Kawasaki Z1000 - Z750 [S] Plaza *57

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo :W
..

Heb m zelf uitgekrat en rijklaar gemaakt :P

Alleen kom je uiteindelijk op een aantal punten. een van mijn meest prangende vragen is: WAAR LATEN JULLIE JE SLOT? Mijn racer had weinig plek maar hier past precies een envelop onder de douzit (vanmiddag getest)

..


Z750_09-004.jpg
 
Hallo :W

Ik heb vorige week ook een Z gekocht... heb dat altijd al een vet model gevonden (duhh) ondanks dat ik toen toch een racer heb gekocht. Maar goed, wijsheid komt met de jaren!

Ik zal binnenkort een ander fotootje maken maar tot die tijd moeten we het effe hiermee doen:
[afbeelding]

Heb m zelf uitgekrat en rijklaar gemaakt :P

Alleen kom je uiteindelijk op een aantal punten. een van mijn meest prangende vragen is: WAAR LATEN JULLIE JE SLOT? Mijn racer had weinig plek maar hier past precies een envelop onder de douzit (vanmiddag getest)

Verder fijn apparaatje natuurlijk, vandaag 140km gemaakt en nu staat de teller op 256km. Sturen moet ik nog wel ff aan wennen maar het blok is heel soepel, ondakt dat ik volgens het boekje nog maar heel weinig toeren mag maken. Allemaal een stuk makkelijker dan een 600cc supersport ;)

En uiteraard welkom en gefeliciterd met een geweldige keuze *O* *O* *O*
 
:W
ook maar ff Zwaaien in het nieuwe topic. ben ik zomaar van de eerste plaats verdrongen B| in de OP

@ Thomas, het flightforum is een lekkere speeltuin, he. kijk wel uit voor de "vrienden" van de politie... voor je het weet kan je het rijbewijs inleveren :X

is zeker een leuk speeltuintje :)

idd.

altijd 1 rondje rustig rijden voor onze vrienden evt. te spotten
en dan een rondje om het wegdek te bekijken. zeker nu omdat er een gekke buurtbewoner is losgeslagen vanwege sommige mensen die er vol het gas open trekken.
 
Hallo :W

Ik heb vorige week ook een Z gekocht... heb dat altijd al een vet model gevonden (duhh) ondanks dat ik toen toch een racer heb gekocht. Maar goed, wijsheid komt met de jaren!

Ik zal binnenkort een ander fotootje maken maar tot die tijd moeten we het effe hiermee doen:
[afbeelding]

Heb m zelf uitgekrat en rijklaar gemaakt :P

Alleen kom je uiteindelijk op een aantal punten. een van mijn meest prangende vragen is: WAAR LATEN JULLIE JE SLOT? Mijn racer had weinig plek maar hier past precies een envelop onder de douzit (vanmiddag getest)

Verder fijn apparaatje natuurlijk, vandaag 140km gemaakt en nu staat de teller op 256km. Sturen moet ik nog wel ff aan wennen maar het blok is heel soepel, ondakt dat ik volgens het boekje nog maar heel weinig toeren mag maken. Allemaal een stuk makkelijker dan een 600cc supersport ;)

welkom maar kan alleen je Z niet zien
 
Hallo :W

Ik heb vorige week ook een Z gekocht... heb dat altijd al een vet model gevonden (duhh) ondanks dat ik toen toch een racer heb gekocht. Maar goed, wijsheid komt met de jaren!

Ik zal binnenkort een ander fotootje maken maar tot die tijd moeten we het effe hiermee doen:
[afbeelding]

Heb m zelf uitgekrat en rijklaar gemaakt :P

Alleen kom je uiteindelijk op een aantal punten. een van mijn meest prangende vragen is: WAAR LATEN JULLIE JE SLOT? Mijn racer had weinig plek maar hier past precies een envelop onder de douzit (vanmiddag getest)

Verder fijn apparaatje natuurlijk, vandaag 140km gemaakt en nu staat de teller op 256km. Sturen moet ik nog wel ff aan wennen maar het blok is heel soepel, ondakt dat ik volgens het boekje nog maar heel weinig toeren mag maken. Allemaal een stuk makkelijker dan een 600cc supersport ;)
Welkom :W
 
koop een ermax seatcover en knal je slot daar onder. ik heb een abus schijfremslot, ding weegt aantal KGs :P en die heb ik daar onder. ga ik naar de tt dan neem ik zo'n zware sloopketting mee die ik in me slot steek. gebeurt er niks of ze moeten de voorband eraf halen :P
 
ook even posen met me tellerpartij })

[afbeelding]


Ook ledjes omgesoldeerd?
Ik las nl ook ergens iets over "negatief" folie oid wat je er tussen kan steken.
En om hem in het geheel zwart te krijgen hadden ze het over omkeren van een plaatje :+
Kan ff niet op de exacte namen komen :')

Ziet er iig allemaal een stuk strakker uit dan die standaard blokjes :')
 
koop een ermax seatcover en knal je slot daar onder. ik heb een abus schijfremslot, ding weegt aantal KGs :P en die heb ik daar onder. ga ik naar de tt dan neem ik zo'n zware sloopketting mee die ik in me slot steek. gebeurt er niks of ze moeten de voorband eraf halen :P
I'm afraid that is not a valid option. Dan moet ik wederom de duozit missen en kost 150 euro. Als mijn vrouw meegaat heb ik nog geen plek voor slot. Slot kost me minder en ik moet zeggen dat ik het niet vind misstaan, de duozit. Nou is bij mij alles wel zwart natuurlijk, heb je een lichtere kleur dan is het een ander verhaal.

Zitten jullie trouwens ook tegen de uitlaat aan als je met de bal van je voet op de stepjes rust?
 
I'm afraid that is not a valid option. Dan moet ik wederom de duozit missen en kost 150 euro. Als mijn vrouw meegaat heb ik nog geen plek voor slot. Slot kost me minder en ik moet zeggen dat ik het niet vind misstaan, de duozit. Nou is bij mij alles wel zwart natuurlijk, heb je een lichtere kleur dan is het een ander verhaal.

Zitten jullie trouwens ook tegen de uitlaat aan als je met de bal van je voet op de stepjes rust?
als ik gewoon stukje ga rijden neem ik geen slot mee...of ik moet echt weten dat ik ergens ga parkeren....dan stop ik het in mn rugzak of in mn jaszak. En anders laat je toch je vrouw t in haar jaszak doen ;)

Als ik onderweg een terrasje pak dan zet ik m gewoon op stuurslot, en parkeer ik m in het zicht voor zover mogelijk.

Ik raak ook soms mn uitlaat maar meestal zit ik op zo'n manier dat mn hielen wat omhoog zitten...en als dat gaat vervelen dan schuif ik gewoon mn voet naar voren ;)

Oh en welkom by the way ;)

@^S
Gecondoleerd en sterkte....tijd niet gezien
 
zoals little evil zegt. slot in de rugzak, jaszak of je vrouw haar jaszak :P

werkt dat nog niet. dan maar het kawa stuurslot :p
 
Ik moet eerljk zeggen dat ik toch niet graag m'n slot in m'n jaszak / rugzak zou hebben :X
Heb een keer met iemand gepraat die onderuit was gegaan met een sleutelbos in z'n zak, en waar die dingen al heen geschoten waren en geprikt hadden. . Stel je dat maar eens voor met zo'n masief slot :X

En sja, liever iets kwijt om te zorgen dat je je slot mee kan nemen, dan geen slot mee en meer kwijt om een nieuwe motor te moeten halen. . Toch?? :+

Ik zou het eigenlijk lastiger vinden hoe een kettingslot mee te nemen. Heb altijd zo'n klein gekeurd schijfremslot bij, past bij de 2004 modellen onder de buddy *D

Oh en jah raak ook met m'n hak soms m'n linkpijp, iemand enig idee hoe ik makkelijk dat rubber d'r af kan krijgen ?? :9 ( En kom maar niet met polijsten want vind dat heel niet mooi :+ )
 
Ook ledjes omgesoldeerd?
Ik las nl ook ergens iets over "negatief" folie oid wat je er tussen kan steken.
En om hem in het geheel zwart te krijgen hadden ze het over omkeren van een plaatje :+
Kan ff niet op de exacte namen komen :')

Ziet er iig allemaal een stuk strakker uit dan die standaard blokjes :')
jep,die ledjes zijn opnieuw gesoldeerd,de zwarte tellerplaat is een sticker die over het origineel heen zit geplakt
 
jep,die ledjes zijn opnieuw gesoldeerd,de zwarte tellerplaat is een sticker die over het origineel heen zit geplakt


Ah da's leuk om te doen als 't een keer slecht weer is of anders een leuk winter projectje :)
( heb even een filmpje opgezocht waarin ze 't laten zien ziet d'r wel goed te doen uit )
 
Een vraagje wie kan mij vertellen of ik steenslag op mijn tank (z1000 2009)kan claimen bij de importeur want het is volgens mij toch niet normaal dat de lak eraf springt tot aan de grondlak de vernis laag moet toch het meest opvangen?Wie heeft er ook ervaring mee?Zels mijn collega heeft het ook met zijn nieuwe z750,dus toch slechte kwaliteit lak!! Ik hoor het graag,groeten tako
 
Een vraagje wie kan mij vertellen of ik steenslag op mijn tank (z1000 2009)kan claimen bij de importeur want het is volgens mij toch niet normaal dat de lak eraf springt tot aan de grondlak de vernis laag moet toch het meest opvangen?Wie heeft er ook ervaring mee?Zels mijn collega heeft het ook met zijn nieuwe z750,dus toch slechte kwaliteit lak!! Ik hoor het graag,groeten tako

misschien verzekering werk???
met me auto heb ik dat in ieder geval wel
 
nergens last van, alleen met moeders auto, maar dat boeit niet :P ziet ze toch niet :P
 


+1 :W

@ ^S ....tja dat is behoorlijk heftig zeg?

@ Milenko... Hoop dat je modje zelfde "gelheidsgehalte" heeft als de voorlamp :P
Hier thuis best wel druk. Toch wel impact twee kleine meiden in huis, naast die hele grote en dat samen met een drukkere baan... vrijdag en zaterdag even bij de oosterburen uitwaaien met de brommert....

kreeg net eem sms-bericht van een bevriende collega dat een andere collega van me (ken hem niet persoonlijk) zwaargewond in krankenhaus Koblenz ligt.... hijs van de brommer gewaaid smst een collega :? Morgen intern even uitvogelen wat er precies gebeurd is, zo nieuwsgierig als ik ben...
 
Laatst bewerkt:
Een vraagje wie kan mij vertellen of ik steenslag op mijn tank (z1000 2009)kan claimen bij de importeur want het is volgens mij toch niet normaal dat de lak eraf springt tot aan de grondlak de vernis laag moet toch het meest opvangen?Wie heeft er ook ervaring mee?Zels mijn collega heeft het ook met zijn nieuwe z750,dus toch slechte kwaliteit lak!! Ik hoor het graag,groeten tako
Als het je lukt dan hoor ik het ook graag. Bij mij zijn er ook al een aantal plekjes waar de lak helemaal weg is...ik heb het al met een lakstift bijgewerkt maar ik vond het ook erg bizar. Bij een vriend is gewoon een stuk lak weg van 5mm in het rond.

Maar zo zijn er nog wel meer dingen die ik van mindere kwaliteit vind. Er is ook al een stukje powdercoat van mn velg afgesprongen, de beugels van de achtersteppies zijn aan het oxideren. Een is al vervangen onder garantie maar bij de andere zie ik ook al blaasjes in de coating, er zit een hele blanke plek op mn achterbrug van mn remleiding die daar schijnbaar schuurt, mn stuurgewichten werden al blank na 300 km.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan