honda cb 400f '79

Status
Niet open voor verdere reacties.

steven1

Rookie
24 mei 2010
4
0
belgie
te koop
honda cb 400f van '79

wegens verhuis naar flat verkoop ik mijn cb'tje in onderdelen, wou er een cafracer van maken maar heb helaas enkel nog plaats voor mijn rijdende duc,
hij is van '79, frame en blok staat buiten moet dus weg, carbs en andere onderdelen liggen in de kelder in de weg,

extra of apart te koop:
voorvork cb 550 (voor dubbele voorrem) met schijf, wiel,.. en suzuki gt 750voorwiel trommelrem (mis 1 veertje en de schoenen moeten opnieuwbekleed worden)

ik woon in Belgie aan de grens (in Essen 10km van Roosendaal)
foto's volgen nog..

prijs overeen te komen..

groetjes Steven
 
zal ten laatste komend weekend eens wat foto's maken,

@johnn, ik heb op ander site al 250 euro geboden gekregen,

het cb 550 voorwiel is het standaard wiel ervan dus ik dacht 17inch

@kuunderbeast er zitten inderdaad clip ons bij, maar die zijn passend gemaakt met vul ringen, ik denk dat het eerder 40mm clip ons zijn

ik heb hem per ongeluk gekocht van een kerel, die een 550 had en mijn cb 400, aangezien hij al 5x voor zijn rijbewijs examen was gezakt verkocht hij alles, en had van beide cb al cafe racertjes gemaakt, niet helemaal goed want na 1 week begon mijn benzine tank te lekken, oorzaak je neemt een cb 750 tank neemt een hamer en na een tijdje past het wel, du originele geblutste 400 tank is erbij, uitlaat bochten zijn in goeie staat, beetje opper vlakkige roest, en speciale uitlaat, post ik ook nog foto van
 
@ johnnn, het blok is wel lopend weggezet, maar dat is al enkele jaren geleden, en moet nu weg omdat hij buiten staat, en dat is zonde. dus reken er maar op dat hij open gehaald moet worden, maar grote kosten zullen er niet aan zijn.
 
en mijn mailadres, dat werkt toch makkelijker
steven_vereecken@hotmail.com

en hoe krijg ik nu makkelijk foto's erbij? likt me niet
alvast bedankt.
Steven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan