CB 250 T onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mMark

Die hard MF'er
17 mei 2007
346
0
Enschede
Hallo allemaal!

Mijn CB 250T heb ik in onderdelen liggen voor verkoop. Tevens heb ik een boel onderdelen dubbel. Het frame en de wielen zijn inmiddels al verkocht. Hieronder een overzichtje van de onderdelen (echter is er nog meer, dus als je wat zoekt: laat het dan even weten). Ik hoef echt niet de hoofdprijs te hebben.

- Motorblok, ongeveer 49K gelopen (wel lopend, echter zijn de zuigerveren versleten)
- Uitlaatbochten 2-2 met balanspijp (redelijk goede staat: geen roest)
- 2 Jama dempers (behoorlijk goede staat)
- Voorspatbord (goede staat)
- Tank + zijkapjes paars (onder het motto "mooi paars is nog steeds lelijk!", echter geen deuken oid dus mooi voor overspuiten)
- Tank + zijkapjes blauw (originele painting, met HONDA-letters, wel een deukje in de tank)
- Vorkpoten (2 setjes)
- Achterbrug
- Stuur
- Remhevel + reservoir + remklauw + stalen (!) remkabel
- Cockpitje incl tellers, contactslot en helmslot met sleutels
- 2 x bobine
- 2 x CDI unit
- 2 x spanningsregelaar

Groeten,

Mark

full
 
Laatst bewerkt:
Sja, was ook wel een grappig ding om op te rijden hoor! Probleem was uiteindelijk dat de zuigerveren nogal versleten zijn, evenals de banden en ketting + tandwielen. Aangezien ik over 3 weken zwaar mag en een andere fiets klaar heb staan, heb ik besloten om er geen geld meer in te steken. En de kans is klein dat je iemand vind die het geld er voor over heeft om hem op te knappen.

Nog interesse in onderdelen trouwens? Ze passen ook op de CB400T O-)
 
vraagje passen die bobine's ook op een cb400 (passen ja maar werken) en wat vraag je ervoor?
en de cdi? ook passend of heb je er mischien een foto en een nummer van??
alvast bedankt
afz marc
 
Dempers zijn los, uitlaatbochten zitten aan elkaar vast met een balanspijp. Versturen is geen probleem ;)

Wel verkoop ik liever het uitlaatsysteempje als 1 geheel. Vraagprijs: 70 euro (dempers + uitlaatbochtjes + balanspijp). Ok ?

Komt trouwens erg leuk geluid uit! Zelfs met die 250cc die ik had!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan