6-8 hours INTO THE FUTURE! I haven't figured out how to go back in time yet. . . .

Ik ga in mijn tijdmachine liggen :W

Truste :)


k*tding van mij gaat meestal maar 2 á 3 uurtjes vooruit B|
 
Laatst bewerkt:
Mogguh Poik. :W

Werken tot 7? Heb jij niet iets van een opleiding overdag? Netjes hoe je dat weet te combineren. :Y

Ga zo maar eens spullen pakken. Dan ben ik wel wat eerder op school, maar anders zit ik hier ook maar.

Wel 20 hele minuten slaap gepakt vannacht, toen schoot ik weer wakker. Voor vandaag voorspel ik veel koffie. :')
 
*O* *O* *O* Een superduper goedenmorgen allemaal *O* *O* *O*





@ CorvetteFreak: Hoe is het nu met jou?
full



@ Nocer: Mooie foto *D *O* Heb je nog meer?
 
Mogguh :W

@Michiel: zou goed kunnen, ik dacht volgens mij ook ergens "hee, was dat Michiel? :? "

En ik kan niet zien waar ik het vandaan, heb, maar volgens mij is Erwin vandaag jarig *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan