Suzuki gsx-f Eiffel rit 2010 (plus friends)

Eiffel rit 2010

  • week 31 arrangement 1

    Stemmen: 4 44,4%
  • week 31 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 32 arrangement 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 32 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 33 arrangement 1

    Stemmen: 4 44,4%
  • week 33 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 34 arrangement 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • week 34 arrangement 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • overig namelijk..

    Stemmen: 1 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Hier ben ik weer :P

De meeste stickers zijn er vanaf en ik heb nog even de ketting onderhanden genomen.
Kettingreiniger... en daarna weer goed ingevet.

Ook heb ik nog even een reisverzekering geregeld.

Tot morgen!


Goed bezig! ook de tank al gedaan?? :X ;)

iedereen ketting gesmeerd?
olie gepeild?
remmen getest?
banden op spanning?
Je vergeet de lampjes te controleren :+
 
Goed bezig! ook de tank al gedaan?? :X ;)Je vergeet de lampjes te controleren :+

Nee de tank nog niet... daar begin ik nog niet aan... dan wil ik eerst een spuitbus kopen met de kleur die hij nu heeft (zwart/blauw metallic)
Omdat de sticker onder de blanke lak zit.. zal ik moeten schuren, plamuren etc.
 
iedereen ketting gesmeerd?
olie gepeild?
remmen getest?
banden op spanning?

Motor heeft afgelopen zaterdag een 30.000 km beurt gehad, dus alles is gesmeerd/gecontroleerd.

't wordt mooi weer; ik heb er zin in *O*

:W
 
Laatst bewerkt:
@gixxer-san ik rij om 9.30 uit barendrecht weg richting maarheeze.
kweet niet of je dan nog ergens wilt meeten om samen naar maarheeze te rijden
 
zo.. de cbr is omgetoverd tot tourbuffel.
genoeg vreten ingeslagen om een weeshuis een maand mee te voeren.
Jij gaat ook met zadeltassen op pad?

weet niet wat ik te weinig pak anders.. krijg met pijn en moeite net mn rugtas dicht.. heb dan alles bij denk ik :?

alleen geen eten oid, maar koop ik onderweg of in het hotel wel
 
Jij gaat ook met zadeltassen op pad?

weet niet wat ik te weinig pak anders.. krijg met pijn en moeite net mn rugtas dicht.. heb dan alles bij denk ik :?

alleen geen eten oid, maar koop ik onderweg of in het hotel wel

idd zadeltassen en tanktas
en rugtas :P
tja.. beter teveel dan te weinig bij me

edit: tanktas zit eigenlijk alleen maar vreten in en mn rugtas is voor de ductape en tyraps ensow dus weinig gewicht op mn schouders
 
Laatst bewerkt:
idd zadeltassen en tanktas
en rugtas :P
tja.. beter teveel dan te weinig bij me
teering.. jij gaat een week weg?? :P

ik heb.. regenmembraan, handoek, washandje, verzorgingsspullen, lange broek, korte broek, trui, twee shirts, een paar schoenen, gereedschap, papierwerk, (mn reisverzekeringspapieren zijn nog niet binnen :s), telfoonoplader, headsetoplader

en dat alles in 1 rugtsas die nieteens gek zwaar is..


en dat heb jij dan keer drie bij?? :9
 
teering.. jij gaat een week weg?? :P

ik heb.. regenmembraan, handoek, washandje, verzorgingsspullen, lange broek, korte broek, trui, twee shirts, een paar schoenen, gereedschap, papierwerk, (mn reisverzekeringspapieren zijn nog niet binnen :s), telfoonoplader, headsetoplader

en dat alles in 1 rugtsas die nieteens gek zwaar is..


en dat heb jij dan keer drie bij?? :9

lange broek, 2 boxers, 2 x sokken, 2 shirts, 1 vest, schoenen, opladers, camera en mn toilettas (mn zadeltassen zitten ook neit zo gek vol hoor maar scheelt gewicht op schouders/rug en das best lekker op zo'n grote afstand
 
ondergoed en mn camera zitten overigens ook al in de tas!

maar scheelt idd wel als het niet op je rug bengelt.
nu ben ik best wel bikkel natuurlijk :P
 
Iemand nog zin om vanuit omgeving Den Haag / Leiden / Zoetermeer samen naar het verzamelpunt te rijden?

:W


Duurt even voordat het kwartje valt. Natuurlijk wij gaan vanaf mijn huis (adres staat in de excelsheet). We gaan om 9 uur weg. We doen rustig aan en hebben dan nog een half uur om te eten in Eindhoven volgens de planning :9

Dus je kan meerijden. Stuur dan even een sms
 
Ik laat mijn zadeltassen ook thuis. 't Rijdt veel beter zonder. :D
Ik heb nu een goede rugtas (waterdicht) en daar past alles wel in. We gaan maar 3 dagen weg, dus zo veel hebben we niet nodig. Eten en drinken heb ik ook niet in m'n tas. Die koop ik onderweg wel
 
@gixxer-san ik rij om 9.30 uit barendrecht weg richting maarheeze.
kweet niet of je dan nog ergens wilt meeten om samen naar maarheeze te rijden

Ik denk dat ik via Utrecht ga, dat is voor mij gerichter. We zien elkaar wel aan de A2 in in Maarheze.

:W
 
Ik laat mijn zadeltassen ook thuis. 't Rijdt veel beter zonder. :D
Ik heb nu een goede rugtas (waterdicht) en daar past alles wel in. We gaan maar 3 dagen weg, dus zo veel hebben we niet nodig. Eten en drinken heb ik ook niet in m'n tas. Die koop ik onderweg wel

Terrasjes genoeg voor koffie + broodje

:W
 
@flux .. Kom anders ook gewoon na de Mac hier in rsd. Zo gek om is dat voor jou ook weer niet.

Tussen kwart voor 10 en 10 zijn we weg daar.
Sms maar als we op je wachten moeten!

Tot morgen alle. :W
 
Duurt even voordat het kwartje valt. Natuurlijk wij gaan vanaf mijn huis (adres staat in de excelsheet). We gaan om 9 uur weg. We doen rustig aan en hebben dan nog een half uur om te eten in Eindhoven volgens de planning :9

Dus je kan meerijden. Stuur dan even een sms

Rijden jullie via Utrecht? Dan kunnen we om 9.15 afspreken bij de Texaco aan de N11 bij Bodegraven, of om 9.30 bij de BP aan de A12 bij Woerden.

:W
 
Hier weer veilig thuis van een mooi weekendje eifel!!
100 procent geslaagd wat mij betreft!
Kan niet wachten om weer terug te gaan :9
In totaal denk ik wel meer dan 1000 km gemaakt laatste drie dagen . Morgen wat fotootjes. Eerst nog even wat biertjes drinken.. Hebben we niet genoeg gedaan dit weekend :9

Edit: gixxer san.. Bedankt voor het delen van je eifel ervaring gezelligheid en opvulling van het hotelplaatsje!Als je weer eens alleen de eifel ingaat mag je het laten weten! Verder allemaal bedankt voor al die saaie momenten voor tijdens en na de rit :9
 
Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor een geslaagd Eifelweekend (bijna 1.100 km gereden). Was om 17.30 thuis. Helaas niet helemaal droog gehouden: fikse regenbui achter Maastricht, maar de insekten zijn nu wel van de motor af. Nu nog even wat slaap inhalen (oude man) en verder vakantie vieren. Ben ook benieuwd naar de foto's.

PS: hou me aanbevolen voor een evt. volgend Eifelweekend.

:W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan