Newbie's zijn de weg kwijt rit!

micb

Ténéré 700 '21 / R1200R '07
18 jul 2008
5.919
266
Hallooo,

Zoals een aantal van jullie al gehoord hebben, zijn Vera en ik bezig met een ritje. Het wordt een rit waarbij bepaalde punten zijn vastgesteld, zoals stops (eten,drinken,tanken) en dingen als bruggen en veerponten. Hiervan wordt een adres van vastgesteld en de rest van de route wordt open gelaten. Daardoor kan je via gps/kaart in combinatie met kompas of door het onderweg te vragen naar de punten komen. Doordat de route open gelaten wordt en iedereen zelf zou kunnen navigeren is het daardoor mogelijk om in meerdere groepjes te kunnen rijden die allemaal verschillende route heb, mits je niet allemaal de gps precies volgt.
We rijden in groepjes van max. 8 motoren, incl voorrijden. Het aantal groepjes is afhankelijk van het aantal aangemelde personen. Je kunt je als meerijder, voorrijder of als groep aanmelden via PB. We gaan rijden in omgeving randstad, groene hart, brabant, gelderland.

De rit is trouwens niet alleen voor de mensen binnen dit newbie forum, het is voor iedereen die in een normaal/sportief tempo wil mee rijden.

Het ritje duurt zo lang als je wilt, en dat zelfde geld voor de stops. Daarom hebben we ook 2 mogelijkheden voor het middag eten. Tankstop is natuurlijk niet verplicht, de meeste navigatie’s kunnen ook zelfstandig naar een tankstation navigeren.

De dag: zo 6 juni

De tijd:
Verzamelen vanaf 10:30
1e groep vertrekt om 11:00
en houden een paar minuten tussen de groepen, kom je tog achter een andere groep te rijden, haak je vanzelf wel weer ergens af, als je een mooie dijk ziet, die de andere groep niet heeft gezien :P
En zo geld het voor heel de route, rij de wegen heen die je aanstaan, wat mij betreft over gravel of door het bos, als je daar de motoren voor hebt binnen de groep.

De stops:

- Beginpunt:
We beginnen bij de Landvast in Alblasserdam (vlakbij de A15). het parkeer terein is groot genoeg, makkelijk bereikbaar, langs een dijk(ook heel belangrijk om je eerst mooie stukje weg te vinden) en er zit een foodmaster tegenover.
Haven 4
2951 GC Alblasserdam

Google Maps


- navigatiepunt:
Lingedijk 2 Leerdam
Google Maps

- Overvaren bij: veerpont Brakel, als je navigeert naar:
Waaldijk 7 Herwijnen, dan zie je het pontje vanzelf.
http://maps.google.nl/maps?f=q&sou...29665,5.094888&spn=0.010728,0.027015&t=h&z=16



- 1e stop:
Restaurant Schering & Inslag. Gewoon, wat eten of drinken, wat je wilt.
Hoogstraat 19a
4285 AE Woudrichem.
Google Maps


- Overvaren bij: veerpont drongelen (gratis)
navigeer naar kruisstraat 2 Drongelen, en rij die weg helemaal uit.
http://maps.google.nl/maps?f=q&sou...67+Drongelen,+Aalburg,+Noord-Brabant&t=h&z=16

- Navigatiepunt:

Bosweg 156 oisterwijk
http://maps.google.nl/maps?f=q&sou...ar=Bosweg,+Oisterwijk,+Noord-Brabant&t=h&z=15

- Tankstop:
Beethovenlaan 17, 5151 LH Drunen
Google Maps

- 2e stop: de pannekoekebakker (xevoo) gewoon wat drinken of eten, wat je wilt
Vismarkt 4
5256 BC Heusden
Google Maps



- Eindpunt:
mc Donalds Geldermalsen
Panweg 5, 4157 PB Enspijk‎
Google Maps



LET OP!!!!!
Enkel aanmelden via PB bij Micb of Vera92




Aanmeldingen:


Groep A

(V) Paul_K
- zen78
- remcoNL
- SK-Z
- aircrawler (ovb)
- NickRoos



[u lankhoo
- mv750f4
- riper
- Brammos
- mr seven
- Veccie
- Nielz


Groep C

(V)MICB + Vera92
- VerteX
- anon
- lady-yce
- Wainsky (ovb)
(A)Erwin_k
 
Laatst bewerkt:
Count me in voor 6 juni *O* . Tevens beschikbaar als voorrijder ;)

30 mei kan ik niet :N . Dan heb ik al een andere (hele leuke en speciale) rit staan :Y


Micb PB!!!!! :+
 
Laatst bewerkt:
hé MICB leuk idee zeg van die route..

maar ik ga 't niet redden 17 juni examens en daarna ben ik er weer bij :P

succes met organiseren!
 
Zoals eerder gezegd, lijkt me leuk. *O*

Mis wel de optie "beide dagen niet" in de poll. :P

Volgende week moet ik werken, en zondag 6 juni is ook niet zeker dat ik kan.
 
Wat toepasselijk trouwens, micb die een "ik ben de weg kwijt" rit organiseert. :+
 
Mmm super super leuk, maar beide dagen kan ik niet -O-

nou ja heel misschien kan ik 6 juni nog afblazen.

ik zet m wel ff op 6 juni :Y
 
Laatst bewerkt:
miss dat ik mee kan als ik een helm en jas heb!

kan vast wel bij iemand achterop.
maar voor alsnog ovb!
30e kan ik iig niet

als je bij mij achterop wil, moet je ff muntje gooie met vera xD
 
Hey, ik was eerst :P

Is wel handig als Heleen van Amsterdam ook naar de startplaats kan komen ;) . Haar huis is hier vlakbij en voor mij nauwelijks omrijden, voor jou een stukje meer omrijden :+ . Maar mij maakt het allemaal niet uit hoor :N , plekje is in ieder geval vrij :Y
 
Graag de 6e de 30e ben ik in het buitenland.

Ik moet wel achter iemand aanrijden hoor, zelf navigeren (nadenken ;) ) gaat echt niet lukken. :W
 
nouhou! wat moete we zonder ons mams!

Sja euh :? neem een foto van me mee :$ offeuh sja kweenie eigenlijk :N maar ik heb dan gewoon echt geen kans om weg te komen :N ik zal aan die verplichting moeten voldoen :Y
Anders hebben de paardebeesten geen hooi :N aangezien dat op is :Y en dus moet ik hooi ophalen op 30 mei :Y en 6 juni moet ik iemand afhalen op schiphol :Y en zodoende kan ik dus bijde data niet :N en het weekend na 6 juni ben ik in die eifel *O* *O* *O* (mits er geen dingen tussenkomen :N )

Maar heeeeeey jullie kunnen toch wel even zonder moi he :Y *O*
Lekker gaan sturen en genieten :] :Y *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan