TK: Onderdelen CBR 600 F PC 31

Hardenberg

MF'er
13 apr 2010
49
0
Hardenberg
Te koop aangeboden:

Set (4) originele richtingaanwijzers / knipperlichten €30,00

Zwart kuipruitje met opstaand randje €25,00

Nieuw, ongebruikt en in verpakking Fabbri Double Bubble helder ruitje €60,00
(Bon aanwezig. Nieuwprijs €75,00)


Originele spiegels €25,00

Middenbok €20,00


!!! Bovenstaande onderdelen komen van een Honda CBR 600F PC31 bj 1997. !!!

Prijzen excl. verzendkosten. Bezichtigen / afhalen kan uiteraard ook, plaats: Hardenberg.
 
Laatst bewerkt:
Te koop aangeboden:

Set (4) originele richtingaanwijzers / knipperlichten €30,00

Zwart kuipruitje met opstaand randje €25,00

Nieuw, ongebruikt en in verpakking Fabbri Double Bubble helder ruitje €60,00
(Bon aanwezig. Nieuwprijs €75,00)

Originele spiegels €25,00


!!! Bovenstaande onderdelen komen van een Honda CBR 600F PC31 bj 1997. !!!

Prijzen excl. verzendkosten. Bezichtigen / afhalen kan uiteraard ook, plaats: Hardenberg.

Zou je mij van beide ruitjes eens een foto kunnen sturen? Van het zwarte ruitje misschien een gemonteerde foto? Mail staat in mijn profiel, kon er bij jou geen vinden.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt mail..

Thanks! Ik zie er alleen toch vanaf. Het zwarte ruitje heeft een erg lang randje, had iets korter verwacht. Ik heb net even de zoekfunctie gebruikt voor het fabbri ruitje en die is het ook niet helemaal. Is maar een erg klein bubbltje helaas, niet helemaal wat ik zoek.

Toch bedankt en succes met de verkoop!
 
Thanks! Ik zie er alleen toch vanaf. Het zwarte ruitje heeft een erg lang randje, had iets korter verwacht. Ik heb net even de zoekfunctie gebruikt voor het fabbri ruitje en die is het ook niet helemaal. Is maar een erg klein bubbltje helaas, niet helemaal wat ik zoek.

Toch bedankt en succes met de verkoop!

Heb je ff een foto gemaild..
 
Zou je me ook eens foto's van de ruitjes willen sturen? Als het goed is staat de pb functie aan ;)
 
Nou, 2 minuutjes werk valt wel mee toch ;)

full
 
Bedankt Spykes :)

TS, heb je misschien nog wat informatie of een foto van het ruitje? Zie aan de laatste namelijk weinig ;) En weet je misschien wat versturen naar limburg gaat kosten? Het zit er namelijk niet in om hem helemaal te komen halen ..

bvd

edit: en de staat van het ruitje, als nieuw/licht bekrast/etc
 
Laatst bewerkt:
@JerryP,

De kosten voor het versturen bedragen €6,70. Het Fabbr ruitje is helemaal nieuw en onbeschadigd. Het zwarte ruitje is niet nieuw. Op de voorzijde van het zwarte ruitje
zitten een paar kleine gebruik sporen in de zin van een paar kleine krasjes. Foto volgt...
 
Oh die verzendkosten vallen reuze mee :)

Het gaat me vooral om het zwarte ruitje, maar omdat ik uit die ene foto niet goed het formaat ed. kan opmaken wacht ik even de volgende foto af ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan