M8 8.8 boutje

Freakie_1

MF veteraan
11 apr 2009
5.277
273
Houten
Ik heb hier over een M8 boutje. Met staalhardheid 8.8. Geschikt voor een motorfiets dus. Gekocht bij Motoport voor reparatie van mijn kettingspanner maar hij paste niet. Gelukkig kwam Michiel85 to the rescue en doet mijn kettingspanner het weer top.

Maar ik heb dus een M8 boutje over waar ik waarschijnlijk ooit wel iets mee zal doen, maar tegen die tijd ben ik hem al kwijt.

Wat wil ik er voor hebben?

Alleen de verzendkosten, geraamt op 2x43 cent heb echter geen idee hoe zwaar zo'n ding is. Moet ik dus nog wegen. Gratis ophalen mag natuurlijk ook.
 
Laatst bewerkt:
:Y

Kan er verder zelf niets mee op dit moment en ik heb de macht der gewoonte dit soort kleine dingtjes altijd kwijt te raken waardoor als ik er ooit weer 1 nodig heb hem kwijt ben. Vandaar.
 
Ik heb hier over een M8 boutje. Met staalhardheid 8.8. Geschikt voor een motorfiets dus. Gekocht bij Motoport voor reparatie van mijn kettingspanner maar hij paste niet. Gelukkig kwam Michiel85 to the rescue en doet mijn kettingspanner het weer top.

Maar ik heb dus een M8 boutje over waar ik waarschijnlijk ooit wel iets mee zal doen, maar tegen die tijd ben ik hem al kwijt.

Wat wil ik er voor hebben?

Alleen de verzendkosten, geraamt op 2x43 cent heb echter geen idee hoe zwaar zo'n ding is. Moet ik dus nog wegen. Gratis ophalen mag natuurlijk ook.
:X


:W
 
Dit komt echt als geroepen, al jaren staat mijn motor stil in de schuur omdat ik 1 boutje mis, jawel hoor boutje M8 klasse 8.8 en nu, na al die vergeefse zoektochten wordt dit hier zomaar belangeloos en kosteloos op dit magnifieke forum aangboden. Mijn gemoed schiet vol. Ga nu maar sluiten voor ik door emoties overmand raak.
 
Hahaha jullie zijn er allemaal ingestonken....

Je denkt toch niet dat ik een boutje waar ik 2€ voor heb betaald gratis weg-geef :+

vrijdagtopic op woensdag?


Kan vrijdag niet op MF zijn, dus.... :P
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde net 4 euro bieden, maar zie dat je er zelf 2 euro voor hebt betaald.

Wat is je uiterste prijs?
 
Heb je ook een M6 HOLLE (banjo) bout? Die heb ik al 2 weken in bestelling bij de dealer, en zou er afgelopen vrijdag zijn...
 
2 euro voor een bout ga ze eens tellen hoeveel ik er heb heb ik een mooie cent verdient als ik ze daar voor verkoop heb ze ook in goudkleur 8,8 die kost dan 2,20euro *D *D *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan