Hét MF Motorweekend 2010 - Aftermeet 19 juni Leidsche Rijn

Voorlopig kan ik helemaal nix :( Ja lopen en bewegen als een ouwe taart B|
Ben vanmiddag door mijn rug gegaan of in elk geval heb ik hem flink verdraaid..... en nu heb ik pijn ;(
He Sjimmie... Beterschap!! *O*

Heb vanavond de route voorgereden. Net binnen.....

En wat denk je... Daar waar de route een jaar geleden ingekort moest worden omdat er een heeeeeeeele groooooooooote graafmachine bovenop de dijk stond.... moest ie nu opnieuw worden ingekort omdat er een heeeeeeeele groooooooooote graafmachine bovenop de dijk staat. :(

Zeker ambtenaren... :+
 
Kraken mag, als je maar niet bezet... :P

:N .... ná Oktober

sinds 1 Juni niet meer..... })

[edit]Vraag me af wat er gebeurd in de tijd tussen aanname en in ingang van die wet...., maar 't is dus (eindelijk) wettelijk verboden.

Rechtse principes van delen in zaken die niet tot je eigendom behoren..... dat kón ooit onder een kabinet "den Uyl" maar zijn niet meer van deze tijd, IMHO.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Voorlopig kan ik helemaal nix :( Ja lopen en bewegen als een ouwe taart B|
Ben vanmiddag door mijn rug gegaan of in elk geval heb ik hem flink verdraaid..... en nu heb ik pijn ;(

Hmmm, niet goed, sterkte meid, snel weer opknappen.

@Frank: als het meezit kom ik even bij de BBQ buurten - als dat goed is - de rit laat DucBMW bij gebrek aan motor - in reparatie - eventjes links liggen, is tenslotte een beetje genant als-ie jullie in iedere bocht met Benz-diesel-automaat-DSC en andere afkortingen voorbij komt hoeken }) ;) :P
 
Hmmm, niet goed, sterkte meid, snel weer opknappen.

@Frank: als het meezit kom ik even bij de BBQ buurten - als dat goed is - de rit laat DucBMW bij gebrek aan motor - in reparatie - eventjes links liggen, is tenslotte een beetje genant als-ie jullie in iedere bocht met Benz-diesel-automaat-DSC en andere afkortingen voorbij komt hoeken }) ;) :P

Je bedoeld dat je het niet aandurft met die Benz...
Voor je het weet zit er iemand achterop en heb je andere afkortingen nodig... :+
 
Lieve Dorothy & Frank,

M'n liefje rijdt niet mee maar wil wel mee-BBQ'en. Mag dat ook? Anders moet ze een potje voor zichzelf, helemaal in d'r uppie, koken. Zoooo zielig.... O-)
 
UPDATE
Startpost is gewijzigd mbt starttijd rit en de update deelnemers.

Routebestanden zijn bijgewerkt. De zipfile staat opnieuw op de juiste plek.

Diegenen die niet meerijden in de rit maar wel komen BBQ-en krijgen een PM met het adres voor de BBQ.
 
UPDATE
Startpost is gewijzigd mbt starttijd rit en de update deelnemers.

Routebestanden zijn bijgewerkt. De zipfile staat opnieuw op de juiste plek.

Diegenen die niet meerijden in de rit maar wel komen BBQ-en krijgen een PM met het adres voor de BBQ.


Klopt het: herberekend 159 km :?

Das minder dan de eerste route :P
 
Ik zit die route na te lopen en er zit een heel raar rondje in :?


Bij "de Haar"ga je een rondje om :?



Edit

IK heb hem hoor: heenweg Thematerweg en dan links de Eikenlaan op.

Sorry Frank: ik twijfelde aan je de rit maar ik had beter moeten weten. Het lag niet aan jou maar aan mijn slechte oogjes :')

:+
 
Ik moet mezelf helaas afmelden. Ga het niet redden om er bij te zijn.

Veel plezier!
 
Ik ben poepchagerijnig........... kom net van de huisarts af en mijn rug lijkt een spierenkwestie (dus kraken helpt niet) en nu dus 2 weken 'rust' en zware pijnmedicatie :(
Baal baal baal......
Morgen ga ik kijken of ik überhaupt op de motor kan komen en kan schakelen (ja het is juist die kant natuurlijk B|) Maar ik ben er bang voor :(

BBQ-en kom ik altijd maar ik WIL MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!
 
Ik ben poepchagerijnig........... kom net van de huisarts af en mijn rug lijkt een spierenkwestie (dus kraken helpt niet) en nu dus 2 weken 'rust' en zware pijnmedicatie :(
Baal baal baal......
Morgen ga ik kijken of ik überhaupt op de motor kan komen en kan schakelen (ja het is juist die kant natuurlijk B|) Maar ik ben er bang voor :(

BBQ-en kom ik altijd maar ik WIL MOTORRIJDEN!!!!!!!!!!
Of je laat je even stevig masseren door King..... O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan