Te Koop: ActionCam ATC-2K BIEDEN!!!!

JoyRider

Die hard MF'er
22 dec 2007
334
0
Maastricht
Hierbij bied ik mijn camera te koop aan, aangezien ik het nooit gebruikt heb (wel uit verpakking geweest en gestest).

De camera is incl. onderstaand afgebeelde accessoires.

atc2kb.gif


Om het een beetje leuk te houden mogen jullie bieden tot en met woensdag 2 juni.

Hoogste bod op dat moment wordt de eigenaar (mits het een redelijk bod is :) )

Veel plezier :+ *O*

Oja: bieden incl. verzendkosten
 
Laatst bewerkt:
Oja: bieden incl. verzendkosten
om je een plezier te doen en als openingsbod, met al die nieuwe md80's voor 12euro, bied ik 8 euro

ps woensdagavond ben ik in heerlen, scheelt je weer verzendkosten O-)


oja
Hoogste bod op dat moment wordt de eigenaar (mits het een redelijk bod is :) )
geef dan een "vanaf" bedrag aan, lijkt me handiger ;)
nu is het iets waar jij geen enkele leveringsplicht bij hebt, terwijl de hoogste bieder wel verplicht is (voelt) om te betalen.
 
Laatst bewerkt:
geef dan een "vanaf" bedrag aan, lijkt me handiger ;)
nu is het iets waar jij geen enkele leveringsplicht bij hebt, terwijl de hoogste bieder wel verplicht is (voelt) om te betalen.

Hmmz, ik weet eigenlijk helemaal niet wat redelijk is. Ik heb wel minstens 10x het bedrag betaald wat jij hebt geboden dus.. :P

Ik voel me vanaf €25 (excl verzend) verplicht om het te verkopen, anders moet ik het cadeau doen aan een vriend ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Hmmz, ik weet eigenlijk helemaal niet wat redelijk is. Ik heb wel minstens 10x het bedrag betaald wat jij hebt geboden dus.. :P

Ik voel me vanaf €25 (incl verzend) verplicht om het op te sturen
tja, dan zal er vast wel flink over mijn bod heengeboden worden ....

de waarde die ik ervoor over hebt hangt niet af wat jij ervoor betaald hebt, maar naar hoe hard ik het nodig heb en wat iets vergelijkbaars kost, eventueel gecorrigeerd met ouderdom, gebruik en toekomstige ondersteuning (en nog wat pietluttigheden)

Nu heb jij dus de pech dat die actioncameramarkt erg hard gaat, zowel in techniekontwikkeling als prijsdaling....

Maar succes ermee, benieuwd waar het uiteindelijk op eindigt.
 
Laatst bewerkt:
vertel een wat meer over de camera?

heb wel interesse maar kun je erbij uileggen op welke manier en je hem kan gebruikewn en wat de kwaliteit ervan is?

Voorbeels filmpje?
 
heb net even op youtube wat filmpjes gekeken van deze camera, en dit is toch niet wat ik zoek.
 
Nogmaals, bieden incl verzendkosten dus.
En het hoogste bod op vrijdag 4 juni 23:59 is de koper. Camera wordt dus 100% zeker verkocht aan die persoon, voor dat bedrag.
 
je weet dat je in feite zegt voor het bod, jij het artikel " gratis" opstuurt ?

Want ergens krijg ik het idee dat je het tegenovergestelde bedoeld ;)

Was dat maar zo, dat ik het gratis kon opsturen :+ . Ja, dus stel 26 euro is het hoogste bod. Dan betaalt de bieder 26 euro en stuur ik het op.
 
Was dat maar zo, dat ik het gratis kon opsturen :+ . Ja, dus stel 26 euro is het hoogste bod. Dan betaalt de bieder 26 euro en stuur ik het op.
B| :+

ik bedoel te zeggen, dat als het bod 26,00 is, de koper ook 26,00 kwijt is, en jij de verzendkosten voor je rekening neemt. En dus niet dat de koper 26,00 plus de verzendkosten moet betalen.

duidelijk ?
 
B| :+

ik bedoel te zeggen, dat als het bod 26,00 is, de koper ook 26,00 kwijt is, en jij de verzendkosten voor je rekening neemt. En dus niet dat de koper 26,00 plus de verzendkosten moet betalen.

duidelijk ?
:Y Ja dat is wat ik bedoel (en wat ik zei toch?).
 
Pfff wat een discussie en moeilijk gedoe... Ts wil gewoon
zijn camera verkopen. Diegene die een redelijk bod doet krijgt het daarvoor en dat is incl verzending. Dat snapte ik al vanaf de eerste post..... Succes met de verkoop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan