Noordelijke Rijders Speed Topic nr. 29: Tijd voor zonnebrand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wordt tijd voor een foto update dacht ik zo :Y *O* die gele gixxer op je motorstek heb je allang niet meer :N
Volgende ritje maar ff de camera mee en plaatjes schieten :] *O*

OOoocchhhh.......,

Als sijtje deze mooi vind kan die wel in de OP........ *O*



full
 
die ziet er wel heel strak uit zeg
Dat mag ook wel want het is uiteindelijk toch een nieuwe geworden.
Overigens mijn eerste en tevens laatste zwarte :(
Hey Onie, ik bel je van de week even (of mailen) ook om even wat af te spreken voor volgende week met de kaarten enzo.
Hoe gaat het verder?
 
Laatst bewerkt:
:W Ben je vrijdag nog bij de baan geweest? Heb je niet gezien, maar had het ook een beetje druk...

Ben nog wel ffies geweest ! todat ik Billy tegen kwam en zei dat iedereen al naar huis was -O- ................ (ivm met de regen) Ik las dat je aardig druk bent geweest en dat voor een ambtenaar :X :+ goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad!

:W
 
Ben nog wel ffies geweest ! todat ik Billy tegen kwam en zei dat iedereen al naar huis was -O- ................ (ivm met de regen) Ik las dat je aardig druk bent geweest en dat voor een ambtenaar :X :+ goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad!

:W

Jammer, ik was er natuurlijk nog wel. Heb ook Billy's CB wel zien staan, maar ben hem niet tegengekomen. Het was idd druk, maar echt super! Ben erg blij met dit bijbaantje :)
Hopelijk met 2 weken dus ook tijdens de TT 3 dagen op het paddock tussen de groten der aarde (qua motorracen dan, op andere gebieden ben ik alle coureurs wel de baas :) ).
 
Laatst bewerkt:
Jammer, ik was er natuurlijk nog wel. Heb ook Billy's CB wel zien staan, maar ben hem niet tegengekomen. Het was idd druk, maar echt super! Ben erg blij met dit bijbaantje :)
Hopelijk met 2 weken dus ook tijdens de TT 3 dagen op het paddock tussen de groten der aarde (qua motorracen dan, op andere gebieden ben ik alle coureurs wel de baas :) ).

:') _O-
 
Dat mag ook wel want het is uiteindelijk toch een nieuwe geworden.
Overigens mijn eerste en tevens laatste zwarte :(
Hey Onie, ik bel je van de week even (of mailen) ook om even wat af te spreken voor volgende week met de kaarten enzo.
Hoe gaat het verder?

haha ja je ziet er alles op he. gelukkig ben je gek op poetsen dus weet je wat je moet doen.

ja is goed. ik hoor wel van je.

hier gaat alles super. alleen druk met van alles
 
Hallo peoples,

Ik probeer de mooiste scheurwegen in onze mooie noorden in kaart te brengen. Wat zijn jullie favorieten gooi en smijt wegen in de omgeving? :]
 
Hallo peoples,

Ik probeer de mooiste scheurwegen in onze mooie noorden in kaart te brengen. Wat zijn jullie favorieten gooi en smijt wegen in de omgeving? :]

Ga ik hier echt niet neer zetten , er lezen hier ook coppers mee en die gaan dan met hun lassertje ff ons op staan te wachten |( :r

Als je wil weten waar de mooie wegen zijn , pak je gewoon de kaart en zoek je wat kronkel wegen op :]

Maar mijn favoriet in Passo rollo :} :]
 
Ga ik hier echt niet neer zetten , er lezen hier ook coppers mee en die gaan dan met hun lassertje ff ons op staan te wachten |( :r

Als je wil weten waar de mooie wegen zijn , pak je gewoon de kaart en zoek je wat kronkel wegen op :]

Maar mijn favoriet in Passo rollo :} :]

:^

En :W welkom hier...
 
Ik ben natuurlijk ook een copper die jullie erbij wil naaien _O- .
Nou ok dat is een grote leugen. Over coppers gesproken, er rijd nu een zwarte BMW 3.26 van de KLPD rond in het noorden, had 2 weken geleden mazzel dat hij alleen was toen ik met 180 over de A28 knalde :X

Was meer benieuwd of er nog gave wegen zijn die ik nie ken ;) maar goed punt natuurlijk..
 
Ik ben natuurlijk ook een copper die jullie erbij wil naaien _O- .
Nou ok dat is een grote leugen. Over coppers gesproken, er rijd nu een zwarte BMW 3.26 van de KLPD rond in het noorden, had 2 weken geleden mazzel dat hij alleen was toen ik met 180 over de A28 knalde :X

Was meer benieuwd of er nog gave wegen zijn die ik nie ken ;) maar goed punt natuurlijk..

Gewoon een keer kijken of je aan kan haken bij Crazy600...die kent die weggetjes wel. En met die dikke duc moet je hem ook wel enigzins bij kunnen houden :P
 
die foto's kan ik in foto shop qua overbelichting wel ff rechtrekken eventueel.
issie nog mooier :9~
 
Ik ben natuurlijk ook een copper die jullie erbij wil naaien _O- .
Nou ok dat is een grote leugen. Over coppers gesproken, er rijd nu een zwarte BMW 3.26 van de KLPD rond in het noorden, had 2 weken geleden mazzel dat hij alleen was toen ik met 180 over de A28 knalde :X

Was meer benieuwd of er nog gave wegen zijn die ik nie ken ;) maar goed punt natuurlijk..


Er zijn ook nog een skoda en v70 en audi die hier in het noor de rijden
en mooie weggetjes! dan moet je een keer meerijden! (als crazzzy 600 niet voor rijd)
want die pakt alleen maar klinker wegen of doodlopende wegen _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan