Kawasaki Z1000 - Z750 [S] Plaza *57

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geef nu een paar anderen maar de kans om te posten.
Moet straks toch de 2e race van de SBK kijken. De eerste race was toch redelijk verrassend.
En de supersport was niet spannend maar toch ook weer wel........

Mazzel,

:W
 
Laatst bewerkt:
Ik schuif ook weer een barkruk aan en ga lekker zitten luisteren naar jullie verhalen.
(En af en toe roep ik misschien nog eens wat nutteloze opmerkingen ;) )
 
even zwaaien dan kan ik weer mee lezen op de achtergrond.
full
 
tsjompie, die achterspatbord verwijderen en kentekenhouder plaatsen valt nog niet mee. Geen enkele maat van die kentekenplaathouder klopt. Morgen maar even de laatste hand eraan leggen.

FF een vraag:

Wie van jullie heeft een apart kentekenverlichting erop gehouden? Of vertrouwen jullie op het achterlicht voor voldoende leesbaarheid... of geven jullie weinig om leesbaarheid :P
 
tsjompie, die achterspatbord verwijderen en kentekenhouder plaatsen valt nog niet mee. Geen enkele maat van die kentekenplaathouder klopt. Morgen maar even de laatste hand eraan leggen.

FF een vraag:

Wie van jullie heeft een apart kentekenverlichting erop gehouden? Of vertrouwen jullie op het achterlicht voor voldoende leesbaarheid... of geven jullie weinig om leesbaarheid :P


Of vertrouwen jullie op het achterlicht voor voldoende leesbaarheid...
:Y O-)
of geven jullie weinig om leesbaarheid
:P :P
 
Laatst bewerkt:
Wie van jullie heeft een apart kentekenverlichting erop gehouden? Of vertrouwen jullie op het achterlicht voor voldoende leesbaarheid... of geven jullie weinig om leesbaarheid :P

ik moet wel heel raar op de motor gaan zitten om het kenteken te kunnen aflezen...

en wat ik niet zie hoeft niet verlicht te worden, toch??? O-)
 
jaaaaaaaaaaaaaaaa ben er ook weer

@ Crawl.... begreep dat er gisteren een feestdag was in USA

eerste pagina en gelijk weer "Zetters van voorgaande ja(a)r(en) present..........mauz, Milenko,Mattblack, fftzz, little evil en Straycat :W

@ Milenko, hoest.... en met de motor?




Met mij gaat het goed.....beetje nasleep, gevoelige pezen enzo....niet veel bijzonders....


Motor daar in tegen is een ander verhaal, staat weer in de schuur, bijna volledig gedemonteerd.....heb nog paar daagjes om de meuk weer in elkaar te zetten.....


Reden dat fietske uit elkaar ligt is omdat ik het tijd vond om wat nieuws qua modificaties uit te proberen.....en zoals het er nu uit ziet is dat aardig aan het lukken *O*



Hoest met jou? Vrouw weer terug in origineel formaat? jongste alles oke? Andere kinders blij met de jongste?
 
'goede avond
ik ben stefan 22 jaar
en rijd een z1000(2003) heb hiervoor een z750 gehad maar die heb ik ingerolen omdat een 1000 er vond ik iets mooier afgewerkt uitzag
nou heb ik ergens gehoord dat er een Kawasaki Z1000 Halo Light is weet iemand daar iets van
mvg stefan
 
:W :W nieuw deeltje! *D

nog een klein weekje en ben weer in het land... ;)
kunnen we het Zedje weer uit de stalling halen!!! :] :]
 
Ik zwaai ook alvast in het nieuwe deeltje :W :W

@ Meastro: Ik heb alles een plekje kunnen geven :Y
Helaas 2 begravenissen in zeer korte tijd. 1 die we zagen aankomen maar wat toch een hard gelach blijft en de ander zeeeeeeer onverwachts.
 
Hmmmm een nieuw deeltje alweer? Ben er niet zo vaak meer... maar als er geposed kan worden, doe ik mee! :+

full



PS. Mogguh nog! :W

Komend weekend wordt het mooi weer *O* tijd om weer eens een echt passentoertje te doen :] Wie komt er mee?! :P
 
'goede avond
ik ben stefan 22 jaar
en rijd een z1000(2003) heb hiervoor een z750 gehad maar die heb ik ingerolen omdat een 1000 er vond ik iets mooier afgewerkt uitzag
nou heb ik ergens gehoord dat er een Kawasaki Z1000 Halo Light is weet iemand daar iets van
mvg stefan


als je zoekt op halo lights vindt je ze wel ;) onder andere op eBay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-06-KAWASAKI-Z1000-CCFL-HALO-ANGEL-EYES-SUPER-BRIGHT-/140405098799
verder geen ervaring mee... het is een beetje een foute-BMW-accessoire :+
 
ik moet wel heel raar op de motor gaan zitten om het kenteken te kunnen aflezen...

en wat ik niet zie hoeft niet verlicht te worden, toch??? O-)

Hehe.. Dat zal ik zeggen als ze mij aanhouden :+

Het komt mij toch beter uit wanneer ik dat lampie niet monteer, dus ik ga het lekker laten zoals het is :)
 
^^
Ik weet niet wat d'r bedoeld wordt met halo lights, maar als je "angel eyes / eagle eyes " bedoelt
( mss niet maar toch leuk om te melden )
Dan kan je die ook zelf maken had laatst een keer ene hele goeie howto gevonden op youtube. .

Dit effect? :

PS. Zijn er hier al mensen met een aangepaste led plate op hun Z ? Vind het erg strak staan maar nog niet echt het "lef" om d'r aan te beginnen :+
Voorbeeldje :

Oh en nieuw deeltje dus :W :W Ben d'r ook weer bij :W :W
 
^^
Ik weet niet wat d'r bedoeld wordt met halo lights, maar als je "angel eyes / eagle eyes " bedoelt
( mss niet maar toch leuk om te melden )
Dan kan je die ook zelf maken had laatst een keer ene hele goeie howto gevonden op youtube. .

Dit effect? :

PS. Zijn er hier al mensen met een aangepaste led plate op hun Z ? Vind het erg strak staan maar nog niet echt het "lef" om d'r aan te beginnen :+
Voorbeeldje :

Oh en nieuw deeltje dus :W :W Ben d'r ook weer bij :W :W
img1488a.jpg

Zo iets?
Is echt niet veel werk, alleen beetje priel werk om het te solderen, Met een beetje soldeerbout en een vast hand is het heel makkelijk te doen hoor.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan