Hét MF Motorweekend 2010 - Aftermeet 19 juni Leidsche Rijn

Dorothy

MF'er
21 jan 2009
49
0
Hét Motorweekend 2010
Aftermeet met BBQ Leidsche Rijn zaterdag 19 juni 2010

Inleiding
Deze aftermeet is bedoeld voor alle deelnemers, geïnteresseerden en oud gedienden van Hét MF Motorweekend om weer een een klein ritje met elkaar te rijden en tijdens de BBQ met elkaar na te praten over Hét MF Motorweekend 2010.

Wanneer
De aftermeet is op zaterdag 19 juni 2010. Starttijd van de rit volgt nog. Verzamelen rond 10:00 uur, vertrek rond 10:30 uur. Aansluitend staat er bij FrankFJR en Dorothy een BBQ klaar. Dit zal rond 17:00 uur zijn.

Route
Staat http://www.explicit.nl/downloads/mf2010aftermeetutrecht.zip (hier).
We gaan de route rijden die FrankFJR vorig jaar heeft uitgezet. Startpunt is AC Restaurant De Meern. Dat is bij de afrit De Meern/IJsselstein van de A12. Vanaf de afrit richting IJsselstein (zuidzijde van de A12).


Deelnemers
  1. [Rit] [BBQ] FrankFJR
  2. [-] [BBQ] Dorothy
  3. [Rit] [BBQ] KingCoder
  4. [Rit] [BBQ] Sjimmie
  5. [-] [BBQ] Clown683
  6. [Rit] [BBQ] Kevjan
  7. [-] [BBQ] Duke79
  8. [Rit] [BBQ] Ernst
  9. [Rit] [BBQ] Hansss
  10. [Rit] [BBQ] Wimmel_1
  11. [Rit] [BBQ] Mudchains
  12. [Rit] [BBQ] Bochtenkoning

  13. [-] [BBQ] Lief van Bochtenkoning
  14. [-] [BBQ] DucBMW

Afmeldingen
  1. Tazman_3
  2. FastFriend
  3. Jessy'
  4. Stefan--
  5. V Fred S
  6. dontwalk
  7. Flooriz
  8. HansvanNetten
  9. bertjuhh
  10. Drinky
  11. dontwalk
  12. db-Tops
  13. Ted
  14. Ducktape
 
Laatst bewerkt:
Bij deze aanmelding Clown (rit ovb, bbq), Sjimmie (rit & bbq) en Kingcoder (rit & bbq)!
 
Laatst bewerkt:
Helaas, maar deze ga ik niet redden :N

Dan heb ik grondopleiding om te parachute springen *D
http://www.pcv.be/nl/volg_een_opleiding/AFF/
 
Ik ga zekers proberen erbij te zijn! (uhm...mag dat trouwens wel als je niet met het afgelopen weekend bent meegeweest.. :? )

Zijn toch al in de buurt want op huizenjacht in De Meern (BK wil op stand gaan wonen) ;)
 
Ik ga zekers proberen erbij te zijn! (uhm...mag dat trouwens wel als je niet met het afgelopen weekend bent meegeweest.. :? )
Zijn toch al in de buurt want op huizenjacht in De Meern (BK wil op stand gaan wonen) ;)
:Y mooi kerel, ik zal ook eens kijken of ik kan regelen dat ik erbij ben.
 
Zet mij er maar OVB bij voor rit en OVB voor BBQ

Blijft uiteraard NL , dus wacht even weerbericht af, maar volgende week dinsdag is keuzemoment, want tot dan kan ik vlees bij mijn werk bestellen voor 't weekend O-)

[me="Ted"]heeft nog een ereschuldje, waar hij dit weekend niet aan toegekomen is :X[/me]
 
Laatst bewerkt:
Doe maar 2 keâh segguh man...
Heb je zwarte hoessie niet gevonden... :N

zucht het is nie anders nie ja.
vandaag verdomme 4 uur me bezig geweest. baas boos, ik boos, gemeente boos . Alleen door een stom mappie die nie is waar die hoort nie.


aangift ging nog goe, maar toen aan vragen zucht... pasport ghaen probleem rijbewijs tuurlijk me neer ff wel keuren late ja...?? keuren?? wah forh? aj offie nie gezond bennie. meisje wil wel ff late zien hoe gezond ik nieben hoorr zegt ik nogh frieandelijk. nee nee meneertje u kunt gevaar op weg zijn daarom ffies keurie jahh.

nauhh zegg ik ben toch zeker clown nie zeghh. neej okeehh maar wel groot rijbeweiszzie jahh.
nauh en vraght ik eur. ben nie 70 jahh.

nah meneertje computer zegt wel ff keury doen ja, mag ff vangen 30 euries biljetje ff dokkie vragen an je voele en zhoo. 146 euries droppe en dna hier voor 98 eurie nieuww hale..

ik zeght dus tegen haar je ben nie wijs nie mens. meneer zegt ze hier staat een finkie dus u moet keurie.
Ik zeg nog ff en ik ruk doekkie van kopie jagh en geef je finkie dus werk ffies mee en roep je baasje en snel want ik ga straks spoeciaal voor joau PVV stemme jah.

achtelijke tullekse tullppie.

komt baasje kijkt me an zegt u bent nog jong. ik zeg in mijn volgende leve wordt ik meisje en kom met je zoene , mag ik nu rijbewijssie vraghe>? eeeh nee staat vinkie meneer moet CBR belle...hum...

staan er er twee hele grote kledingkasten met armpies als boomstampie dus werd ik ff nerveus jah. ik ok ik ke bella jah

CBR...meneer ik ken u nie... ik weer ik u ook nie mevrowu moet u dan ook gekeurd? nee zegt het en u ook nie jah.. oow zegt ik kan u dat niet ff vertelle aan dat meisjehir onder dat doekkie...

nee zegt ze dat doen we niet moeten ze zelf ff belle. kleding kasten sluipen dichterbij...ik dacht nog mooi ruime koffers zeg kan wel FJR in . ik slim natuurlijk heb 3 dagen naar claown gekeken....
zet teliefony op speakr en zeg tegen mensje in kastje kan u dat ff herhalen ik verstond ff nie jah.. en hop daar kwam ze....

baasje luisterd. baasje kijk naar meisy, kleding kastjes besluiten foldertjes te gaan uitdelen, en 3 damens en 2 heren kruipen bij doekie achter het schermpie. en 2 munuten later had ik papiertje om dinsdag me rijbewijssie te hale.

om 2 uur bij baasje die niet lief keek nie, maar na hele verhaal mocht ik koffie drinken.


wedden dat er een verkeerde foto op komt zucht....
 
zucht het is nie anders nie ja.
vandaag verdomme 4 uur me bezig geweest. baas boos, ik boos, gemeente boos . Alleen door een stom mappie die nie is waar die hoort nie.


aangift ging nog goe, maar toen aan vragen zucht... pasport ghaen probleem rijbewijs tuurlijk me neer ff wel keuren late ja...?? keuren?? wah forh? aj offie nie gezond bennie. meisje wil wel ff late zien hoe gezond ik nieben hoorr zegt ik nogh frieandelijk. nee nee meneertje u kunt gevaar op weg zijn daarom ffies keurie jahh.

nauhh zegg ik ben toch zeker clown nie zeghh. neej okeehh maar wel groot rijbeweiszzie jahh.
nauh en vraght ik eur. ben nie 70 jahh.

nah meneertje computer zegt wel ff keury doen ja, mag ff vangen 30 euries biljetje ff dokkie vragen an je voele en zhoo. 146 euries droppe en dna hier voor 98 eurie nieuww hale..

ik zeght dus tegen haar je ben nie wijs nie mens. meneer zegt ze hier staat een finkie dus u moet keurie.
Ik zeg nog ff en ik ruk doekkie van kopie jagh en geef je finkie dus werk ffies mee en roep je baasje en snel want ik ga straks spoeciaal voor joau PVV stemme jah.

achtelijke tullekse tullppie.

komt baasje kijkt me an zegt u bent nog jong. ik zeg in mijn volgende leve wordt ik meisje en kom met je zoene , mag ik nu rijbewijssie vraghe>? eeeh nee staat vinkie meneer moet CBR belle...hum...

staan er er twee hele grote kledingkasten met armpies als boomstampie dus werd ik ff nerveus jah. ik ok ik ke bella jah

CBR...meneer ik ken u nie... ik weer ik u ook nie mevrowu moet u dan ook gekeurd? nee zegt het en u ook nie jah.. oow zegt ik kan u dat niet ff vertelle aan dat meisjehir onder dat doekkie...

nee zegt ze dat doen we niet moeten ze zelf ff belle. kleding kasten sluipen dichterbij...ik dacht nog mooi ruime koffers zeg kan wel FJR in . ik slim natuurlijk heb 3 dagen naar claown gekeken....
zet teliefony op speakr en zeg tegen mensje in kastje kan u dat ff herhalen ik verstond ff nie jah.. en hop daar kwam ze....

baasje luisterd. baasje kijk naar meisy, kleding kastjes besluiten foldertjes te gaan uitdelen, en 3 damens en 2 heren kruipen bij doekie achter het schermpie. en 2 munuten later had ik papiertje om dinsdag me rijbewijssie te hale.

om 2 uur bij baasje die niet lief keek nie, maar na hele verhaal mocht ik koffie drinken.


wedden dat er een verkeerde foto op komt zucht....

gedoe........... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan