Mooie aluminium stepjes voor meerdere types Honda

VFRer

MF veteraan
1 sep 2004
2.666
1
Ivm het niet doorgaan van mijn fighterproject en het verkopen van de motor
gaan deze mooie zwarte stepjes in de verkoop.
Ze zijn nieuw en het is een set voor voor en achter.

Prijs 40,- euro

full
 
hoi wil je ze voor mij reserveren ,als je voor mij de maten van de steps doorkan geven en ik bedoel het gedeelte dat je vastmaakt aan motor dan meet ik het ook op aan mijn motor(aprilia).
als het past neem ik ze van je over.
gr bob
 
hoi wil je ze voor mij reserveren ,als je voor mij de maten van de steps doorkan geven en ik bedoel het gedeelte dat je vastmaakt aan motor dan meet ik het ook op aan mijn motor(aprilia).
als het past neem ik ze van je over.
gr bob

Breedte van het zilveren deel wat in de houder gemonteerd wordt van de stepjes voor de bestuurder is 21mm, de gatmaat is 8mm, afstand hart gat tot einde zilver deel is
12mm

Breedte van het zilveren deel wat in de houder gemonteerd wordt van de passagiersstepjes is 17mm, gatmaat is 6mm, hart tot eind zilver deel is 15mm.

Laat maar weten of je er wat mee kan.
 
Breedte van het zilveren deel wat in de houder gemonteerd wordt van de stepjes voor de bestuurder is 21mm, de gatmaat is 8mm, afstand hart gat tot einde zilver deel is
12mm

Breedte van het zilveren deel wat in de houder gemonteerd wordt van de passagiersstepjes is 17mm, gatmaat is 6mm, hart tot eind zilver deel is 15mm.

Laat maar weten of je er wat mee kan.
ik heb het gemeten maar gaat helaas niet passen dus ik laat niet doorgaan jammer
 
ik wil ze wel voor 40 euro overnemen inc verzendkosten .
o dat is 2 keer sorry !
 
Laatst bewerkt:
De stepjes zijn verkocht, mag een slotje op topic.

Bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan