Bol D'or streetfighter spullen TOPSPUL!!!!

waren vlaskschuif carbs, als je ze wilt moet je ff madurarider mailen, die heeft ze nu maar heeft nu 2 sets.

Dynatek, losse versnellingsbak en nieuwe barnett koppeling ook verkocht!
 
ok top!
Kickje!! mooi spul, als je je bol wreed wilt verbouwen met superspul, dan is dit de kans!!!

btw heb er nu een zxr750H rempomp opzitten (omdat achterwiel, schijf en klauw ook al zxr750 was) en die rempomp past 1-op-1 op de bol!! niets te verbouwen en wel een betere pomp!!!
 
Misschien is het makkelijk om je vraagprijzen erbij te zetten. Vindt ik altijd wel fijner.

Hoop dat de dynatek goed werkt op mijn bol
 
ik weet niet precies wat ik ervoor wil hebben, en prijzen neerzetten schrikt mensen meestal af, dus liever via PB waar je een beetje kan onderhandelen e.d.

De dyna is eraf en zit in een doos om morgen verstuurd te worden! ik heb alle stekkertjes v/d bobines e.d. laten zitten zoals ze zaten dus aansluiten en klaar (er zit een zwarte kabel aan met een kabelverbinder, die moet op de zwart/witte draad die normaal naar je OKI blokjes loopt)
komt goed. Heb je nog interesse in meer spul btw?
 
originele tellerunit van de cb900. tevens ook turbodrukmeter, benzinedrukmeter en benzinedrukregelaar met meter. foto v/d cockpit:
DSC00182.jpg
 
Wat is een redelijke prijs voor het motorblok? Mijn 1981 750 doet het niet meer zo best, dus ik zit te kijken voor ofwel een revisie, ofwel ander motorblok... Volgens mij moet die 900 zo passen, niet?
 
ja 900 blok past meteen, enige dat kan verschillen is of het blok in rubbers of star hangt, maar dan past het nog gewoon.
Het blok gebruikt een klein beetje olie, maar ik heb dan evt. ook nieuwe cilinders liggen met nieuwe zuigers en nieuwe pakkingset en nieuwe klepseals.
Dus als je alles in 1 koop zou willen (rijdt hij meteen als een malle) of dingen los, PB me ff??
 
ook alle turbo onderdelen te koop (garrett T2 met interne wastegate en leidingen e.d., drukmeters, valves, enz. Plenum uppipe incl. samco koppelingen)
KOPEN!!!
 
Ik heb toch maar besloten om geen ander blok te kopen voor m'n cb750. Ik ga emigreren en verkoop de motor wel als opknapper. Succes met de verkoop van je spullen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan