Hét MF Motorweekend 2010 - Aftermeet 19 juni Leidsche Rijn

Heeft King al verteld dat ie weer geen motor heeft?
En dus zaterdag misschien ook wel niet?
O-)
 
Ben er niet bij dit weekend ....... -O-

Combinatie van voetbal en (vanwege voetbal naar zaterdagmiddag/avond verplaatst) verjaardagfeest van kameraad......
 
Heeft King al verteld dat ie weer geen motor heeft?
En dus zaterdag misschien ook wel niet?
O-)
Dan wordt de vraag wie op de bloemenfiets mag. Zou dat leuk staan? King op zo´n gepimpte motor?

Oh ja, en dan Sjimmie achterop natuurlijk... :+ _O- _O-

Plaatjes denken... Zie het al helemaal voor me _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Als King wil rijden, heb ik nog wel een DR800 staan hoor...
Vanavond haal ik die op in Tilburg, ze is eindelijk technisch gezien helemaal klaar... *O*

En aangezien dat ik zaterdag eerst Oranje ga kijken en dan pas ga after meeten... kan King best DR-en als hij zelf wil rijden. Kan Sjimmie Flowers tenminste relaxt zelf sturen... ;)
 
Als King wil rijden, heb ik nog wel een DR800 staan hoor...
Vanavond haal ik die op in Tilburg, ze is eindelijk technisch gezien helemaal klaar... *O*

En aangezien dat ik zaterdag eerst Oranje ga kijken en dan pas ga after meeten... kan King best DR-en als hij zelf wil rijden. Kan Sjimmie Flowers tenminste relaxt zelf sturen... ;)


Pas nou op clown, straks vliegen de taarten je weer om de oren. :+
 
Voorlopig kan ik helemaal nix :( Ja lopen en bewegen als een ouwe taart B|
Ben vanmiddag door mijn rug gegaan of in elk geval heb ik hem flink verdraaid..... en nu heb ik pijn ;(
 
Laatst bewerkt:
Ough ..... kan uit ervaring zeggen dat dat niet fijn is, helaas. M'n auto instappen wilde de laatste keer nog wel lukken, maar eruit kruipen amper. En in je bed draai je ook altijd nét zo dat je wakker wordt van de pijn, geloof ik :(

Veel sterkte gewenst in iedergeval .... en ik hoop je Zaterdagochtend gewoon bij de Mc.Donalds in Rosmalen te mogen begroeten samen met "King" :Y
 
Voorlopig kan ik helemaal nix :( Ja lopen en bewegen als een ouwe taart B|
Ben vanmiddag door mijn rug gegaan of in elk geval heb ik hem flink verdraaid..... en nu heb ik pijn ;(

Ik ken het gevoel en dan ga ik naar de chiropracter en loop binnen enkele dagen weer als een 42-jarige kabouter... :P

Beterschap... ;)
 
Voorlopig kan ik helemaal nix :( Ja lopen en bewegen als een ouwe taart B|
Ben vanmiddag door mijn rug gegaan of in elk geval heb ik hem flink verdraaid..... en nu heb ik pijn ;(
Ai! Beterschap en snel herstellen :Y

Ik heb er best zin in! De soes is nog niet buiten geweest sinds Winterberg -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan