!!!gratis set remblokken!!! voor vele typen geschikt

Status
Niet open voor verdere reacties.

RooneY

MF'er
20 nov 2005
176
0
Beets
Ik heb nog een setje remblokken liggen van mijn oude motor die ik nooit heb gemonteerd.
Als je ze wilt hebben kun je ze gratis af komen halen. Op de foto staat de achterkant van het doosje waar je kunt zien voor welke motoren de remblokjes geschikt zijn.

Omdat ik ze gratis weg doe ga ik ze niet opsturen.

dscf0370o.jpg


af te halen in een dorpje tussen Hoorn en Purmerend
 
Laatst bewerkt:
vragen is net zo makkelijk he :+

Scheelt me weer www.google.nl intoetsen...

nu alsnog gedaan maar goed, is me toch tever weg voor een paar blokjes..
 
vragen is net zo makkelijk he :+

Scheelt me weer www.google.nl intoetsen...

nu alsnog gedaan maar goed, is me toch tever weg voor een paar blokjes..
Als TS wel eens in Hoorn komt en ze bij mij wilt afgeven, kan ik iig zorgen dat ze zaterdag in Eindhoven liggen of dat je mij daar deze zaterdagochtend ontmoet :Y
Is igi weer dichterbij :)
 
Laatst bewerkt:
Als TS wel eens in Hoorn komt en ze bij mij wilt afgeven, kan ik iig zorgen dat ze zaterdag in Eindhoven liggen of dat je mij daar deze zaterdagochtend ontmoet :Y
Is igi weer dichterbij :)

In hoorn zelf kunnen ze ook gebruikt worden ;) o.a. de bandit hier thuis mag binnen 1000km wel verse achterremblokken gebruiken :o
 
Als TS wel eens in Hoorn komt en ze bij mij wilt afgeven, kan ik iig zorgen dat ze zaterdag in Eindhoven liggen of dat je mij daar deze zaterdagochtend ontmoet :Y
Is igi weer dichterbij :)

Als dat zou kunnen is het mooi natuurlijk ,rij ik wel ff naar eindhoven op de brommer via een mooie route...

Kan namelijk wel nieuwe remblokjes gebruiken achter...
 
ik ga ze niet langs brengen, ze kosten al niks.

@seba$ : je mag ze komen halen als je ze hebben wilt
 
Haal ik ze wel op, ik kom dagelijks op de motor langs Hoorn en Purmerend meestal rond 5 uur 's middags. Wil je me een PB sturen met je telefoonnummer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan