Kawasaki Z1000 - Z750 [S] Plaza *57

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ziet er goed uit :9~

Ik heb ook nog een tuin die een beetje gepimpt moet worden dus als je nog behoefte hebt O-) :+

ik kan altijd een schets voor je maken. als je me de omtrek van je tuin doorgeeft.
en wat je er globaal in wilt hebben.
heb er ook een keer voor gestudeerd :+
 
ik kan altijd een schets voor je maken. als je me de omtrek van je tuin doorgeeft.
en wat je er globaal in wilt hebben.
heb er ook een keer voor gestudeerd :+
ik heb er ook voor geleerd,en mij is aangeleerd dat altijd de kaartjes van de plant afmoeten :P


maar het ziet er voor de rest netjes uit hoor :Y
 
Laatst bewerkt:
Vraagje:

Hoe kan je je koplamp lager afstellen?
Toen straks in half donker gereden en er knipperde maar 6 mensen naar mij :P
Koplamp scheen ook wel de lucht in ;)
 
@ Milenko: Goed nieuws dat je weer lekker bezig bent geweest met je modificaties en alles weer is zoals je wilt *O*

@ Thomazz: Mooi tuin :Y

@ Wheelman: Balen dat dit is gebeurd -O-
Maar gelukkig valt de schade nog mee, in hoeverre je van geluk bij zoiets kan spreken.
 
Vraagje:

Hoe kan je je koplamp lager afstellen?
Toen straks in half donker gereden en er knipperde maar 6 mensen naar mij :P
Koplamp scheen ook wel de lucht in ;)

Andere lamp kopen, vragen naar "laag-stralers" je kan ook "midden-stalers" kopen maar geen hoog stralers die heb je nu daarom is het ook zo irritant







:+
 
lekker corona :P !!

Ben vandaag begonnen met het demonteren van mijn z, iets met eigenwijs te maken volgens mij :P ..

Maar goed ik kan wel lachen, want de schade valt GELUKKIG mee. Totaal:
-Koplamp
-Frame voor zwartneuskapje is scheef, maar wellicht nog wat van te maken
-kontkap gebarsten, word een nieuwe + spuiten
-schakelpookje/pedaal
-voorremhendel
-linker radiatorcover --> kan gelukkig gefixed worden :) !!
-de kopere/goude lak is plaatselijk van de uitlaatdempers, iemand idee hoe dit bij te werken is?
-stuur scheef
-linkerspiegel bout afgebroken, bedrijf waar ik afstudeer heeft de bout uit de spiegel weten te krijgen dus scheelt weer nieuwe spiegels haha (terwijl ze net nieuw waren :P )

Zo nu ga ik weer braaf met beentje hoog zitten, want voel hem goed.. En dan eens kijken hoe het morgen gaat..

Hou jullie op de hoogte :) !!

Groeten,

Martijn





Je kan ze ook mooi poetsen, krijg je een zilveren uitlaat

full



Totaalplaatje

full
 
daar ben ik het mee eens :P, maar bij de meeste die ik heb gezien is het voor de grip.

btw, wat is het toch super lekker weer :), jammer dat ik me kawa moet poetsen om mijn fiets te laten zien bij de stand van bike-design op 6 juni in alkmaar bij zaanstadmotoren.

kom gezellig langs, doen we wat drinken en wat te bammen ( word gezellig en voor 25 euries kan je op de dyno :) ) ik zie jullie daar wel. morgen ben ik in amsterdam @ wormerveer. ffies mijn nieuwe vizier testen :) mag ik daarna weer poetsen, maar dan alleen de vliegjes hoop ik

Ik ben er sowieso zondag bij samen met mn meissie. Wel pas in de middag, heb eerst nog een overheerlijke brunch bij vd Valk. :Y

Vraagje:

Hoe kan je je koplamp lager afstellen?
Toen straks in half donker gereden en er knipperde maar 6 mensen naar mij :P
Koplamp scheen ook wel de lucht in ;)

Achter op je koplamp zitten verstellers. Soort bouten waar je aan kunt draaien, 1 voor links/rechts afstellen en 1 voor boven/beneden. Moet je wel je hele frontje eraf slopen -O-
 
WE DOEN HEM WEER VOOR DE 6DE KEER

Allards Daverende Dyno Dag

Met Dynojet testbank, toerrit, eten en drinken

Zondag 11 Juli 2010

IMG_0098_web.sized.jpg


Voor de 6e maal wordt door vrienden en fans van Allard Kerkhoven, ONK Superbike rijder van het Putoline Oil Racing Team, de Allards Daverende Dyno Dag georganiseerd.

Sinds enige jaren volgen wij Allard zijn verrichtingen op de talloze circuits tijdens de ONK races in Nederland,Belgie en Duitsland. Iedereen is daar altijd welkom in de gezellige hospitaly tent van de familie Kerkhoven van het Putoline Oil Racing Team.

De nu 24 jarige Allard Kerkhoven heeft al een lange succesvolle carrière achter zijn naam staan. In 1999 vanuit de brommerklasse overgestapt op de wegracemotoren en daarbij succesvol diverse klasse doorlopen, Junior Cup, 250cc, Supersport 600, FIMcup Superstock 1000, IDM Superbike en de ONK Dutch Superbike klasse waarin Allard het Seizoen 2010 rijdend op zijn spectaculaire Yamaha R1 met zeer succesvolle resultaten in de top van het klassement mee rijdt.

010_IMG_0440_web.sized.jpg


Het team bestaat uit vader en moeder Kerkhoven, zus Nanda, vaste monteur Arie en gridgirl Guls.

Het zal U niet verwonderen dat de gehele familie uiteraard al hun tijd,energie en financiële middelen steken in de wegrace carrière van Allard. Mede geholpen door de sponsoren die zich in deze moeilijke tijden toch van hun beste kant laten zien. Desondanks is elke geldelijke steun in de rug van groot belang om Allard op dit niveau te laten rijden.

In 2004 is het idee ontstaan om een motordag te organiseren voor de fervente motorliefhebber.
Het is elk jaar nog een groot succes geweest en we willen deze traditionele motordag wederom herhalen samen met de enthousiaste mensen die veelal elk jaar terugkeren naar dit unieke evenement.
Wat bieden wij U deze spectaculaire dag?
Uiteraard sinds jaren wederom aanwezig de topattractie tijdens het evenement!
De mobiele Dynojet vermogens testbank.

Zoals altijd zal de enige echte mobiele testbank van Dynojet Europe aanwezig zijn om U de gelegenheid te geven een deskundige testrun te laten uitvoeren van Uw motorfiets. Daarbij wordt het vermogen vastgelegd in een uitdraai met professioneel uitleg en desgewenst aanvullend advies omtrent de afstelling van uw motorfiets. Dit is nog altijd een spektakel als motoren voluit getest worden.

Dit is dezelfde testbank waar tijdens de World Superbike Series in Europa de circuitmotoren voor de technische controle op getest worden, dus 100% nauwkeurig qua vermogensuitdraai!!

U kunt uiteraard ook deelnemen aan diverse toerritten door de mooie omgeving van het mooie Midden-Nederland met zijn bossen en binnenwegen.
Deze worden voorgereden door de ervaren voorrijders van de Stimon in groepjes van +/- 10 rijders.
De lengte van de rit zal ongeveer 110km zijn. ( Verzamelen en koffie vanaf 08:30 )
Starten tussen 09:00 en 09:30 bij Gasterij de Klaveet Postweg 1 te Achterveld met een koffiestop onderweg, terugkomst bij Gasterij de Klaveet zal zijn tussen 12:00 en 13:00 uur.
( Wilt u gebruik maken van alleen de vermogensrun op de testbank, dit kan vanaf 10:30 uur )

Eenmaal terug bij Gasterij de Klaveet wordt de inwendige mens verzorgd met de overheerlijke pannenkoeken van pannenkoekenboerderij “de Gillende Keukenmeid” uit Hoevelaken.
Uiteraard met koffie, thee of frisdrank.

Waar organiseren wij het evenement dit jaar?

route11.jpg


Dit jaar zijn we te gast bij Gasterij de Klaveet postweg 1 te Achterveld !!!

Wat gaat U dit nu kosten?
25 euro , daarvoor kunt U deelnemen aan de toerrit incl. koffiestop, krijgt u een testbankrun met uitdraai en advies , een overheerlijke pannenkoek naar keuze koffie,thee of frisdrank.
10 euro , daarvoor kunt U deelnemen aan de toerrit incl. koffiestop, krijgt u een overheerlijke pannenkoek naar keuze koffie,thee of frisdrank.
5 euro , voor Uw duopassagier incl. een overheerlijke pannenkoek naar keuze koffie,thee of frisdrank.


Alle opbrengsten komen ten goede aan Allard !


Voor vragen ,opgave of informatie kunt U ons bellen of e-mailen

Rene van Valkengoed
rene.vanvalkengoed@strukton.com
033-257 1838 na 18:00 uur
06-5354 8692

Gerard Vernooy
vernooygja@hotmail.com
033-475 4488
06-2706 2206
na 18:00 uur



HOE AAN TE MELDEN?
INSCHRIJFORMULIER MAILEN NAAR RENE OF GERARD of even telefonisch doorgeven.
Bij René in de brievenbus is ook goed, adres Korenbloemlaan 1 3871 GJ Hoevelaken.

NAAM:

ADRES:

WOONPLAATS:

TELEFOONNUMMER:

MAIL:

TYPE MOTOR:

WIL DEELNEMEN AAN ;


◊ DYNORUN –TOERRIT- INCL ETEN EN DRINKEN - 25 EURO

◊ DYNORUN – INCL ETEN EN DRINKEN – 25 EURO

◊ TOERIT – INCL ETEN EN DRINKEN – 10 EURO

◊ DUOPASSAGIER – INCL ETEN EN DRINKEN - 5 EURO

TOTAAL BEDRAG BIJ VOORKEUR OVERMAKEN OP
RABOBANKNR ; 1231.05.978 t.n.v. R.A.G. van Valkengoed
ONDER VERMELDING: ALLARDS DYNODAG 2010
Of betalen bij aankomst bij de Gasterij de Klaveet in Achterveld

ENIGE SPELREGELS!
DE DAG GAAT DOOR ONGEACHT DE WEERSOMSTANDIGHEDEN
Alleen bij minder dan 20 deelnemers wordt de dag geannuleerd en uw inleg geretourneerd, (dit is nog niet voorgekomen.)
Zorg dat Uw voertuig verzekerd is,U een geldig rijbewijs bezit en Uw voertuig in een goede technische staat verkeerd.
U wordt geacht tijdens de toerrit en op het terrein als een goed weggebruiker te handelen en de wettelijke verkeersregels na te leven, rijdt in baksteenformatie,houdt Uw positie op de weg en bewaar voldoende afstand. Wees geen gevaar voor andere weggebruikers of voor U zelf en volg de aanwijzingen van de voorrijder op.
Deelname aan de dag geschiedt geheel voor eigen risico,de organisatie en voorrijders zijn niet aansprakelijk voor gevolgen voortvloeiend uit deze dag,deelname geschiedt op geheel eigen risico!
 
Achter op je koplamp zitten verstellers. Soort bouten waar je aan kunt draaien, 1 voor links/rechts afstellen en 1 voor boven/beneden. Moet je wel je hele frontje eraf slopen -O-

:N

Je komt er wel bij hoor....zou lekker zijn zeg...koplamp eraf halen om te verstellen...weer erop om te controleren....shit...weer eraf om weer af te stellen....
 
:N

Je komt er wel bij hoor....zou lekker zijn zeg...koplamp eraf halen om te verstellen...weer erop om te controleren....shit...weer eraf om weer af te stellen....

Oke, maar dan wel extreeeeem moeilijk. Ik had in ieder geval uit frustratie het eraf gehaald. Versteld en dan gewoon ''los'' er weer aan op gehangen om te kijken of het lichtbeeld klopte. Maar ik heb ook extreem grote handen (lees: dikke vingers) :Y
 
wat te doen vandaag:

motoport hypo me helm ffies laten nakijken en ander vizier er op ( een smoke :) )
Motoport wormerveer wat drinken en rondje op de s1000rr :P
en ffies kwijlen @ de f800gs :) hele mooie bikes allebij.
 
@ Milenko: Goed nieuws dat je weer lekker bezig bent geweest met je modificaties en alles weer is zoals je wilt *O*

@ Thomazz: Mooi tuin :Y

@ Wheelman: Balen dat dit is gebeurd -O-
Maar gelukkig valt de schade nog mee, in hoeverre je van geluk bij zoiets kan spreken.

ach we kunnen nog lachen :) !


Je kan ze ook mooi poetsen, krijg je een zilveren uitlaat

[afbeelding]


Totaalplaatje

[afbeelding]

hoe doe ik dat? of beter gezegd waarmee? :)
 
Laatst bewerkt:
Donders: Rossi van de training afgevoerd op een brancard en daarna per helocopter naar het ziekenhuis. Heeft een gebroken scheenbeen. Is voorlopig uitgeschakeld. En dat in zijn thuis GP. '(


Denk dat ik nu mijn geld maar op Lorenzo ga zetten....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan