Motogp Silly Season 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht jij trouwens nog leuke tips hebben voor leuke oude races, let me know :)

Ik hoop btw dat alles goed komt met Marquez. Hij is vorige week geopereerd aan zijn oog.... Het mag gewoon niet gebeuren dat we dit talent zouden moeten missen!

Sachenring vorig jaar.... Die MotoGP race was ook een kraker :Y (Lorenzo vs Pedrosa vs Stoner) en het groepje daarachter (met Dovi vs Sic vs Spies) en daar weer achter (Bautista vs Hayden vs Rossi)

Maar dit zijn geen oude races. Voor de aanvang van het nieuwe seizoen kijk ik vaak nog wat races terug van vorig jaar. Die winterperiode duurt altijd zo lang :/
 
Ik hoop btw dat alles goed komt met Marquez. Hij is vorige week geopereerd aan zijn oog.... Het mag gewoon niet gebeuren dat we dit talent zouden moeten missen!

Sachenring vorig jaar.... Die MotoGP race was ook een kraker :Y (Lorenzo vs Pedrosa vs Stoner) en het groepje daarachter (met Dovi vs Sic vs Spies) en daar weer achter (Bautista vs Hayden vs Rossi)

Maar dit zijn geen oude races. Voor de aanvang van het nieuwe seizoen kijk ik vaak nog wat races terug van vorig jaar. Die winterperiode duurt altijd zo lang :/
Ja dat waren ook leuke races idd. Maar ik ben het met je eens. De zondag is gewoon niet hetzelfde zonder WSBK en MotoGP... Zelfs m'n dochtertje van 2,5 vraagt soms aan me: "Wanneer gaat Rossi weer racen?" _O-
Maar qua races hoeven het ook geen 125 cc races uit 1991 te zijn ofzo hoor. Gewoon leuke races om te zien zoals die Moto2 Aragon race 2011 *O*
 
Ja dat waren ook leuke races idd. Maar ik ben het met je eens. De zondag is gewoon niet hetzelfde zonder WSBK en MotoGP... Zelfs m'n dochtertje van 2,5 vraagt soms aan me: "Wanneer gaat Rossi weer racen?" _O-
Maar qua races hoeven het ook geen 125 cc races uit 1991 te zijn ofzo hoor. Gewoon leuke races om te zien zoals die Moto2 Aragon race 2011 *O*
500cc/MotoGP:
2007 Le Mans
2006 Estoril
2006 Assen
2005 Donington
2004 Mugello
2003 Brno
2001 Phillip Island
2000 Donington
1999 Jacarepagua
1998 Catalunya
1998 Paul Ricard
1992 Hungaroring
1991 Assen

250cc/Moto2:
2010 Jerez
2008 Misano
2006 Istanbul
2005 Donington
2000 Donington
1999 Assen
1997 Nurburgring

125cc:
2004 Phillip Island
2004 Catalunya
2004 Assen
2003 Jacarepagua
2003 Suzuka
2001 Valencia
1999 Phillip Island
1999 Catalunya
1999 Mugello
1999 Jerez
1998 Buenos Aires
1998 Phillip Island
1998 Catalunya
1998 Mugello
1997 Assen
1995 Mugello
1990 Phillip Island
1990 Rijeka

Zit dus ook behoorlijk wat ouds tussen dus. ;) Is overigens niet mijn lijst, heb deze lijst van een ander forum geplukt.
 
pas als Dorna weer MotoGP uitzending op TV regelt voor Nederland ,koop ik weer een abbo eerder niet .. :N gewoon een principe kwestie B| , ik weet ik pest mezelf... |(
 
pas als Dorna weer MotoGP uitzending op TV regelt voor Nederland ,koop ik weer een abbo eerder niet .. :N gewoon een principe kwestie B| , ik weet ik pest mezelf... |(

heb je niet toevallig BBC1 op je televisie?, daar wordt MotoGP bij mij op uitgezonden.
best handig hoor ;), alleen een beetje vervelend als je slecht bent in engels.
 
heb je niet toevallig BBC1 op je televisie?, daar wordt MotoGP bij mij op uitgezonden.
best handig hoor ;), alleen een beetje vervelend als je slecht bent in engels.

I'll manage with the Englisch language ,don't worry.. and it's mostly broadcasted through BBC3 .. })

alleen jammer dat alleen de MGP1 word verslagen -O-
 
Hahaha! Als NL het uitzend heb je dat abo niet nodig en DAN neem je er juist een? |(

ja jonge, om verslagen, trainings tijden en trainingen te volgen en ga maar door ,
maar zolang dorna denkt , fuck the dutsch, ga ik niet slaafs een abbootje nemen...
fuck them ! B|

maar www.livestream.com werkt ook leuk hoor ! hoef je ook niet te splitten O-)
 
Laatst bewerkt:
Net de GP van Le Mans 2007 gekeken. Was echt een vette race! Wel jammer van De Puniet op de Kawa -O-

Maar wat een race voor Vermeulen *O* en wat lachen om Hoffman zo te zien juichen om z'n 5e positie voor Rossi :)
 
ja jonge, om verslagen, trainings tijden en trainingen te volgen en ga maar door ,
maar zolang dorna denkt , fuck the dutsch, ga ik niet slaafs een abbootje nemen...
fuck them ! B|

maar www.livestream.com werkt ook leuk hoor ! hoef je ook niet te splitten O-)
Hahaha snap ik :) Maar dan nog, benzine is ook abnormaal duur, toch gooi je het in je auto ;) Had het ook liever 24/7 op Eurosport gezien, maar bij gebrek aan. Dan maar een meijer voor alle trainingen, kwalificaties en een halve zondag feest :Y
 
Ik hoop btw dat alles goed komt met Marquez. Hij is vorige week geopereerd aan zijn oog.... Het mag gewoon niet gebeuren dat we dit talent zouden moeten missen!

Sachenring vorig jaar.... Die MotoGP race was ook een kraker :Y (Lorenzo vs Pedrosa vs Stoner) en het groepje daarachter (met Dovi vs Sic vs Spies) en daar weer achter (Bautista vs Hayden vs Rossi)

Maar dit zijn geen oude races. Voor de aanvang van het nieuwe seizoen kijk ik vaak nog wat races terug van vorig jaar. Die winterperiode duurt altijd zo lang :/

:Y Véééééeeeeel te lang ik zet ze vaak in slowmotion dat vult de tijd. :+
 
Wens Jasper Iwema succes tijdens nieuwjaarsreceptie fanclub

De fanclub van Neerlands enige Grand Prix coureur Jasper Iwema houdt eind januari een nieuwjaarsreceptie waarbij iedereen die Iwema een warm hart toedraagt welkom is.

Klik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan