fireblade SC28 onderdelen

25 mei 2010
26
0
Ik ben hier wat aan het opruimen en heb nog wat onderdelen liggen voor een SC28 fireblade.

-remblokken amper gereden VERKOCHT!
-radiator met ventilator
-kuiponderdelen in mat zwart (heb ook een kopkuip (met de 2 ronde lichten maar de lichten zelf zijn er niet bij)
-startmotor
-remhendel VERKOCHT!
-koppelingshendel VERKOCHT!
-polyester racekuip met schuifschade VERKOCHT!
-17" voorwiel VERKOCHT!
-17" achterwiel VERKOCHT!
-voorspatbord
-kroonplaat
-versnellingspoot
-koppelingsplaten
-versnellingsbakonderdelen (kreeg ik bij aankoop bij de moto bij naar het schijnt was er een vork van de 2de versnelling gebroken en zou het voor de rest ok zijn maar kan ik geen zekerheid over geven)

prijzen heb ik niet in gedachten je zegt maar wat het je nog waard is ;)

komende dagen volgen er foto's en nog onderdelen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi je pm staat niet aan en zie geen mail. maar wil je me even mailen over een prijsje voor de.

-remblokken amper gereden
-remhendel
-koppelingshendel
-polyester racekuip met schuifschade
-17" voorwiel
-17" achterwiel

een leuk prijsje samen en misschien los en wil je even in je mail zetten waar te bezichtigen, of mail me anders dat ik kan bieden, misschien ook wat foto's.

ik zie het wel verschijnen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse in de radiator mits niet krom en in goede staat, zijn de slangen er ook nog bij?
 
Hoi je pm staat niet aan en zie geen mail. maar wil je me even mailen over een prijsje voor de.

-remblokken amper gereden
-remhendel
-koppelingshendel
-polyester racekuip met schuifschade
-17" voorwiel
-17" achterwiel

een leuk prijsje samen en misschien los en wil je even in je mail zetten waar te bezichtigen, of mail me anders dat ik kan bieden, misschien ook wat foto's.

ik zie het wel verschijnen ;)

Ik Ben hier pas nieuw op het forum en moet nog beetje uitzoeken hoe het allemaal werkt :$ maar zal foto's nemen en ze dan hierbij zetten.

Ik stuur je dan een PM met de vraagprijs.

Grtn

@bladefighter: ja dat is de volledige radiator + de ventilator en de slangen zijn er bij.
 
Laatst bewerkt:
hier zijn de foto's ik heb er nog meerdere maar die kan ik eventueel mailen.

poly kuip (beschadigd)

de achterkuip heeft plaats voorzien voor een ovaal ledlicht en bovenaan is de kuip uitgeslepen voor de originele passagierszit te kunnen plaatsen.

p5260007.jpg


de voorkuip staat wel zeer vuil (heb ze nog niet gekuist sinds ze af de motor is)

p5260009.jpg


de zijkanten zijn beetje geschaafd en de rechter kant heeft 2 kleine gaatjes erin maar niet groot

p5260013m.jpg


p5260015.jpg


Heb ook de bijhorende tank nog liggen maar zit een grote bluts in.

remblokken vooraan

p5260021.jpg


p5260022.jpg


remhendel en koppelingshendel

koppelingshendel is nieuw

p5260026.jpg


remhendel heeft een vlak stuk op het uiteinde...

p5260027m.jpg


heb ook nog een koppelingshendel die een stuk vlakgesleten is op uiteinde

p5260031.jpg


Voorspatbord

p5260038.jpg


Wielen

17" voorwiel is gewoon een zwart
17" achterwiel is een geel dat ik liggen heb (maar op mijn blade zit een zwart met gepolierde rand en een geel voorwiel dus eventueel kan ik het geel achterwiel op, mijn blade zetten en het zwarte verkopen)

radiator

p5260005.jpg


p5260001.jpg


p5260004j.jpg


startmotor

p5260024.jpg


kroonplaat

p5260032.jpg


versnellingshendel

p5260033.jpg


koppelingsplaten

p5260036.jpg


voorvork

opgelet het linker bovenbeen staat wat naar voren geplooid, het is wel 1 waar je zowel ingaande als uitgaande demping zou kunnen instellen.

Clip-ons worden apart verkocht

p5260040.jpg


p5260042m.jpg
 
prijs voor de koppelingsplaten....

pm me je prijs maar.

neem aan dat ze nieuw zijn en hoeveel zijn het er.

:W
 
Wanneer het voorwiel er nog is, mag je me hier ook een foto van mailen en prijs aub:
erikyzfr6@hotmail.com
 
Zo ook weer thuis, was wel even een ritje naar je toe zeg.

Van de week eens alles schoon maken, gaten dicht polyesteren en kijken of de voor velg gaat passen.

succes met het op/verbouwen van je Blade hij ziet er stoer uit met die zwarte kuipen.
 
Zo ook weer thuis, was wel even een ritje naar je toe zeg.

Van de week eens alles schoon maken, gaten dicht polyesteren en kijken of de voor velg gaat passen.

succes met het op/verbouwen van je Blade hij ziet er stoer uit met die zwarte kuipen.

Bedankt, hij zit volledig in elkaar nu ;-)

poly kuipset, voorwiel+achterwiel, rem en koppelingshendels, remblokken VERKOCHT aan mick85 ;)
 
heb je weer even een mail gestuurd over de 17'' velg wat geen 17'' velg is voor de blade B| , graag even reageren want hij past echt niet.
 
Ik ben hier wat aan het opruimen en heb nog wat onderdelen liggen voor een SC28 fireblade.

-kuiponderdelen in mat zwart (heb ook een kopkuip (met de 2 ronde lichten maar de lichten zelf zijn er niet bij)

prijzen heb ik niet in gedachten je zegt maar wat het je nog waard is ;)

komende dagen volgen er foto's en nog onderdelen.

Heb je deze nog te koop staan en welke foto's zijn het?
 
Wesley. Heb je weer een mail gestuurd.

Zou prettig zijn als je weer eens reageert, koop iets van je wat niet goed blijkt te zijn en niet past.

Koop een 17'' velg voor een Blade voor 17'' blade €€ en als die dan helemaal niet blijkt te passen wacht ik graag op een reactie echt netjes is dit niet

wacht je reactie af.
 
17' velg van blade past niet op een sc28 blade
17'' wiel van een VFR wel( zonder pasbussen etc.)
 
heb je al een paar keer een mail gestuurd of we het nog gaan op lossen van de betaalde 17'' blade voorwiel wat geen 17'' blade voorwiel is.

Dus gaan we er nog iets aan doen????.

hoor graag wat van je want ik blijf naar je mailen, maar als je niet met een oplossing komt en niet terug mail't schiet het niet echt op. :(
 
3 spaaks VTR1000F velg past iig in Blades van 92 t/m 97 (evenals CBR600F3 wiel en VFR750 wiel van 1991/1993). Als het een zesspaaks VTR wiel betreft, dan is het een SP-1 wiel. Spreek overigens uit eigen ervaring...
 
Terug
Bovenaan Onderaan