M8 8.8 boutje

Heb je dit weekend tijd, zodat ik hem kan bezichtigen?

Ik ga natuurlijk niet op de gok kopen!
 
Sorry het kwam er niet van vandaag.
Ik word morgen uitgezonden naar Oost-Timboektoe.

Is het goed als ik je een cheque uitschrijf?
Weetje wat, omdat ik hem zo graag wil geef ik je 6 euro.
Dan haalt een chauffeur hem van de week op en krijg jij de cheque, deal? ;)

Groeten uit Ghana
 
Sorry het kwam er niet van vandaag.
Ik word morgen uitgezonden naar Oost-Timboektoe.

Is het goed als ik je een cheque uitschrijf?
Weetje wat, omdat ik hem zo graag wil geef ik je 6 euro.
Dan haalt een chauffeur hem van de week op en krijg jij de cheque, deal? ;)

Groeten uit Ghana

Alleen als je het met WesterUnion doet.
 
Misschien kun je hem ook eens aanbieden op het M8boutenforum, daar zitten de echte liefhebbers.
Hier op het forum nemen ze je toch niet serieus en zeiken ze je altijd af als je iets aanbied
 
Laatst bewerkt:
Misschien kun je hem ook eens aanbieden op het M8boutenforum, daar zitten de echte liefhebbers.
Hier op het forum nemen ze je toch niet serieus en zeiken ze je altijd af als je iets aanbied

Daar ben ik dus gebanned hé, ze houden er daar niet zo van als je ongebruikte boutjes te koop zet. "Daar moet wel een verhaal achter zitten"... Tja
 
mmm valt me vies tegen dan! Heb ooit eens een M8 boutje gekocht van een hele mooie meid daar op het forum! Ze had ook heeele grote.....


















Moeren in de verkoop..
 
Laatst bewerkt:
mmm valt me vies tegen dan! Heb ooit eens een M8 boutje gekocht van een hele mooie meid daar op het forum! Ze had ook heeele grote.....




Moeren in de verkoop..

Dat was dan waarschijnlijk dezelfde meid waar ik ooit heen ben geweest, maar toen geen moer heb gekocht, wel even in de hand gehad, maar voelde niet goed aan...

'k wil natuurlijk wel qualiteits-spul.


toen op het "grote-moeren-forum" alsnog een goede gebruikte gevonden.
 
Nee, ik had een koper maar die wilde het geld overmaken. Dat vertrouw ik dus niet he :+ .

Heb wel een reactie gehad van ene "John" uit Ghana die wil het boutje hebben in verband met het WK. En hij heeft nog eens meer geboden ook *O* . Hij vindt Nederland namelijk zo goed en hoopt dat het Ghana geluk brengt. En hij maakt het teminste over via WesterUnion
 
Best een mooi prijsje..

Spanningsdoorsnede is 36.1 mm2 dat maal 640N/mm2 (8*8) en weer delen door 9,81 = 2355KG trekkracht wat dit boutje kan hebben...

Bijzonder veel voor dat geld.. :P is dat ik er al een heb anders had ik hem gekocht! :(
 
tja..

Ik kan't geld niet overmaken via Western Union, zoals de verkoper graag wil.
en ik kom uit Nederland, ook een nadeel.

Maar natuurlijk wel'n buitenkansje, als je toch nog op zoek bent naar'n "M8 8.8 boutje" :Y
 
heeft niet veel met motoren te maken,
maar ik heb hier nog een "vergiet zonder gaatjes" liggen
die zie je tegenwoordig ook niet veel meer...
misschien kunnen we een deal maken?
 
heb al jaren een m16 bout ,maar dat is toch ff te veel voor mij :$
was inruil een optie :Y zo ja dan komen we er wel uit
 
Heb je hem nog? Kom er net eentje te kort voor mijn sleutelproject

v8pzi9.jpg
 
Ik bied 1 euro, inclusief de verzendkosten.
Mag naar Nieuw Zeeland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan