TK: CBR600f PC19 (in onderdelen)

DaanK

MF'er
15 jan 2009
167
0
Boskoop
Zoals de titel al zegt: CBR600f in onderdelen te koop.
Mag uiteraard ook in 1 keer. Maar de waarheid is dat ik er bijna niks voor heb betaald, en dus niet heul veel voor terug hoef. Al moet ik de helft wegpleuren vind ik het ook goed :)
Hoop dat ik iemand ergens nog blij mee kan maken!

Nu even de feiten:
CBR600f PC19 uit '88 denk ik.
- ongeveer 45k op de tellers.
- Blok liep wel, toen begaf de brandstofpomp het. en aangezien ik een 25kw rijbewijs heb, en deze daar niet voor geschikt is, had ik geen haast met repareren. En daardoor is de nieuwe accu, die ik erin heb gezet toen ik hem net had, weer kapot gegaan. De brandstofpomp die ik wou proberen was een opgelapte 2ehandse. Dus om het blok weer netjes te laten lopen, moest ik er aardig wat geld in stoppen, en dat issie niet waard.
Kuipwerk is allemaal kapot op de topkuip na. Op de foto's zie je ook nog de kontkappen, maar die zijn ook niet helemaal heel meer.

Reden van verkoop is dus het feit dat ik niet van plan ben er nog iets mee te doen, en daarbij zorgt het nog voor een kleine bijdrage aan mijn échte eerste (25kw) motor!

http://img715.imageshack.us/i/24369867.jpg/
 
Ik kan wel onderdelen gebruiken om de mijne verder op te bouwen en helaas moet dat al low-buget dus wat wil je er voor hebben, ik kan er eventueel ook snel omkomen, eventueel nog wat recente foto's :)
 
Tsja, ik vind het nogal moeilijk om een vraagprijs op te stellen. De motor is namelijk gewoon niet zo heel erg mooi, aardig wat aanslag, en hier en daar een lekker vastgerotte bout! Kettingset is echt belabberd, (helemaal hard) ik zal anders vanmiddag proberen om even wat recentere foto's te maken van hoe hij er nu bij staat (een en ander is gedemonteerd). En dan kunnen jullie ook nog even nadenken over hoeveel je ongeveer zou willen geven. Als ik vanmiddag inderdaad in de gelegenheid ben geweest om foto's te maken, kom ik dan ook wel met een vraagprijs :P (nog even uitrekenen wat de motor mij nou totaal heeft gekost)
 
Zo daar ben ik dan, helaas heb ik wat langer gewerkt dan gebruikelijk, en bleek er daarna visite op de bank te zitten, dus heb nog geen kans gezien om even uitgebreide detailfoto's te maken. Vraagprijs voor het geheel is €250,- voor losse onderdelen moet je maar een bod doen.

Foto's ga ik zsm regelen, voor vragen, opmerkingen en biedingen kan ook gemaild worden naar Daan._ en dan het welkbekende aepenstaertje live.nl
 
Haha, je mag gerust een tegenbod doen hoor:p wie weet komen we er wel uit :)
Vraagprijs is ook niet echt heel erg ergens op gebaseerd... Dus ook niet zo heel vast.
 
Haha, je mag gerust een tegenbod doen hoor:p wie weet komen we er wel uit :)
Vraagprijs is ook niet echt heel erg ergens op gebaseerd... Dus ook niet zo heel vast.
Met wat foto's van rondom is dat makkelijker een bod doen, ik heb nog enkele onderdelen nodig en ik begrijp dat deze ook incompleet is ;)
 
Alle mailtjes en PB'tjes als het goed is beantwoord!
Foto's komen denk ik volgend weekend pas omdat ik dan pas weer bij mijn vader ben (waar de motor staat). Zou ook wel kunnen dat ik doordeweeks toch nog een keer tijd vind.
 
Complete uitlaat, Voorvork, beide wielen, spatborden, clipons + bediening, achterlichtunit, en spiegels verkocht!
tevens een kickje :)
 
Hallo Oma :W

Motor ligt nu helemaal uit elkaar :)
Heb nog wel aardig wat onderdelen liggen.

- Tank, aantal kleine deukjes en krassen. Helemaal dicht. Met of zonder tankdop. (Sleutel aanwezig)
- Topkuip, aantal ophangpuntjes gebroken, nog goed monteerbaar. Inclusief koplamp en knipperlichtkapjes.
- Carburateurs, helemaal goed, moeten waarschijnlijk wel schoongemaakt, motor heeft lang stilgestaan
- Originele Km. tellers. Helemaal goed. klein scheurtje in opstaand randje, niet zichtbaar na montage.
- Spanningsregelaar, helemaal goed. Vervangingsexemplaar voor de originele, deze is beter gekoeld en brandt daarom niet zo snel door.
- Radiator, wel wat steenslag, maar nog prima bruikbaar.
- Helemaal recht topkuipframe.
- Accubakje incl. deksel. Ook gewoon goed.

Foto's van losse onderdelen op aanvraag :)
 
ghehe, gelijk heb je.
motorparts008.jpg

motorparts009.jpg


krijg je er 2 =)
 
Terug
Bovenaan Onderaan