Das erste Fehn Wochenende

Ik zal mij hier ook even voorstellen. Ik ben Els en ben woonachtig in Assen, dus het lijkt mij wel een leuk idee om het hele weekend mee te doen, dus voor mij :

Deelname dag 1 en 2
2 x ontbijt en BBQ (bier)

Welkom :W

En tot nu toe bijgewerkt.

En uh, voor de aanmelders: vergeten jullie de consumpties niet te vermelden?
 
Voor zowel gjvh als voor mij:
2x ontbijt en BBQ (drank weet ik nog niet :$ )

Dan zet ik daar buckler voor op de lijst :P

Dat is dan wel weer het nadeel van meerdere hobby's :/

:^

Ja Paul, het is ook een keer tijd om prioriteiten te stellen. En daarnaast is dat rennen ook nog hartstikke slecht voor je lijf :+

Ooh ja, nu weg voor een kort weekend Tsjechië :W
 
Laatst bewerkt:
Zit nog in de twijfel modus.....

@blub: zuslief wordt even daarvoor 30 en ik denk dat ze het in dat weekend gaat vieren in combinatie met een housewarming :/

Oja...... wat is de definitie van een brik :? :P
 
Zit nog in de twijfel modus.....

@blub: zuslief wordt even daarvoor 30 en ik denk dat ze het in dat weekend gaat vieren in combinatie met een housewarming :/

Oja...... wat is de definitie van een brik :? :P

Volgens van dale:

1brik de; v(m) -ken open vierwielig rijtuig
2brik de; m -ken oude auto; (oude) fiets
3brik het, de; o en m -ken, -s (Belg) kartonnen drankverpakking: melk in ~
 
Zit nog in de twijfel modus.....

@blub: zuslief wordt even daarvoor 30 en ik denk dat ze het in dat weekend gaat vieren in combinatie met een housewarming :/

Oja...... wat is de definitie van een brik :? :P
een motor waar
A. Ducktape
m62706702.jpg

m62706698.jpg


en B. een Tie-wrap op te vinden zijn ;)
Zie hier een discussie Klik
 
Volgens van dale:

1brik de; v(m) -ken open vierwielig rijtuig
2brik de; m -ken oude auto; (oude) fiets
3brik het, de; o en m -ken, -s (Belg) kartonnen drankverpakking: melk in ~~

:/ mmh.....

Zoals een welbekend Nederlands spreekwoord luid op een oude fiets moet je het ...... :P :9


_O-
 
:/ geen van beiden eigenlijk.....

ook geen ijzerdraad, plakband of touw
zal ik toch maar eens beter kijken naar je motor, meestal is een tie-wrap wel te vinden om de bedrading bij elkaar te houden :) En ductape...... dat valt te regelen })
 
Laatst bewerkt:
:/ mmh.....

Zoals een welbekend Nederlands spreekwoord luid op een oude fiets moet je het ...... :P :9


_O-

Echter....., zodra je gewend bent geraakt aan een ingereden fiets, dan is een nieuw exemplaar inrijden niet echt interessant meer. :+

Hoewel....., bedenk mij net dat ik al daar al eens iets anders over geschreven heb.
E.G.J. in "BJVON #170 Het is zomertijd"
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ook uit Assen en zou graag meerijden. Uit nieuwsgierigheid hoe lang zijn de beide dagritten?

Deelname dag 1 en 2
2 x ontbijt en BBQ (bier)
 
Ik kom ook uit Assen en zou graag meerijden. Uit nieuwsgierigheid hoe lang zijn de beide dagritten?

Deelname dag 1 en 2
2 x ontbijt en BBQ (bier)

Zo bijgewerkt, en tevens update.

Dag 1 is 130 km
Dag 2 is 160 km

Maar dit kan nog iets wijzigen. Ik moet eerst de route's nog beter uitwerken. Al zal er nooit meer veel bij op komen of af gaan.
Binnenkort word er voorgereden, en dan word dat net als de tijden iets duidelijker.
 
Heel mooi maar..... is toch wel een benzinepomp nog ergens onderweg? Maduurtje is een beetje zwaar om te duwen hoor en durf er niet op te gokken dat hij de 160 haalt :+
 
Ik vergat nog een heel belangrijk detail te vermelden, en ik zal dit gelijk even in de openingspost meenemen ;)
 
Laatst bewerkt:
Zet Ukkie maar ff als OVB op de lijst, in principe komt ze gewoon mee namelijk.
Maar net als de OBW was er op het laatste moment een logeerplek die ze toch leuker vond en mocht dat nu ook het geval zijn........ Maar ovb op de lijst wel dus
 
een ovb voor biere :+,

heb iig al vrij ingevuld op de planning, heb maandag ervoor ook al vrij dus eens zien waar het schip strand, dat moet dan maar het schip van de baas zijn en niet het mijne :9

(de baas heeft idd een boot en hij mag er mee zinken wat mij betreft :X )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan