Das erste Fehn Wochenende

Zo, E.G.J. is bezig om een knappe legerboogtent te zoeken. Dan kan in ieder geval alles door gaan. Ook al regent het in de avonduren.
En die tent zal vast wel vaker van pas komen, dus als er iemand iets weet ???
 
Hier kan je eens kijken of er wat voor je tussen zit.

De onderstaande valt wel in de smaak. Al verwacht ik wel iets goedkoper te kunnen vinden.
€800.- vind ik nog wel serieus geld voor een dumptent.

tent12b-big.jpg


tent12a-big.jpg
 
Ja, prijstechnisch weet ik er niet veel van, alleen dat hij best wel gesorteerd is op tentengebied.
Hier of hier of hier heb je ook nog wat keuze.
[me="Nohome"]blijft dump-stores leuk vinden[/me]

Ik ook, mijn sokken collectie komt voor een groot deel uit de dump. Evenals mijn werktruien.
En ik heb al eens vrachtwagen uit het Duitse leger gehad. Ja, ik heb er ook wel iets mee. :Y
 
Bedoelde het alleen als indicatie wat je mag verwachten voor 2e hands -O-

Oke :)

Bij tweedehands spul ga ik altijd van de halve nieuwprijs uit. En een beetje meer als het artikel in een hele goede staat is. En een beetje minder als het artikel in een slechte staat is.
 
Laatst bewerkt:
Oke :)

Bij tweedehands spul ga ik altijd van de halve nieuwprijs uit. En een beetje meer als het artikel in een hele goede staat is. En een beetje minder als het artikel in een slechte staat is.
Daarom leek het me handig een nieuwprijs te geven van een soortgelijke tent die we met een groep gekocht hebben voor Campzone ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan