CBR929RR zeer mooie uitlaat, knippers en steunen

Prijs van de demper?

Zaterdag ga ik kijken voor een 929 met krasschade dus wie weet is de demper dan snel; vervangen.
ik heb evt dan wel interesse in de 4-2-1 bocht als jij m niet nodig hebt en het kost wehnag. kzou dr een custom pijpje van kunnen maken met een akra die ik heb liggen voor mn 954..
 
Laatst bewerkt:
ik heb evt dan wel interesse in de 4-2-1 bocht als jij m niet nodig hebt en het kost wehnag. kzou dr een custom pijpje van kunnen maken met een akra die ik heb liggen voor mn 954..
Gaat mij alleen om de demper..............zaterdag weet ik het zeker dus hou het zeker ff in gedachten *D
 
ok dus motorfreak voor de demper en Da Liks voor de bochtenset.
ik hoor het van het weekend wel dan, we komen er vast wel uit :D
 
Gaat mij alleen om de demper..............zaterdag weet ik het zeker dus hou het zeker ff in gedachten *D
die 4-2-1 wil ik dus verzagen/lassen zodat ik mn akra eindelijk eens kan monteren. tis een slip-on. en de pijp die ik er nu op heb is alleen geschikt voor shows. wordt er gek van op de openbare weg _O-
joh maar jij gaat dus weer terug naar de blades? kicken..

en een kickje..
 
@ Da liks, laat maar weten of/wanneer je hem wilt, ik kan hem per direct versturen (nadat ik geld heb...)
eigenlijk hoef je alleen de flens eraf te halen en dan zou je je slipon kunnen monteren afhankelijk van de diameter (en anders verloopstuk ertussen...)
thanx 4 the kick
 
Ja ik kwam deze tegen en wil nu wel eens wat anders weer dan de brikken, morgen kijken en hopelijk dempertje scoren hier ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan