M8 8.8 boutje

Idd, dit is een boutje van stuk productie..

Niet zo als die massa productie 8,8 boutjes, dit is way beter.. *O*
 
Ik heb hier serieuze interesse. Echter zou ik nog graag even met moeder de vrouw willen overleggen over het al dan wel of niet aanschaffen van jouw M8 bout (grote uitgaven doen wij immers altijd in overleg)

Is het misschien mogelijk om even proef te komen draaien aan de bout? (geen testpiloot) En ik neem aan dat er een taxatie rapport aanwezig is ter inzage? Ik betaal natuurlijk niet voor imitatie.








:+
 
Kan nergens terug vinden of de gelukkige koper er ook een moer op mag draaien of is het 1 van die bouten die liever solo door het leven gaan en niet aan een moer gekoppeld willen worden maar zich iedere keer in een ander gat willen "screwen".



Als dit laatste het geval is heb ik geen interesse, weet graag waar de boutjes allemaal ingezeten hebben en geef de voorkeur aan boutjes die maar 1 moertje gehad hebben. .......Nu ik erover nadenk , eigenlijk geef ik de voorkeur aan moertjes. Hou jij je vieze boutje maar... :( Bah. Wat denk je wel!


:+
 
Laatst bewerkt:
Kan nergens terug vinden of de gelukkige koper er ook een moer op mag draaien of is het 1 van die bouten die liever solo door het leven gaan en niet aan een moer gekoppeld willen worden maar zich iedere keer in een ander gat willen "screwen".



Als dit laatste het geval is heb ik geen interesse, weet graag waar de boutjes allemaal ingezeten hebben en geef de voorkeur aan boutjes die maar 1 moertje gehad hebben. .......Nu ik erover nadenk , eigenlijk geef ik de voorkeur aan moertjes. Hou jij je vieze boutje maar... :( Bah. Wat denk je wel!


:+



_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :')
 
en vanaf wanneer treedt bij dit boutje de vloeigrens in? Ik wil hem misschien gaan gebruiken voor mijn koffiezetapparaat...
 
Kan nergens terug vinden of de gelukkige koper er ook een moer op mag draaien of is het 1 van die bouten die liever solo door het leven gaan en niet aan een moer gekoppeld willen worden maar zich iedere keer in een ander gat willen "screwen".



Als dit laatste het geval is heb ik geen interesse, weet graag waar de boutjes allemaal ingezeten hebben en geef de voorkeur aan boutjes die maar 1 moertje gehad hebben. .......Nu ik erover nadenk , eigenlijk geef ik de voorkeur aan moertjes. Hou jij je vieze boutje maar... :( Bah. Wat denk je wel!


:+

:')
 
Hoeveel N is de treksterkte??

Tis klasse 8.8..... 8 x 100 = 800N/mm2

maar houd wel even rekening dat het boutje bij 640N/mm2 al gaat rekken....



@ TS, ik heb nog een doosje bougie vonkjes staan waar ik weinig mee doe. Interesse?
 
Dat wel, wel met bijbetaling aan jou kant. Zo'n uniek boutje is natuurlijk meer waard dan een stel bougie vonkjes.


Maar is er wel een mogelijkheid om te ruilen?

Ik heb nog een zakje ongebruikte bandenlucht liggen.
Speciaal voor motorbanden, dus niet die standaard lucht wat zo in autobanden kan.

Moet alleen even op druk gebracht worden, en kan dan zo de band in.


Interesse?
 
Ik wil wel ruilen voor een set bandengroeven. Ik heb nog één set sportgroeven en twee sets toergroeven. PM mij bij interesse!
 
Ze zijn nog vrij nieuw, zo'n 5 mm diep nog. Scheelt hem natuurlijk wel een pak in de transportkosten...
 
dit lijkt me een unieke kans om te vragen of er iemand nog ergens een links draaiende steeksleutel heeft liggen?? de mijne hebt ik perongelijk naar recht gedraaid en nu is die defect.
 
Terug
Bovenaan Onderaan