Sparto achterlicht, kenteken bevestiging

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoran

MF veteraan
7 nov 2002
5.112
1
In de aanbieding, een mooi Sparto Led achterlicht met remlicht, kentekenplaat bevestiging en in matzwart gecoat. Geen plastic rommel maar zware kwaliteit metaal, en dat voel je.
Slechts een paar héle kleine krasjes van het passen maar is nooit aangesloten geweest.
(is helaas te groot voor wat ik er mee van plan was :( )

Is niet goedkoop geweest en hoeft niet persé weg, kan ook op een toekomstig project.
Wil er graag 30 euro voor hebben.

Gr Zoran.

74191693.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nog niet lang op dit MF forum, en wat me even van het hart moet is het volgende :

Iemand zet iets te koop met een prijs.

Dan is er altijd wel iemand die niet slechts denkt "mij te duur", maar die dan gelijk de verkoper onderuit haalt door eventuele andere geinteresseerden even fijntjes te wijzen waarom hij/zij het te duur vind.

Als je denkt "mij te duur"....reageer dan gewoon niet. Iemand die wél interesse heeft kan zelf wel zoeken of het al dan niet een knappe prijs is. Daar hebben we geen zelfbenoemde prijsvergelijkers bij nodig toch ?

Het komt echt over als 'lekker iemands verkoop onderuit halen'. Ik kan daar maar niet aan wennen.

Einde preek. O-) ;)

@ TS : succes met je verkoop.
 
Laatst bewerkt:
is niet goedkoop geweest: nieuw prijs €39,5

Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen

Zo je dacht ik schop even een topic van een half jaar oud omhoog?
Ik heb er, gezien jouw linkje, destijds inderdaad teveel voor betaald, heb het zelfs uit de states laten komen. Inmiddels is het lampje (allang) weer verkocht dus erg veel doet het me niet meer.
Toch bedankt voor je geweldige bijdrage, wellicht dat iemand anders er wat aan heeft.

:W
 
Oh en trouwens:

beste medeforumers,

eerst en vooral wil ik zeggen als jullie geen interesse hebben in het te koop aangeboden topic, reageer er dan niet in.

Blablabla

Ik word ziek van die afbouwende reacties in al die advertenties.
doe dit eventueel bij interesse in de motor, in een privebericht om tot een mooie prijs te komen maar niet openbaar.
en tot slot, ik denk dat niemand hier dat graag zou hebben in zijn eigen topic.
dus denk na voor u iets post.

mvg mario

Iets met potten en ketels?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan