MF Gooi en Vechtstreek deel * 75 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook maar ff
full
 
t weekend zelf ook even druk geweest aan de mini motor :P

De bike bij aankoop:
[afbeelding]

Mijn doel, een copy van me andere ;) :
[afbeelding]

Nieuwe kappen geschuurd:
[afbeelding]

Moto gecleaned:
[afbeelding]

Onderdelen die wit worden.. wit gemaakt in 4 lagen :
[afbeelding]

Achterwiel losgehaald:
[afbeelding]

Tandwiel verwijderen:
[afbeelding]

Remschijf+klauw verwijderen.. was nog een hele klus met al die doorgedraaide inmbusjes en kruisschroefjes :x
[afbeelding]

[afbeelding]

Velg een nieuw kleurtje gegeven:
[afbeelding]
Goed bezig geweest, velgje ziet er al mooi uit :Y *D
Ben heel benieuwd hoe hij eruit komt te zien.


Zie het al voor me, dat je straks je tandwiel als remschijf gebruikt en je jezelf afvraagt waarom je geen meter vooruit komt!! :')
_O- Dat zou behoorlijk dicht bij de ultieme blunder komen :P


Mijn kawa start niet meer elektrisch -O- (alsof mijn motoren nog niet genoeg problemen hebben :P )
Net wat metingen gedaan, en het probleem zit hoogste waarschijnlijk ergens in of bij de aansluiting van de startmotor.
Daarvoor moeten de kappen en de tank gedemonteerd worden, dus dat gaat waarschijnlijk dinsdag worden.
 
Laatst bewerkt:
Nog even zwaaien :W naar dit topic zal wel vol komen deze dag.

Phoen lekker bezig zie ik echt cool projectje.
 
schroef grip van bison werkt goed bij dolgedraaide schroeven als er nog wel een minimaal grip puntje is en de schroeven goed vast gedraaid zijn maar niet te vast! :P
Had ik van de baas mee gekregen om te testen :') Heb het nog niet volledig goed kunnen testen maar wel op een aantal lichte schroeven en daarbij werkte het perfect en zonder dat spul zou de schroevendraaier er ook telkens overheen draaien! :)

Even film gekeken/gegeten zo maar eens verder met de foto's zitten dit keer behoorlijk wat onscherpe tussen omdat ik ook de manuele focus uit wilde proberen. Het waren sowieso lastige foto's van "dieren kooien" :P Ben daar bij een valkenier show geweest. Het blijft toch wel imposant om al die roofdieren te zien vliegen voor je neus langs! En als je niet oplet vliegen ze met de uiteinden van de vleugels tegen je kop :')

YouTube falconiere locarno :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan