TK: Laser hotcam carbon high mount dempers VTR SP1

Status
Niet open voor verdere reacties.

pmugen

MF veteraan
15 jan 2004
2.533
79
veluwe
Op aanraden van Jeroen maar eens een apart topic geopend voor de hotcams.

Ik heb nog te koop: Laser Hotcam Carbon High Mount Dempers voor de VTR SP1.

Ze zijn nog perfect en ze klinken erg lekker. Er zitten bij die hun werk goed doen als je ze erin schroeft.

Reden van verkoop: ze liggen nog niet in de weg, maar dit jaar ga ik verhuizen en wil ik alle niet direct benodigde zaken verkopen. Het zijn nu mijn reserve dempers voor als er iets gebeurt met mijn huidige dempers (2 bro's).

Fotootjes van de dempers op de fiets:
IMG00001.JPG
IMG00039.JPG
IMG00057.JPG
 
Laatst bewerkt:
Neen geen E-keur, dat hebben de hotcams niet, officieel niet eens streetlegal...
 
En toch mee op vakantie geweest zie ik. Nooit aangehouden geweest door de buitenlands politie?
Hahaha,

de lasers hebben verschillende landen gezien en hebben regelmatig een tripje naar de TT gemaakt, alle controles en nooit aangehouden idd. Het enige wat een keer gebeurde in Italie waren een paar dikke duimen van de italiaanse motorpolitie en het verzoek of ik nog eens wat extra gas wilde geven.

landen die de SP met lasers heeft doorkruist (met deze en de vorige set): engeland, isle of man, schotland, frankrijk, zwitserland, oostenrijk, duitsland, belgie, nederland, luxemburg en last but not least: Italie. DB-killers had ik altijd bij me, maar nooit gebruikt. :] :}
 
Mooi setje mugen!

Alleen correct me if i'm wrong. Maar wat jij hebt zijn normale dempers en geen high mount. Dit is high mount.

083.jpg


EDIT: Zie nu wel op de site van Laser dat wat jij hebt door Laser High Level word genoemd.
 
high mount heeft alleen te maken met waar de demper eindigt zeg maar. niet met de vorm van de linkpijp en ook niet met de hoek waarin de dempers hangen.
 
high mount heeft alleen te maken met waar de demper eindigt zeg maar. niet met de vorm van de linkpijp en ook niet met de hoek waarin de dempers hangen.

Thx AOleks, dat klopt!

Hierbij wederom een kick voor deze geweldige dempers, het is dat ook andere geweldige dempers heb (2bro's tit high mount), anders waren deze nog gewoon onder de SP geschroefd.

Dan maar direct hier een interesse peiling voor de 2bro's, bij interesse in deze, graag pmén...
 
Mooi setje mugen!

Alleen correct me if i'm wrong. Maar wat jij hebt zijn normale dempers en geen high mount. Dit is high mount.

[afbeelding]

EDIT: Zie nu wel op de site van Laser dat wat jij hebt door Laser High Level word genoemd.
Thx WSX,

Het zijn ook mooie dempers en ook een erg mooi geluidje! :} :}

Alleen stof laten happen in de schuur terwijl ik dit jaar moet gaan verhuizen heeft me er toch toe gezet ze maar in de verkoop te doen.

Ik ga ze vandaag ook op marktplaats zetten...
 
Patrick,

Enige weken geleden heb ik je een mail gestuurd voor wat betreft je linkerkuipdeel. Heb je deze nog liggen?

Groeten Peter
 
Toch ff een reactie nog , zijn alle laser hotcam modellen niet street legal ?
Ik ben er een aan het kopen en ze zeggen dat ie e-keur heeft!!!
 
Ik wist niet dat deze ad nog open stond. Admin, er mag een slotje op.

Nog even reactie op HenC: alle Hotcams zijn idd niet street legal, ze bestaan niet met een officiele e-keur. De latere Laser Duo Cams wel....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan