Te koop: uitlaat voor GSX-R SRAD 96' 97' 98' 99'

MikeyRelic

MF'er
19 feb 2009
36
0
Vaassen
Hallo MF er's,

Ik heb te koop een Superpole #1 uitlaat! deze komt van mijn srad af die ik onlangs verkocht heb! Dit is een open sportuitlaat en geeft een prachtig geluid!

Als het even kan zou ik er graag €150 voor willen hebben maar bieden mag natuurlijk altijd! *D

mogelijke interesse... Ik woon in de buurt van Nijmegen! geef ff een reactie en mail je dan Z.S.M terug!

greetzz

Michael
full
 
hoe ben jij van bolt-on naar slip on gegaan? heeft superpole jouw uitlaat aangepast, want dan past t niet op elke srad he..

Zie dat je een standaard plaatje van de site heb, dus mss heb je ook wel gwn bolt-on.. Ben in DAT geval zeer geintresseerd!
 
Laatst bewerkt:
hoe ben jij van bolt-on naar slip on gegaan? heeft superpole jouw uitlaat aangepast, want dan past t niet op elke srad he..

Zie dat je een standaard plaatje van de site heb, dus mss heb je ook wel gwn bolt-on.. Ben in DAT geval zeer geintresseerd!


Hey!

jah tis bolt-on!!! heb idd geen foto's gemaakt van het orgineel.... maar je kunt hem hier altijd bekijken! :)
 
OK, dan ga ik even overleggen met een paar vrienden van me. Zou namelijk een cadeautje zijn voor een maatje. Je hoort t vandaag van me. Stuur je hem eventueel op? En zou je foto's van jouw demper kunnen mailen? Weet niet of er veel beschadigingen opzitten oid?

Gr. Thijs

e-mail adres is thijsschetters at hotmail punt com
 
Laatst bewerkt:
hey!

Zal aankomend weekend wat foto's maken en je ze mailen... Er zit een heel klein deukje op de uitlaat.. voor de rest is ie helemaal krasloos!! en zo goed als nieuw! zal ff goede kwaliteit foto's maken zodat je het goed kan zien en om misvertand te voorkomen! mocht ik de kosten van je ontvangen hebben stuur ik hem idd op! dit zal ik doen op mijn verzendkosten! zodat je daar later geen rekening krijgt!

Alvast bedankt!


greetz

mike
 
hey!

Zal aankomend weekend wat foto's maken en je ze mailen... Er zit een heel klein deukje op de uitlaat.. voor de rest is ie helemaal krasloos!! en zo goed als nieuw! zal ff goede kwaliteit foto's maken zodat je het goed kan zien en om misvertand te voorkomen! mocht ik de kosten van je ontvangen hebben stuur ik hem idd op! dit zal ik doen op mijn verzendkosten! zodat je daar later geen rekening krijgt!

Alvast bedankt!


greetz

mike

Je hebt mail! Ik wil de demper wel hebben. Ff rekeningnr mailen, dan komt het goed!
 
Terug
Bovenaan Onderaan