Suzuki gsx-f Eiffel rit 2010 (plus friends)

Eiffel rit 2010

  • week 31 arrangement 1

    Stemmen: 4 44,4%
  • week 31 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 32 arrangement 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 32 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 33 arrangement 1

    Stemmen: 4 44,4%
  • week 33 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 34 arrangement 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 34 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • overig namelijk..

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    9
linkje: http://www.derhollander.nl/prijzen/

van 4 januari t/m 31 oktober





Kort Weekend – 3 daags
Aankomst mogelijk op vrijdag.


€ 129,00

Inclusief:


* Welkomstdrankje
* 2 x Overnachting
* 2 x Uitgebreid ontbijtbuffet
* 2 x 3-Gangenkeuzemenu
* 1 x Toeristengids

Lang Weekend – 4 daags
Aankomst mogelijk op donderdag, vrijdag.


€ 189,00

Inclusief:


* Welkomstdrankje
* 3 x Overnachting
* 3 x Uitgebreid ontbijtbuffet
* 3 x 3-Gangenkeuzemenu
* 1 x Toeristengids
 
Laatst bewerkt:
gpstracks.com kan je routes vanaf halen, ik kan ook nog wel ff wat routes van een vriend roggelen (die zit tegenwoordig bijna elk weekend in de eiffel :P)
eventueel kan iemand een laptop meenemen.. dan kan je zelfs daar eventueel nog de garmin routes als tomtom bestand opslaan :)

en i8n geval dat het week 33 word moet ik dan nog vrij roggelen zonder 100% slagings percentage he...
neit dat je pers'e op mij rekent want dat zou misschien zuur kunnen uitvallen dalijk.
ik ga wel mn uiterste best doen uiteraard want ik wil wel die kans pakken om een kamer met joyce te delen :P
 
Laatst bewerkt:
door de drukte @ werk en daarbuiten heb ik nog niet kunnen kijken voor vrij :<
ik ga maandag ff kijken hoe en wat (dan heb je meteen garmin rijder 1 te pakken)
 
door de drukte @ werk en daarbuiten heb ik nog niet kunnen kijken voor vrij :<
ik ga maandag ff kijken hoe en wat (dan heb je meteen garmin rijder 1 te pakken)
geeft niks!

Is dit een poging tot poll beinvloeding??? :9 :9
misschien dat ik er zelf ook nog wel eentje op de kop tik.
 
natuurlijk kan je wel!
maar waarschijnlijk ga ik voor de 220.. rest is veeeelste duur :+


Sjah dat ligt er dus aan ;) , nadeeltje van sys-admin zijn B|

hmmm ik volg die modellen van garmin niet meer echt , kzie niet echt verschil tussen de 220 en de 660 :(

-edit-

toch gevind , software is wat anders en de 220 is kleiner
maar wel 100 - 150 eur goedkoper -O-
 
Laatst bewerkt:
220 schijnt toch wel heel wat minder uitgebreid te zijn dan de 660.. is ook niet zo raar met zo'n prijs verschil.
als je dan toch voor een motor navi gaat doe eht dan wel goed.. minimaal de garmin 550/660 of de tomtom rider 2.
anders kan je beter ff doorsparen want denk dat je dalijk spijt krijgt dat je een 220 hebt gekocht.
scheelt dat ik de rider met actie heel goedkoop heb kunnen bestellen (350 euro itt sommige zaken waar ze zelfs voor de rider 600 vragen (gem. ligt de rider op 450/500 geloof ik))
motozoom heetf nu aanbieding voor de zumo 660 geloof ik
 
220 schijnt toch wel heel wat minder uitgebreid te zijn dan de 660.. is ook niet zo raar met zo'n prijs verschil.
als je dan toch voor een motor navi gaat doe eht dan wel goed.. minimaal de garmin 550/660 of de tomtom rider 2.
anders kan je beter ff doorsparen want denk dat je dalijk spijt krijgt dat je een 220 hebt gekocht.
scheelt dat ik de rider met actie heel goedkoop heb kunnen bestellen (350 euro itt sommige zaken waar ze zelfs voor de rider 600 vragen (gem. ligt de rider op 450/500 geloof ik))
motozoom heetf nu aanbieding voor de zumo 660 geloof ik


eh motozoom heeft niet echt aanbieding . kheb hem 2 weken geleden bij de media knurften voor 549 mee mogen nemen (bbc heeft hem voor 499! is alleen 3 dagen wachten). maar kheb de verschillen gevonden . tzit vooral in de kleine extras. bijv een brandstof meter die x km van te voren aan geeft dat je moet tanken en je indien gewenst naar tankstation wijst
 
idd scheelt zo een 150 euri.
heb wel van meerdere gehoord dat de 660 wel duidelijk een klasse beter is. maar blijft
toch een hoop geld extra voor een ding wat je een paar keer per jaar gebruikt!
Dat sparen heb ik niet zo last van.. dat bezuinigen op andere dingen wel :+
 
idd scheelt zo een 150 euri.
heb wel van meerdere gehoord dat de 660 wel duidelijk een klasse beter is. maar blijft
toch een hoop geld extra voor een ding wat je een paar keer per jaar gebruikt!
Dat sparen heb ik niet zo last van.. dat bezuinigen op andere dingen wel :+

kan je geen ongelijk geven , kheb alleen zelf zoiets van : k ga die 660 jaren gebruiken en ook in de auto (ook in mogelijke lease-sletten komt dan geen navi) dan bezuinig je tenminste nog in de toekomst wat geld ;)
 
daar zit idd ook iets in. zo een navi kan je ook wel in de auto gebruiken en waarschijnlijk gaat ie jaren mee. ik wacht zowiezo mn vakantiegeld even af en zie het dan wel even aan
 
daar zit idd ook iets in. zo een navi kan je ook wel in de auto gebruiken en waarschijnlijk gaat ie jaren mee. ik wacht zowiezo mn vakantiegeld even af en zie het dan wel even aan

klopt als een bus ;) , moet zeggen dat hij in de auto ook akelig goed werkt.
op de afrit die parrallel aan de snelweg loopt begon hij al te bleren dat hij ging herberekenen (ik reed expres verkeerd)
 
ookey! dat is niet slecht!
mijn MIO laat me altijd een paar seconden aan mn lot over na iedere afslag
_O-


Expres....uhhuh :Y
 
Laatst bewerkt:
je kan de navigatiesystemen ook heel lang blijven updaten. Mijn zus heeft de tomtotm 1 en die heb ik tot vorig jaar kunnen updaten met de laatste kaarten en software. Die van mijn ouders is 1 generatie nieuwer en die kan ik nog steeds updaten. Garmin gaat even simpel. Er zit amper een beveiliging op
 
Terug
Bovenaan Onderaan