Das erste Fehn Wochenende



Die kan ik niet zien, maar hier is het.

full
 
Voor het geval iemand dit onderweg nog leest, ik ben nog niet onderweg, M'n motor heeft na die regen van gisteren een identiteitscrisis, hij denkt dat 'ie een 3 cylinder is. Ik ben er mee bezig, ik hoop nog steeds op tijd bij de pannenkoeken te zijn..... 8-)



edit 13:55 uur:

Het lijkt te werken, dus we vertrekken! *O*
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier allemaal!!

[me="@nne"]leest verder niet meer in dit topic, wil niet weten hoe leuk het is B|[/me]
 
ondanks hagel, veel regen en een aardige zijwind op de Afsluitdijk ben ik weer heelhuids thuisgekomen. Nu even opdrogen, en de foto's volgen z.s.m.
E.G.J. Het was een grandioos weekend en zeker voor herhaling vatbaar, ik hoop op het begin van een lange traditie ;)
Iedereen verder bedankt voor de gezelligheid.
 
Laatst bewerkt:
Het was zeker een geslaagd weekend, dank EGJ en dank de rest natuurlijk *D
terugweg was een beetje natter dan de heenweg, op gegeven moment zijn we maar bij een tankstation gestopt omdat we niets meer zagen, zo hard kwam het naar benee.
Nu ff lekker onder de warme douche en een beetje opgewarmd maar nog niet helemaal.
Verwarming maar ff omhoog gezet. En ja, toch ook maar snelweg genomen, muv het hele stuk binnendoor omdat de dichtsbijzijnde pomp niet langs de snelweg lag :+

en...... mijn post was droog *D *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ook hier weer veilig de thuishaven bereikt en onderweg een heerlijk stralend weertje gehad.
Die stralen waren uiteraard waterstralen, jemig wat een hoosbui hadden we bij Nunspeet.
We (Kleintej B & Ukkie en ik) zijn maar gaan schuilen in een tankstation en onder het genot van een koffie de bui aan ons voorbij laten gaan.

Vond het echt een topweekend dus ook van deze kant zeker voor herhaling vatbaar.
 
Het was zeker een geslaagd weekend, dank EGJ en dank de rest natuurlijk *D
terugweg was een beetje natter dan de heenweg, op gegeven moment zijn we maar bij een tankstation gestopt omdat we niets meer zagen, zo hard kwam het naar benee.
Nu ff lekker onder de warme douche en een beetje opgewarmd maar nog niet helemaal.
Verwarming maar ff omhoog gezet. En ja, toch ook maar snelweg genomen, muv het hele stuk binnendoor omdat de dichtsbijzijnde pomp niet langs de snelweg lag :+

en...... mijn post was droog *D *O* *O*
NIETES
 
:Z

Heerlijk weekend gehad :Y

E.G.J. hartstikke bedankt voor de organisatie en de gastvrijheid *O*
En de volgende keer hoop ik dat je zelf ook mee kan rijden met de tocht.
Ik probeer er dan weer bij te zijn :]

Het was zeker voor herhaling vatbaar :Y
 
Ook wij zijn gistermiddag weer veilig thuisgekomen, wel een paar flinke buien gehad. Het was een prima weekend, zeker voor herhaling vatbaar! E.G.J bedankt *O*

Oh ja, de foto's *D

flickr
 
Terug
Bovenaan Onderaan