Suzuki gsx-f Eiffel rit 2010 (plus friends)

Eiffel rit 2010

  • week 31 arrangement 1

    Stemmen: 4 44,4%
  • week 31 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 32 arrangement 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 32 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 33 arrangement 1

    Stemmen: 4 44,4%
  • week 33 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 34 arrangement 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 34 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • overig namelijk..

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Updateje!
Heb er nog eentje bij kunnen strikken voor de mooie tocht! ook een suzuki gsx rijder maar dan eentje die een R erachteraan heeft ipv een F

De boekingsmail gaat over enkele momenten weg, met de vraag of de kamers nog beschikbaar zijn.
in gedachten houdend dat onze flux niet meegaat als B2Bwild niet meegaat
Aangezien de prijzen per kamer per twee personen zijn, moet er het een en ander gecobineerd worden.

Ik zou met een van de twee gasten in een kamer kunnen, wijx neem ik aan met zn zusje,
houdt dus over Guasto, steef84,(flux) en 1 gastrijder van mijn kant.
voorkeuren? of liever een eigen kamer?
 
Kamers zijn gereserveerd.
We hebben een maal een 2 persoonskamer en twee maal een 3 persoons kamer ter beschikking.
Ook de bbq staat genoteerd!

Ook is de zumo binnen dus de routes zijn ook geen probleem meer.
Moeten we alleen nog een laptop regelen voor de routes om te zetten na de Tom Tom van flux.

Zal vandaag of
morgen de definitieve boekingsmail krijgen en het geld overmaken. Hou jullie op de hoogte zodra het bedrag bekend is.

Heb er zin in!
Net de f eens gepoetst. Hopen dat ie ook nog zo schoon is tijdens de rit :9
 
Super, ik heb er ook zin in. En over de kamers... Ik ben niet zo moeilijk.
Ik zal de pm wel tegemoet zien over de prijzen en t overmaken ;-)
 
Woww staan alweer op de tweede pagina..

ff een schopje :9

nogsteeds geen gehoor van het hotel gehad :?
heb vanmiddag opnieuw een mail verstuurd, mocht ik niks meer horen ga ik woensdag opzoek na een alternatief.
iemand "voorzichtige" ideetjes/tips?
 
Hotel is inmiddels definitief!
Boeking zal overigens ook niet vooruitbetaald hoeven te worden. Eenmaal aangekomen bij het hotel bedrgen de kosten 90 euro pp. Plus enkele toeslagen van een paar euro die je op de site kan vinden.

We hebben een 2 persoonskamer en twee 3 persoonskamers ter beschikking.
2 persoons gaat na wijx en z'n zuster (tenzij zuslief anders wilt natuurlijk :9 )
ik zal de kamer vulln met twee vrienden houdt dus flux, guasto en steef84 over.
Wees alvast maar lief voor elkaar jongens :9

ook de bbq is geregeld op zaterdag.
Verders is ons vast een veilige reis na het zonnige manderscheid toegewenst :)

als een ieder me een mailtje zou willen sturen via pm of jooohan84@live.nl met daarin vermeld:

naam/ adres/
telefoonnummer
eerste contactpersoon bij nood + nummer

we gaan er niet van uit dat dit nodig is, maar onhandig is het nooit.
Gegevens zullen Enkel gebruikt worden voor deze rit. En zullen niet gebruikt worden voor andere doeleinden.

Binnekort ga ik me verdiepen in een mooie rit na het hotel.
Liefhebbers om bij een vroege aankomst gelijk een leuke rit te doen?
Of liever een rit met flinke omwegen erna toe?
 
Laatst bewerkt:
Heb je goed voor elkaar *O*

Wij zijn in ieder geval van plan vrijdag op tijd weg te gaan en dan tot de grens de snelweg te pakken en dan nooit meer op de snelweg te komen. Daarna zien we wel hoelaat het is en of we nog kunnen zitten gok ik.
 
ik wil eigenlijk wel ff stukkie autobahn pakken om gewoon even legaal mn top te testen.
daarna mag het van mij inderdaad binnendoor.
ga zo ff mailtje sturen (sorry ben ff weekje wezen zeilen met 31 kids)
 
Heb eigenlijk ook wel zin stukje snelweg te knallen daar, kan er eventueel wel rekening mee houden met de route maken.

zal trouwens nog eens even mailen of ze in het hotel toevallig ook geen pc hebben staan. hoeven we geen laptop te regelen.
 
Heb eigenlijk ook wel zin stukje snelweg te knallen daar, kan er eventueel wel rekening mee houden met de route maken.

zal trouwens nog eens even mailen of ze in het hotel toevallig ook geen pc hebben staan. hoeven we geen laptop te regelen.

vraag gelijk of ze het bestandje tyre er dan op hebben staan (of dat de routes eventueel ook op tomtom formaat te krijgen zijn)
 
Geregeld!

kreeg zojuist het volgende terug

Hallo Johan



Ik heb diverse routes voor de garmin en enkele voor de tomtom op mijn laptop staan

Samen kunnen wij eventueel een mooie route uitzoeken



Groetjes Marja en Wim

komt goed dus!

eventueel kunnen we ook met twee groepjes van 4 rijden op zaterdag dan!
 
Mede lotgenoten.. Heb helaas van velen nog geen gegevens ontvangen.
Nu is dit niet verplicht, maar in het ergste geval hebben we dan gewoon geen gegevens van de zwaar gewonde motorrijder die graag het Duitse asfalt wou kussen :X


Na wat speculaties in het gsxf topic.. Misschien een ideetje voor een soort van pre meeting voor wat dingen door te nemen en natuurlijk een mooi tochtje??
 
Mede lotgenoten.. Heb helaas van velen nog geen gegevens ontvangen.
Nu is dit niet verplicht, maar in het ergste geval hebben we dan gewoon geen gegevens van de zwaar gewonde motorrijder die graag het Duitse asfalt wou kussen :X


Na wat speculaties in het gsxf topic.. Misschien een ideetje voor een soort van pre meeting voor wat dingen door te nemen en natuurlijk een mooi tochtje??

dat was ik dus vergeten
 
wat nemen jullie iegenlijk allemaal mee kwa bagage?

neem aan wat t shirtjes, ondergoed, spijkerbroekie, verzorgingsspullen, papieren..

vergeet ik wat??
 
euhm..
papieren offcourse,
slotje
2 tshirts
1 broek
regenoveral
wat ondergoed
verzorgings spul (tandenborstel, gel etc)
handdoekje (neem aan dat er wel een douche aanwezig is?)
enneuh ligt aan de weersvoorspelling of ik zonnebrand olie meeneem :P
voor de rest niet zoveel nodig denk ik.
was bedlinnen aanwezig of moet dat zelf meegenomen worden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan